Ooh, weg de laptop/PC dus! Aan de studiequote:Op zondag 24 mei 2009 10:58 schreef mrbox het volgende:
Aah oke topja druk hier
ben ook gewoon te laat opgestaan dus snel ff ontbijten en dan weer verder.
Je zit je toch niet groot te houden he![]()
Vertel?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:08 schreef Pien85 het volgende:
Ooooh wat ik nu allemaal wel niet zou willen
Hoi Leannequote:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dusquote:
Stand zei je toch?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, iets met naakt zijn op de bank en dingen doen die niet in het openbaar mogen?.
Geen buitenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ja. En ik heb de kids beloofd dat we gaan zwemmen straks. Geen zon voor mij dus
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht jaquote:
Binnenzwembad?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Mijn les voor vandaag aan hen is "beloofd is beloofd".quote:Op zondag 24 mei 2009 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dit de dag dat je de kinderen een lesje 'omgaan met onverwachte veranderingen' geeft en met ze naar het park gaat ofzo.
Verwarmd buitenbadquote:Op zondag 24 mei 2009 11:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het water daarvan al op een prettige temperatuur is. Ik heb er aan gedacht ja
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 wekenquote:
Dan wordt het niet het strand van Kretaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Wat let je om op het vliegtuig te stappen en ook naar Kreta te gaan?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tof... Maar dat kan dan pas over ruim 3 weken
Hoe gaat het ermee vandaag?quote:
Beloofte maakt schuld.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Mijn les voor vandaag aan hen is "beloofd is beloofd".
Jah. Maar waar?quote:
Hey Tally!quote:
Morgenquote:
Morgenquote:
Tnxquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef Mordreth het volgende:
Goedemorgen. Gezellige boel hier.
HeatWave: fijne vakantie.
Haarmaskertje?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ik heb wat Me-time ingelast, haarmaskertje+gezichtmaskertje
Ik heb geen flauw idee waar je uithangt, weet wel een paar goeie in het gooi,Amsterdam en hier Almerequote:
Zandvoort, ook goed?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan wordt het niet het strand van Kreta.
Dat ik momenteel nog 3 weken aan het werk ben in Tsjechiëquote:Op zondag 24 mei 2009 11:18 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat let je om op het vliegtuig te stappen en ook naar Kreta te gaan?
mwah, laten we dan lekker een weekendje naar Terschelling ofzo gaan, grotere, stillere strandenquote:
Nog beter!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, laten we dan lekker een weekendje naar Terschelling ofzo gaan, grotere, stillere stranden.
Morgenquote:Op zondag 24 mei 2009 11:21 schreef Sinceria het volgende:
Mogguh!
Ik kan mijn sportschoenen niet vinden.
Tijn leeft!quote:Op zondag 24 mei 2009 11:19 schreef tijnbrein het volgende:
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzoquote:Op zondag 24 mei 2009 11:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nog beter!Schiermonnikoog? Of ehm... Een van die anderen, Terschelling is drukker
Daar ging het dus al mis met je?quote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzo.
Camping Appelhof, als je daar als puber niet scoort blijf je de rest van je leven maagd denk ik.
Kretaquote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Iemand tips om wat te gaan doen vandaag?, wil wel ff weg ofzo maar in mn eentje is dat ook zo saai
Vlielandquote:Op zondag 24 mei 2009 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook best, ik ben er al 15 jaar niet meer geweest ofzo.
Camping Appelhof, als je daar als puber niet scoort blijf je de rest van je leven maagd denk ik.
Ik zit erover na te denken de sportschool op te bellen om te vragen of ik op slippers mag, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat goed vinden.quote:Op zondag 24 mei 2009 11:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen![]()
Dan ga je toch op je blote voeten sporten.
De Tongelreep?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |