Ooh, weg de laptop/PC dus! Aan de studiequote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
Aah oke topja druk hier
ben ook gewoon te laat opgestaan dus snel ff ontbijten en dan weer verder.
Je zit je toch niet groot te houden he![]()
Vertel?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Hoi Leannequote:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dusquote:
Stand zei je toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?.
Geen buitenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dus
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht jaquote:
Binnenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Mijn les voor vandaag aan hen is "beloofd is beloofd".quote:Op zondag 24 mei 2009 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.
Verwarmd buitenbadquote:Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht ja
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 wekenquote:
Dan wordt het niet het strand van Kretaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Wat let je om op het vliegtuig te stappen en ook naar Kreta te gaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |