Ongesteld?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen ja!
Want!
Omdat nou dus het zit zo.
Ik ben op zoek naar een goede datingsite!
Ik wil een leuke normale lekkere vent om mijn leven mee te gaan dealen!
Zonder drugs jazekers niet! Ik hou niet van een blowende man...Die wil ik niet.
Ik wil ook geen lozer, of een man die niet werkt, ik vind dat zo sloom nml.
Dat zijn geen mannen! Echte mannen hebben spierballen en die werken dus.
Dus ik zoek een man, met ballen vooral gespierde, geslacht moet rondom de 18 cm zijn niet kleiner graag!
Hou ik niezofannie.
Euh het liefst een slanke dunne ranke maar toch lekkere geyle lange neus!
Mooie lieve oogjes, beetje rattig, scherpziend, of zinnig.
En slim en veel humor.
Liefst wonend in een kasteel, i want the king of my castle..dus?
Maar goed al zoekende tussen de google datingsites, wordt ik er moe van want ik vind hem dus niet.
Wie kan mij helpen aan een goede datingsite?
Klacht is ik kan geen normale datingsite vinden met leuke lekkere kerels
Mannen met een kleine neusquote:Op zondag 24 mei 2009 00:57 schreef IHVK het volgende:
Veel te hoge eisen.
quote:
Wel een grote reus?quote:
euh ja? Wat is daar mis mee dan?quote:
............quote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef Quir het volgende:
Ik post even in een Zhe-topic.
Missie geslaagd.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij valt al helemaal af! Wat een vage opmerking weer gericht naar het vrouwelijke geslacht,
Heb je niets beters?
Nee want anders zei je dat niet.
![]()
Jarenlang samenleven met meerdere vrouwen geeft toch wel sterk de indruk dat jullie van ongesteld zijn behoorlijk vervelend worden.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jij valt al helemaal af! Wat een vage opmerking weer gericht naar het vrouwelijke geslacht,
Heb je niets beters?
Nee want anders zei je dat niet.
![]()
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik hou niet van een blowende man...Die wil ik niet.
Nou ques whot?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:59 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jarenlang samenleven met meerdere vrouwen geeft toch wel sterk de indruk dat jullie van ongesteld zijn behoorlijk vervelend worden.
Hoezo heb je half fok op je msn?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:59 schreef badboynova het volgende:
ik verwacht hier heel snel wat leuke post
Heb jij een kind?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Heb je een kind?
Ik vroeg niet om een wedervraag geloof ik. En nee, ik heb geen kinderen. Althans, niet dat ik weet.quote:
Mits lenig: autofellatio?quote:
Je denkt dat je normale mensen tegen komt op dating sites?quote:Klacht is ik kan geen normale datingsite vinden met leuke lekkere kerels
Een penis met een caravan? Die kennen we nog nietquote:
Nee dus waar dan wel?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Spougle het volgende:
[..]
Je denkt dat je normale mensen tegen komt op een dating sites?![]()
GdverdeGVquote:
Ga eens naar buiten.quote:
Ja als fee in de kroeg ofzo?quote:
en op je kamer zit mijn droomprins?quote:
Als ik er ben wel ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
en op je kamer zit mijn droomprins?
Damn woman your stupid.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen ja!
Want!
Klacht is ik kan geen normale datingsite vinden met leuke lekkere kerels
Ik wil me niet inschrijven!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:06 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Damn woman your stupid.
Dating sites zijn al voor de sociaal incompetente varianten van man en vrouw.
Daar wil jij je liefde zoeken en dan verwacht je ook nog dat je eisen kunt stellen.
aan de andere kanbt, val je dus in Cat. 1 want je wil je inschrijven.
Gewoon buiten thuis achter je computer trek je alleen maar debielen aan. Buiten wemelt het ook van de debielen, maar daar heb je toch nog net iets meer kans om een normaal persoon tegen te komen.quote:
Alle vrouwen zijn labielquote:Op zondag 24 mei 2009 01:09 schreef cerror het volgende:
Een labiel wijf dat een normale man wil. Ahah.
Dan ben jij dus het probleem, of je ogen......quote:Op zondag 24 mei 2009 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik wil me niet inschrijven!
Ik wil gewoon weten waar ik eventueel een leukerd kan vinden want ik zie niks tegenwoordig dat leuk is?
Als ik op fok labiel type volgens jouquote:Op zondag 24 mei 2009 01:09 schreef cerror het volgende:
Een labiel wijf dat een normale man wil. Ahah.
Gangbang.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:11 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Dan ben jij dus het probleem, of je ogen......
Liefde gebeurd en jij probeery het te forceren.. hoe denk jij dat dat afloopt
Ik geloof niet dat cerror interesse heeft in vrouwen.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als ik op fok labiel type volgens jou
wat wil dit dan zeggen volgens jou?
En je opmerking duidt op een denigrerend karakter
op jou zal ik nooit kunnen vallen
labiel? ik denk dat iemand dit een woord bedenkt, voelt het zelf is.
klinkt heel apart maar denk maar eens heel diep na jij!
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:13 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat cerror interesse heeft in vrouwen.
Iedereen die op een datingsite lid is wil liefde forceren dat werkt dus ook niet, vandaar mijn vraag!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:11 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Dan ben jij dus het probleem, of je ogen......
Liefde gebeurd en jij probeery het te forceren.. hoe denk jij dat dat afloopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Jeetje.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
okquote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om een wedervraag geloof ik. En nee, ik heb geen kinderen. Althans, niet dat ik weet.
Ik denk dat je die wens zelf hebt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Gangbang.
Zhe-devill is binnenkort in het hookerstopic te vinden
Tjonge, nu kom je echt niet labiel over.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef badboynova het volgende:
[..]
okdan mag je nu uitleggen waarom je altijd geen geld heb, omdat je voor al je bastaard kinderen moet betalen zo als je het altijd mooi verteld
quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik denk dat je die wens zelf hebt!
Ik niet nml
je bent toch wel mans?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:14 schreef bluebirdie het volgende:
Zhe devill, PM je foto naar me.. Ik wil wel met je daten, ben eigenlijk ook op zoek..
Je wil kinderen, maar hoe wil je ze krijgen dan?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik wil ook geen lozer
Je zak zit vol zaad ja dat klopt wel je kunt het ook nergens kwijt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ben geen kansloze fapper.
Wel een kansvolle
had het ook tegen biogarde.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Pardon?
Volgens mij ben jij abuis met iemand anders
Nee ik wil geen kinderen meer!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je wil kinderen, maar hoe wil je ze krijgen dan?
De rechtsgedraaide? Ach soquote:
heb je een hond?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Heb je een kind?
bedoel je niet de rechts dragendequote:
Hou jij wel van vrouwen eigenlijks?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:00 schreef Biogarde het volgende:
Heb je een kind?
quote:
stuur mij eerst jouw foto!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:18 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
yep ik werk, heb spierballen. man van top tot teen.. stuur me je foto
Bah.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:17 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nee ik wil geen kinderen meer!
Ik heb al een geweldig kind!
Eigenlijk kan ik het prima kwijtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Je zak zit vol zaad ja dat klopt wel je kunt het ook nergens kwijt!
LOL
Heey you!quote:
Nou gezien je manier van reageren kun je het heul niet goed kwijt!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het prima kwijt
Maar dat snappen ze in de KLB niet zo goed.
Een kind dat goed is opgevoed terwijl het zo'n moeder als jij heeft noem ik een hoaxquote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heey you!
Dirty one!
Dat ik mijn kind goed opgevoed heb is een zegen! Is ook niet iets dat iedereen kan.
Dus zeg geen BAH!
Want als iemand aan mijn kind komt bijt ik keihard!
sterf biatch, ik hoef je al niet meer.. wat heb ik een hekel aan dit soort wijven die de touwtjes meteen al in handen willen nemen.. ik vroeg je om een foto, en je beantwoord meteen met stuur mij eerst jou foto.. je zult nooit een man vinden.. alleen maar eentje die je kapotneukt en vervolgens adios zegtquote:
Vind je het heel vreemd.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou gezien je manier van reageren kun je het heul niet goed kwijt!
je zit er vol mee...
Hahaha nu sla je aan het projecteren zeg!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
sterf biatch, ik hoef je al niet meer.. wat heb ik een hekel aan dit soort wijven die de touwtjes meteen al in handen willen nemen.. ik vroeg je om een foto, en je beantwoord meteen met stuur mij eerst jou foto.. je zult nooit een man vinden.. alleen maar eentje die je kapotneukt en vervolgens adios zegt
Dat doen mannen toch altijdquote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
sterf biatch, ik hoef je al niet meer.. wat heb ik een hekel aan dit soort wijven die de touwtjes meteen al in handen willen nemen.. ik vroeg je om een foto, en je beantwoord meteen met stuur mij eerst jou foto.. je zult nooit een man vinden.. alleen maar eentje die je kapotneukt en vervolgens adios zegt
Aangezien mijn iq hoog is (ook al lijkt het niet zo op fok! LOL) hoef jij je echt geen zorgen te maken over mijn kind!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een kind dat goed is opgevoed terwijl het zo'n moeder als jij heeft noem ik een hoax
Ja dat vinden mannen vast te gek. Ze geven je kind een hand en vervolgens knauw jij hun pielemuis eraf.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Want als iemand aan mijn kind komt bijt ik keihard!
dus met andere worden ik maak kans, want ik vol doe ruim aan de 18 cmquote:Op zondag 24 mei 2009 01:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Ja wat zegt dat nu over een sterk geslacht NOU NOU?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Vind je het heel vreemd.
Een vrouw bloed een week lang om 1 eitje te maken maar een man maakt miljoenen zaadcellen per dag
Mensen met een erg hoog IQ zijn vaak autistisch. Dat beloofd dus niet veel goeds.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Aangezien mijn iq hoog is (ook al lijkt het niet zo op fok! LOL) hoef jij je echt geen zorgen te maken over mijn kind!
Nou, ze moeten niet aan mijn kind komen uiteraard want mijn kind staat op nr 1! Altijd!quote:Op zondag 24 mei 2009 01:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Ja dat vinden mannen vast te gek. Ze geven je kind een hand en vervolgens knauw jij hun pielemuis eraf.
Zo kom je inderdaad heel normaal over.
je hebt ook een kasteel en werk én een lange neus?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
dus met andere worden ik maak kans, want ik vol doe ruim aan de 18 cm
De man is duidelijk veel sterker.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ja wat zegt dat nu over een sterk geslacht NOU NOU?
Ben benieuwd naar uwen antwoord in dezen!
Bekrompen en waarom jong?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef flipp. het volgende:
Welk gezond persoon wil nou op jonge leeftijd met iemand daten die een kind heeft wat niet van hem is...
Het probleem zal niet de datingsite vinden zijn. Maar eerder iemand die zo gek is niet een dame zonder kind te nemen over een dame met kind.
En wat als dit oordeel jou een volgend leven kost waarin je vrouw wordt?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De man is duidelijk veel sterker.
Moet je voorstellen dat een man een week bloed per zaadcel
Welk volgende leven?quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En wat als dit oordeel jou een volgend leven kost waarin je vrouw wordt?
Hahahah nou?
Als jij niet specifiek bent schiet het nooit op natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bekrompen en waarom jong?
ik wil een man van rondom de 40 duhhhhhhhh
Jouw volgende leventje!quote:
Dan ga ik niet panisch doen over mannenquote:
meld je nu af. sms jongegoduit naar 6666quote:Op zondag 24 mei 2009 01:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Bekrompen en waarom jong?
ik wil een man van rondom de [b]40[/b] duhhhhhhhh
Natuurlijk staat jouw kind op nummer 1.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou, ze moeten niet aan mijn kind komen uiteraard want mijn kind staat op nr 1! Altijd!
Ik wil geen jonkie! Hallowwwwwquote:Op zondag 24 mei 2009 01:28 schreef badboynova het volgende:
[..]
meld je nu af. sms jongegoduit naar 6666
Alsof de TS in staat is iets te produceren wat levensvatbaar isquote:Op zondag 24 mei 2009 01:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Natuurlijk staat jouw kind op nummer 1.
Bijvoorbeeld op de laagste schijf van de voedselketen, of op de eerste plek in de special olympics.
Misschien. Het huilt en poept maar dat was het dan ook wel schat ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof de TS in staat is iets te produceren wat levensvatbaar is
Die woorden tzt komen nog terug bij jouzelf, ziek persoonquote:Op zondag 24 mei 2009 01:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Alsof de TS in staat is iets te produceren wat levensvatbaar is
Ook jij...quote:Op zondag 24 mei 2009 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Misschien. Het huilt en poept maar dat was het dan ook wel schat ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |