Dat is inderdaad eeuwige zonde. Memento is een film waarbij iedereen z'n kop moet houden.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:56 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Door Memento heen ouwehoeren? Je hebt haar wel klappen gegeven, neem ik aan?
Irrevisible is wel een aanrader om samen te kijken met je vriendin.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja tip: ga niet Memento kijken met je vriendin want dat draait toch uit op drama. Geen uitzonderingen.
Met je vriendin gewoon lekker komedie of misschien een makkelijke thriller kijken.
QFTquote:Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef Rasher het volgende:
[..]
Dat is inderdaad eeuwige zonde. Memento is een film waarbij iedereen z'n kop moet houden.
Sowieso, mensen die films niet snappen.
Gewoon Flodder ofzo. Die films kun je dronken volgen.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Ja tip: ga niet Memento kijken met je vriendin want dat draait toch uit op drama. Geen uitzonderingen.
Met je vriendin gewoon lekker komedie of misschien een makkelijke thriller kijken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Irrevisible is wel een aanrader om samen te kijken met je vriendin.
Ik denk dat ze toch maar een uurtje moet blijven zitten tot het tofste stuk geweest is.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]Ik denk dat ze na 10 minuten het voor gezien houdt
Die heb ik ook gezien, gister!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gisteren met mn vriendin Memento gekeken. Godverdomme, dat wijf kan ook dr bek niet houden.En inderdaad, na afloop zeuren dat ze het niet begreep.
Het was niet echt dat ze 'm slecht vond, maar ze zat gewoon niet op te letten.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:33 schreef TC03 het volgende:
Zeer terechte klacht.
Subklacht: mensen die een film meteen niet meer leuk vinden als hij een beetje anders is. Hoe kan je films als Fight Club en Memento nou niet waarderen? Dat vind ik gewoon een gebrek aan algemene ontwikkeling.
Het kan dus toch.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:35 schreef Plums het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien, gister!Met mn vriendje.
![]()
![]()
Ik vond em geweldig
Ja hier was t juist dat vriendjelief even iets had van: Huh?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het was niet echt dat ze 'm slecht vond, maar ze zat gewoon niet op te letten.
[..]
Het kan dus toch.
Trouwens, op de dvd staat bij de extra's geloof ik ook een versie van de film in 'juiste' volgorde.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Het was niet echt dat ze 'm slecht vond, maar ze zat gewoon niet op te letten.
[..]
Het kan dus toch.
Dan is het alleen leuk als je zelf geen kortetermijngeheugen hebt denk ik?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:49 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Trouwens, op de dvd staat bij de extra's geloof ik ook een versie van de film in 'juiste' volgorde.
Maarja dan is de film wel gelijk al zijn kracht kwijt.
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gisteren met mn vriendin Memento gekeken. Godverdomme, dat wijf kan ook dr bek niet houden.En inderdaad, na afloop zeuren dat ze het niet begreep.
Jullie hebben een vriendin met een geestelijke beperking?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:28 schreef Me_Wesley het volgende:
Nee ze is 11quote:Op zondag 24 mei 2009 15:21 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben een vriendin met een geestelijke beperking?
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
Valt dit te snappen? Een muis met een toeter?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef Sjibble het volgende:
Valt dit te snappen? Een muis met een toeter?![]()
[ afbeelding ]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |