abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69358745
Oh God, weer een She-Devill topique...
  zondag 24 mei 2009 @ 19:15:50 #177
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_69359182
Ahaha... Zhe-Devill heeft zowaar een kind? Ik dacht dat ze zelf hooguit een jaar of 14 was
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_69359299
slik je?
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:22:25 #179
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69359365
TS is frigide
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69360003
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:23 schreef Barachem het volgende:

[..]

Dus jij als uitgebrandt houtskooltje wilt een diamant?
Laat me eens raden, jij hebt lekker rondgefeest, hebt verscheidene partners gehad, bent er van een zwamger geworden en nu daagt de realiteit voor je dat je niet meer aantrekkelijk bent en wil je nu een rijke en aantrekkelijke onderdanige sukkel aan de haak slaan die jou en de nakomeling van jou en een stoere bink met geld en liefde verzorgd.
Het liefst een die zowel werkt en daarna nog eens slaafs jou en het huishouden verzorgt en van zijn eigen geld aan jou onderdanig vraagt of ie 5 euro mag hebben om iets voor jou te kopen.
Want tenslotte ben jij de prinses die nooit als zodanig erkend is en nu haar rechten en die van de man eist terwijl de man zijn plichten en die van de vrouw op zich neemt, prima verdeeld toch?
[..]

Laat eens raden, je hebt een dochter?
Die ook een prinses in spe is.
[..]

Tuurlijk, jij zelfstandig.
Maar je toekomstige partner wel als gewillige slaaf voor jou en je kind.
Da's pas echte liefde!
[..]

Goh, kapitein Voordehand is weer druk bezig.
[..]

Mosterd, maaltijd: Vogel zelf volgorde en reden uit.

Daarnaast, iets onthouden van iemand die het niet van je wil lijkt me een klassiek geval van omgekeerde psycholigie uiting van frustratie.
Frustatie veel?
[..]

Sommige uitingen van anderen zekers vrouwonvriendelijk, anderen treffen in mijn ogen dan wel weer een open doel.
Heerlijk hoe jij je frustraties uit.
Leuk dat je de aloude feministische mantra noemt dat de meeste, als niet alle mannen vrouwonvriendelijk zijn.
[..]

LOL, feminista, duidelijk feminista.
Een superaantrekkelijke, rijke man als slaaf voor haar en haar kind, al het andere is maar een onmenselijke onderontwikelde aap.
Yeah right, droom verder.

Veel mannen zijn vrouwen als jou met te hoge eisen gewoonweg beu.
Geen probleem met samen door het leven, maar het moet van beide kanten komen.
Een probleem voor jou is dat jij mooi hebt genoten van je aantrekkelijkheid en mooiheid toen je jonger was, een kind kreeg van een stud of een griezel en nu beseft dat je wilt settelen.
Daarnaast ben je zelf naar allerwaarschijnlijkheid geen leuk persoon en ben je vast ook niet mooi genoeg meer voor zulke hoge eisen.
Kom nou, zou jij voor een man gaan die zelf een kind heeft, nog single is in zijn 30er jaren en vergelijkbare eisen heeft kwa vrouwen als jij voor mannen?

Als ja: Nu lieg je! Scheer je weg!
Als nee: Waarom ben jezelf dan zo hypocriet?

Iedereen hier weet dat een man in jouw situatie nog veel minder kans heeft dan jij.
Maak jezelf niks wijs en ga gewoon voor een man die leuk is en met respect met je omgaat.
Ik als single zou bij mijn leven niet eraan denken om achter een single moeder met kind aan te gaan die zelf geen kinderen meer wil.
Waarom zou ik of welke andere man uberhaupt er genoegen mee nemen andermans kind op te voeden en het kind zijn/haar onderhoud te betalen?
Ik wens je veel success met het inhengelen van een slaafse rijke sukkel, want dat heb je nodig.
`

/thread

Oh enneh.. TS komt aandacht tekort.
  zondag 24 mei 2009 @ 19:46:59 #181
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69360042
Deze was vannacht leuk, gaat nu nergens meer over.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')