Maandag is een werkdag.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:31 schreef LadyBlack het volgende:
Is je weekendje ingekort eigenlijk? Ik dacht dat jullie maandag pas terug zouden gaan
Tips zijn altijd welkom.quote:En hebben jullie al plannen / behoefte aan tips?
Gewoon een slijmverhaal schrijven, geen docent die ernaar omkijkt of je er daadwerkelijk bent geweest.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspild
hoe oud is jouw zoontje eigenlijk?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Pfoeh, vandaag papadag, maar helaas wat minder kunnen doen dan gepland.
- Stofzuigen naar morgen verschoven
- Badkamer schoonmaken naar morgen verschoven
- Dweilen naar morgen verschoven
- Strijken misschien vanavond nog, even kijken hoe het met Jair gaat
Arme knul had al 2 1/2 dag niet gepoept, was gisteravond huilerig en had buikkrampjes. Vanochtend na de ochtendvoeding een beschaafde poepluier, en terwijl ik in de rij bij de thuiszorgwinkel stond heeft meneer zichzelf volledig ondergescheten![]()
![]()
Mijn gevoel op dat moment:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prompt kreeg ik voorrang, heb snel m'n zaken afgehandeld en ben naar huis gegaan, alwaar meneer helemaal is verschoond![]()
Wel gedaan:
- Thuiszorgwinkel
- Boodschappen 2x (grote bij de Dirk en kleine bij de AH)
- Jair eten gegeven en veel liefde![]()
Morgen de rest van de dingen afmaken
Dat is mijn neefjequote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
M'n zoontje is nu 3 maanden, 3 weken, 2 dagen en 13 uur. Ongeveer
Mijn broertje twee weken en twee dagen oudquote:Op maandag 25 mei 2009 16:47 schreef iamredleader het volgende:
M'n zoontje is nu 3 maanden, 3 weken, 2 dagen en 13 uur. Ongeveer
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mijn broertje twee weken en twee dagen oud
Dan ben je in goed gezelschap.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Mijn broertje twee weken en twee dagen oud
Ja en een zusje die is nu een week en 6 dagen oudquote:Op maandag 25 mei 2009 16:51 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Heb jij net een broertje gekregen?
Eehh... ik volg het niet helemaal? Schelen jouw broer en zus 3 dagen, als in tweeling? Of zijn je biologische ouders gescheiden en hebben ze elk met een nieuwe partner vlak na elkaar voor een broertje/zusje voor jou gezorgd?quote:Op maandag 25 mei 2009 16:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ja en een zusje die is nu een week en 6 dagen oud
Het tweede dusquote:Op maandag 25 mei 2009 16:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Eehh... ik volg het niet helemaal? Schelen jouw broer en zus 3 dagen, als in tweeling? Of zijn je biologische ouders gescheiden en hebben ze elk met een nieuwe partner vlak na elkaar voor een broertje/zusje voor jou gezorgd?
Maybe, ik sms je nog...;)quote:Op maandag 25 mei 2009 16:50 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik ontken alles
![]()
kom je vanavond langs? Gezellig kopje koffie of biertje op het balkon doen?
Das lullig zeg.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Letterlijk klotenieuws:
Man amputeert penis liefdesrivaal
ziet er niet uitquote:Op maandag 25 mei 2009 17:13 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn oma heeft tot haar 82e (toen ze overleed) altijd een vogelnestje gedaan als ze buikpijn had
Dus dat op de buik leggen geldt niet alleen voor baby'tjes
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |