Komt omdat jij geen smaak hebtquote:
Terechte klacht. Mits ze het niet compleet verneuken kan ik nieuwe dingen ook wel waarderen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef Slappy het volgende:
-bla bla Anathedinges bla bla-
Klacht mensen die niet kunnen waarderen dat bands gaat experimenteren met andere muziek genres![]()
![]()
Ik heb heel veel smaak, kan alles luisteren behalve ballads en muziek waarin niets gebeurt. Steeds hetzelfde, geen climax, whatever. En die twee nummers in de OP zijn gewoon saai.quote:
Wat nou saaiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik heb heel veel smaak, kan alles luisteren behalve ballads en muziek waarin niets gebeurt. Steeds hetzelfde, geen climax, whatever. En die twee nummers in de OP zijn gewoon saai.
maar dankzij die switch zijn ze beter gewordenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Terechte klacht. Mits ze het niet compleet verneuken kan ik nieuwe dingen ook wel waarderen.
Dat is natuurlijk helemaal goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
maar dankzij die switch zijn ze beter geworden
Als je goed leest zie je dat zijn klacht eerder is mensen die slechts 1 muziekgenre goed vinden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Anywhere het volgende:
Dus je klacht is eigenlijk dat anderen niet alle nummers die jij goed vind ook goed vinden?
Nee nee dat mensen oogkleppen op hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:04 schreef Anywhere het volgende:
Dus je klacht is eigenlijk dat anderen niet alle nummers die jij goed vind ook goed vinden?
Klassieke muziek is ook wel relaxed zo af en toe, maar dit vergelijken met klassieke muziekquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:02 schreef Slappy het volgende:
[..]
Wat nou saaigeen gevoel voor klassieke muziek merk ik wel weer
Wiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:05 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Klassieke muziek is ook wel relaxed zo af en toe, maar dit vergelijken met klassieke muziekga even wat symfonieën van echte muzikanten luisteren joh
Mozart, Bach, Beethoven etc. etc... kies maar uit. De muziek uit OP is natuurlijk alles behalve klassiek.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |