abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84401536
Vanyel wordt hier goed verzorgd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:56:37 #177
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401718
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Vanyel het volgende:
Vanyel wordt hier goed verzorgd.

nu maar hopen dat er wat tussen zit
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84401738
whaha huup ik wist niet eens dat new look in nederland zat.
das goed om te weten, want ze hebben dr van die relaxte broeken
pi_84401795
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nu maar hopen dat er wat tussen zit
Maar eerst zorgen dat er iets te eten is!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 15:58:50 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84401798
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef Sonnetje85 het volgende:
whaha huup ik wist niet eens dat new look in nederland zat.
das goed om te weten, want ze hebben dr van die relaxte broeken
ja in R'dam zit er sowieso een, weet eigenlijk niet of ze ook elders zitten inmiddels. Maar je kunt tegenwoordig dus ook voor NL gewoon online bestellen bij de webshop
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84402214
ik zag ook den haag staan op de site.
is iig allebei goed te doen
en eventueel online bestellen kan idd ook nog
  zaterdag 31 juli 2010 @ 21:47:02 #182
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_84717225
Ik zag deze in een tijdschrift, vind ze eigenlijk heel erg leuk! Als ik ooit nog zwanger mag raken maak ik het zo bekend.

Je kunt ze met je eigen echo erop bestellen bij www.babyopjebuik.nl
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:51:39 #183
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_84756623
*pompompom*
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:31:17 #184
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_84758173
Ben jij dat Rocka? :P
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86415085
*schopje?*
Ben ik nou zo kippig of staat er geen pos.kleding op neckermann?
Ik moet er ff 1 werkbroek bij hebben zeg maar en wil er niet teveel geld aan uitgeven maar kan daar niets vinden?
pi_86433738
het-is-mij, ik ken het alleen van de wehkamp. Hadden ze tijdens mijn zwangerschap niet geloof ik, maar laatst zag dat ze het wel hadden. Succes met zoeken.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86433969
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 19:23 schreef mefke79 het volgende:
het-is-mij, ik ken het alleen van de wehkamp. Hadden ze tijdens mijn zwangerschap niet geloof ik, maar laatst zag dat ze het wel hadden. Succes met zoeken.
Ik heb er zat vandaan hoor, Wehkamp, tijdens de zw.schap van Amélie :D ;)

Het-Is-Mij ik zie het zo snel niet staan, maar je zou ook wehkamp kunnen proberen, of www.esprit.nl, die leveren ook snel en gratis, als je het terug wil sturen betaal je 1,- de rekening betaal je pas achteraf.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86470075
Thx, wehkamp idd gezien maar zag overal positiekleding neckermann staan en dacht, ben ik nou gek.

Esprit is ook wel een goeie.
pi_86474553
Huup, echt?! Ik ben een druif, bij deze nog eens bevestigd.

Esprit beviel mij altijd prima. En de gierige in mij zegt dan ook nog: online krijg je je punten voor het puntensaldo van de spaarkaart nog eens. Ik zag er laatst een mooie werkbroek, had em bijna gekocht. Maar goed, eerst maar weer eens zwanger zijn. Helaas is de dresscode op mijn huidige werk zo anders dan bij mijn oude werk dat ik niet heel veel van mijn kleding meer aan kan straks.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_86478796
Je kan tegenwoordig ook op 3suisses bestellen, die hebben een kleine selectie positiemode (themashop maternity) :)
pi_86480135
Neckerman had vorig jaar nog wel positiekleding, maar dat hebben ze uit het assortiment gehaald. Ik had ze ook al gemaild omdat ik het ineens niet meer kon vinden.

Heeft iemand trouwens advies over wat de fijnste voedingsshirts zijn? Die van Hema of H&M, is dat wat?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86480317
Ik vind die van de H&M fijner dan die van de Hema, maar das meer omdat mijn gevaartes daar beter in passen... Bij de H&M zit het gat onderin (althans, er zit gewoon een kort shirtje onder zeg maar) en bij die van de Hema zitten de gaten aan de zijkant!
pi_86480457
Ik trok het bij die van de H&M ook altijd naar opzij :P Tenminste een beetje de ruimte om aan te leggen zo.
Maar die van de Hema vond ik zelf gek zitten, ik kreeg er alleen het puntje van mn tepel door steeds, dan had Amélie vaak een hap stof in dr mond van het shirt :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86480570
Bij die van de Hema ging de naad altijd net ter hoogte van mijn tepels zitten :X Die van de H&M zijn wel fijn. Bij de C&A hadden ze ook voedingsshirtjes voor kleine prijsjes, maar ik weet niet hoe die zitten.
pi_86481215
Oke, die van de Hema dus sowieso niet. Lijkt me ook erg onhandig met kolven.
Ik wou net online bestellen bij H&M, maar er staat dan levering eind september. Komt het dan echt pas rond de 30ste, of vinden ze alles na de 15e al eind september?
pi_86481478
Oh met kolven vond ik het juist handig voor handsfreekolven _O-
het is niet echt heel practisch hoor :P maar het openingetje was bij mij zo smal dat ik die kolf er tussen kon frotten en dat het ding dan bleef zitten. Zag er niet uit :')

H&M heeft 3 levermomenten grofweg, begin, half en einde van de maand. Meestal komt het dan inderdaad in de laatste week, (of de eerste week of rond de 15e). Mijn ervaring is vooral dat als er staat levertijd eind september en je gooit het nu in je mandje dat het dan direct in behandeling wordt genomen maar dat het wel nog een week duurt voor je het hebt. (maar t zou zomaar sneller kunnen gaan, ze zijn tegenwoordig een beetje grillig vind ik.)

Als je het snel nodig hebt zou ik iemand langs de winkel sturen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86481715
Ik had gister een bestelling gedaan bij H&M, en las dat ze ruim een week nemen voor het leveren (indien op voorraad ook nog eens, bij mij komen ze het in 3 keer brengen)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86482010
Tessie, ik wilde morgen sowieso al even naar de H&M voor een winterjas (die met die blauw-roze ruiten O+ ). Ik kan wel wat voor je meenemen als ze het hebben.
pi_86482335
Lief Octo! :* Maar ik kreeg net een aanbod van een vriendinnetje die zaterdag langskomt met auto, die me wel ff heen en weer wil rijden en begeleiden naar de H&M! *O* Dus ik ga lekker ff zelf *O*
pi_86482446
Das fijn Tessie ^O^ Wel gevaarlijk, want de babykleertjes zijn maar moeilijk te weerstaan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')