quote:Micha (35)
Vader Micha is IT- projectmanager. Hij is gepassioneerd door alles wat met Hi-Tech te maken heeft.
Hij wil dan ook altijd onmiddellijk de allernieuwste elektronische snufjes in huis hebben. Zijn gezinsleden noemen hem dan ook “Mister Gadget”. Van dieren moet hij niet zoveel hebben, hij is er zelfs bang voor...
Cathy (37)
Mama Cathy werkt als bediende bij een vervoersmaatschappij. Door haar knappe uiterlijk is ze heel populair bij de vrienden van haar dertienjarige dochter Jana. Ze ziet er dan ook altijd piekfijn uit. Ze verlaat nooit het huis voordat haar van nature krullende haar minutieus is geföhnd en glad gekamd: “Anders zie ik er uit als een ontplofte mol”. Ze gaat dan ook nooit op reis zonder haardroger.
Jana (13)
Dochter Jana kan niet tegen onrechtvaardigheid. De gelijke behandeling van mannen en vrouwen is haar stokpaardje. Haar haren gaan rechter overeind staan als ze hoort over mannen die hun vrouw slaan.
Lore (10)
Lore is amper 10 maar staat als jongste van het gezin wel haar mannetje. Alleen als ze ergens heel erg tegen op ziet, krijgt ze wel eens last van buikpijn. Volgens haar zus vindt ze dit uit om aandacht te krijgen.
quote:Freddy (50)
Vader Freddy is een levensgenieter en hecht veel belang aan zijn uiterlijk. Hij voelt zich jong van geest en wil er dan ook zo uitzien. Hij blondeert zijn haren en laat zijn huid bruinen onder de zonnebank.
Elvira (53)
Moeder Elvira droomt er al jaren van om eens met haar hele gezin op reis te gaan. Beperkte financiële middelen hebben dat nooit mogelijk gemaakt. Ze zijn dan ook nooit verder dan Nederland geweest. Elvira heeft één groot probleem: ze is bang voor het vliegtuig, want ze heeft enorme hoogtevrees.
Jessica (25), Sabrina (13) en Selina ( 11 )
Oudste zus Jessica en haar twee jongste zusjes Selina en Sabrina zijn gek van honden. Ze worden dan ook heel erg kwaad als ze iemand zien die zijn hond slecht behandelt. Als Jessica ’s avonds thuiskomt, kust ze eerst haar hondje en dan pas haar vriend.
Jeroen (18)
Jeroen is de enige zoon. Hij studeerde af aan de showbizz school in Oostende.
Sarra (16) en Miranda (15)
Sarra en Miranda zijn twee rebelse tienermeisjes. Ze hebben grote twijfels bij het avontuur bij de stam. Ze maken zich grote zorgen over hoe ze zich daar zullen moeten wassen als ze ongesteld zijn.
quote:Danny (43)
Danny is chauffeur bij de vuilnisophaaldienst. Zijn familie omschrijft hem als een stoere beer met een klein hartje. Zijn hobby is borduren en hij is heel gevoelig voor dierenleed. Hij heeft dan ook gezworen nooit eigenhandig een beest te doden.
Yolanda (40)
Yolanda werkt als kokkin in een rusthuis. Ze is een vrouw “met ballen aan haar lijf”. Het avontuur bij de stam schrikt haar niet af. Ze is dan ook vastbesloten om alles met de stam mee te doen.
Christoph (17)
Christoph studeert voor kok. Hij droomt ervan ooit een eigen restaurant te runnen. Zijn leven draait dan ook rond eten en drinken. Als hij honger of dorst heeft wordt hij “pisnijdig” en durft dan nogal eens grof uit de hoek te komen.
Melissa (15)
Melissa is heel erg op haar hygiëne gesteld. Ze wast zich minstens twee keer per dag. Ze mag er niet aan denken dat iemand zou zeggen dat ze stinkt.
Mathias (11)
De jongste van het gezin, Mathias, is een echte wervelwind. Hij kan niet stilzitten en heeft geen geduld. Volgens broer Christoph heeft hij “mieren in zijn gat”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop