TS FAILquote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef padlarf het volgende:
Ik heb net The Departed zitten kijken, prima film![]()
Maar nu de klacht. Ik heb namelijk heel veel mensen gehoord die de film niet begrepen ofzo, die hem 3 keer hebben moeten kijken om er wat van te snappen![]()
![]()
Het is toch compleet duidelijk?
Nee, de betreffende personen hadden allemaal een HAVO diploma. Ik ga geen topic openen over VMBOers die iets niet begrijpen, dat hoort er gewoon bij.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:29 schreef Sigmund666 het volgende:
Onterechte klacht. TS is geen filmfanaat en snapt niet wat een Scorsese is
quote:
quote:
quote:
Gisteren met mn vriendin Memento gekeken. Godverdomme, dat wijf kan ook dr bek niet houden.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:44 schreef Nikmans het volgende:
Topfilm en inderdaad volledig te begrijpen.
Subklacht: mensen die onder films in slaap vallen/andere dingen gaan doen en dan klagen dat ze het niet snappen
Door Memento heen ouwehoeren? Je hebt haar wel klappen gegeven, neem ik aan?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:46 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Gisteren met mn vriendin Memento gekeken. Godverdomme, dat wijf kan ook dr bek niet houden.En inderdaad, na afloop zeuren dat ze het niet begreep.
Cultuurbarbaarquote:Op zondag 24 mei 2009 01:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Met ze![]()
Tering. Stinkpaupereske kuthollanders met hun stompzinnig slechte taalbeheersing
quote:het volgende:
Ik ken je gevoel, ik val ALTIJD in slaap tijdens de reclamesquote:Op zondag 24 mei 2009 09:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik probeerde hem gister te kijken, maar na het 3e reclameblok in een goed uur ben ik toch maar afgehaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |