quote:Op maandag 25 mei 2009 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
@ C4: dat helpt niet, ik moet gewoon weer veel slapen vannacht middagen dan gaat het morgen wel weer
Nee.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:26 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps. Topic dood. Sorry.
Heeft iemand al nieuws ontvangen over MaJo?
Alleen 30 en 31.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:58 schreef LadyBlack het volgende:Nem
Was jij nou het hele weekend in Groningen? De overdracht van het schilderij kan nog wel eens een beetje moeilijk gaan worden namelijk
Ok, dan gaan we zorgen dat het luktquote:
Uurtje of 12, 13quote:Op maandag 25 mei 2009 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we zorgen dat het lukt![]()
Zondag aan het eind van de middag is mijn vriend denk ik sowieso wel weer thuis, en ik ben zondagavond laat ook wel weer terug. Zaterdag kan ook, maar ik weet niet hoe laat jullie gaan rijden?
veuls te saaiquote:
We doen er wel 3 uur over he?quote:
Ja, maar dat is niet zo'n probleem, ik moet nog naar Amsterdam maar dat lukt makkelijk. Ik was graag 's ochtends vertrokken om nog langs Utrecht te gaan, mooie tentoonstelling in het Catharijneconvent, maar dat laat ik nu maar even schieten. Anders wordt het namelijk zondagavond laat, maar dan ligt dat ding de hele tijd in de auto, weet niet of dat wel zo'n goed idee isquote:
En zondagavond zijn wij ook alweer thuis dus.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:13 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet zo'n probleem, ik moet nog naar Amsterdam maar dat lukt makkelijk. Ik was graag 's ochtends vertrokken om nog langs Utrecht te gaan, mooie tentoonstelling in het Catharijneconvent, maar dat laat ik nu maar even schieten. Anders wordt het namelijk zondagavond laat, maar dan ligt dat ding de hele tijd in de auto, weet niet of dat wel zo'n goed idee is
Nou, dan wordt het dus zaterdagmiddag, ik zal je zo mn adres even pm'enquote:Op maandag 25 mei 2009 16:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En zondagavond zijn wij ook alweer thuis dus.
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspildquote:
Dat is een uur uit je leven dat je nooit meer terug krijgtquote:Op maandag 25 mei 2009 16:33 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Ik zit dus in 4 A en ik heb ook CKV . wat we in die les moeten doen is echt triest , we moeten naar jochem meijer kijken ... een uur weer verspild
-> OUDquote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef iamredleader het volgende:
Pfoeh, vandaag papadag, maar helaas wat minder kunnen doen dan gepland.
- Stofzuigen naar morgen verschoven
- Badkamer schoonmaken naar morgen verschoven
- Dweilen naar morgen verschoven
- Strijken misschien vanavond nog, even kijken hoe het met Jair gaat
Arme knul had al 2 1/2 dag niet gepoept, was gisteravond huilerig en had buikkrampjes. Vanochtend na de ochtendvoeding een beschaafde poepluier, en terwijl ik in de rij bij de thuiszorgwinkel stond heeft meneer zichzelf volledig ondergescheten![]()
![]()
Mijn gevoel op dat moment:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prompt kreeg ik voorrang, heb snel m'n zaken afgehandeld en ben naar huis gegaan, alwaar meneer helemaal is verschoond![]()
Wel gedaan:
- Thuiszorgwinkel
- Boodschappen 2x (grote bij de Dirk en kleine bij de AH)
- Jair eten gegeven en veel liefde![]()
Morgen de rest van de dingen afmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |