okquote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een wedervraag geloof ik. En nee, ik heb geen kinderen. Althans, niet dat ik weet.
Ik denk dat je die wens zelf hebt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gangbang.
Zhe-devill is binnenkort in het hookerstopic te vinden
Tjonge, nu kom je echt niet labiel over.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik op fok labiel type volgens jou
wat wil dit dan zeggen volgens jou?
En je opmerking duidt op een denigrerend karakter
op jou zal ik nooit kunnen vallen
labiel? ik denk dat iemand dit een woord bedenkt, voelt het zelf is.
klinkt heel apart maar denk maar eens heel diep na jij!
Pardon?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
okdan mag je nu uitleggen waarom je altijd geen geld heb, omdat je voor al je bastaard kinderen moet betalen zo als je het altijd mooi verteld
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat je die wens zelf hebt!
Ik niet nml
je bent toch wel mans?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef bluebirdie het volgende:
Zhe devill, PM je foto naar me.. Ik wil wel met je daten, ben eigenlijk ook op zoek..
Je wil kinderen, maar hoe wil je ze krijgen dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil ook geen lozer
Je zak zit vol zaad ja dat klopt wel je kunt het ook nergens kwijt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben geen kansloze fapper.
Wel een kansvolle
had het ook tegen biogarde.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon?
Volgens mij ben jij abuis met iemand anders
Nee ik wil geen kinderen meer!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je wil kinderen, maar hoe wil je ze krijgen dan?
De rechtsgedraaide? Ach soquote:
heb je een hond?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Heb je een kind?
bedoel je niet de rechts dragendequote:
Hou jij wel van vrouwen eigenlijks?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Heb je een kind?
quote:
stuur mij eerst jouw foto!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
yep ik werk, heb spierballen. man van top tot teen.. stuur me je foto
Bah.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kinderen meer!
Ik heb al een geweldig kind!
Eigenlijk kan ik het prima kwijtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je zak zit vol zaad ja dat klopt wel je kunt het ook nergens kwijt!
LOL
Heey you!quote:
Nou gezien je manier van reageren kun je het heul niet goed kwijt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het prima kwijt
Maar dat snappen ze in de KLB niet zo goed.
Een kind dat goed is opgevoed terwijl het zo'n moeder als jij heeft noem ik een hoaxquote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey you!
Dirty one!
Dat ik mijn kind goed opgevoed heb is een zegen! Is ook niet iets dat iedereen kan.
Dus zeg geen BAH!
Want als iemand aan mijn kind komt bijt ik keihard!
sterf biatch, ik hoef je al niet meer.. wat heb ik een hekel aan dit soort wijven die de touwtjes meteen al in handen willen nemen.. ik vroeg je om een foto, en je beantwoord meteen met stuur mij eerst jou foto.. je zult nooit een man vinden.. alleen maar eentje die je kapotneukt en vervolgens adios zegtquote:
Vind je het heel vreemd.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou gezien je manier van reageren kun je het heul niet goed kwijt!
je zit er vol mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |