quote:Echt wat een kutsite is dat toch. Je lacht je kapot om die verhalen:
Hier zijn een paar mooie :
quote:
Leuke dame, deze Hongaarse schoonheid van 23 jaar. Alle bovenstaande observaties kloppen. Ze lokt de klanten zeer geroutineerd naar binnen en blijkt nog onervaren wanneer de sex aanvangt.....
Maar de wil is er.
Het kan alle kanten op met Jessica. Geef het wat tijd en behandel haar met respect. Dan denk ik dat het een toppertje kan worden.
quote:
Een donker blonde NL dame op deze kamer, af en toe overdag. Zij doet alles om NIET te neuken. Als je binnen komt meteen condoom om, beetje trek zuig en veeg werk om de glijmiddel op condoom weg te krijgen en daarna mag je proberen bij haar droge kut te binnen te kunnen komen, dat heeft ze natuurlijk ook onmogelijk gemaakt voor je door haar kut hard dicht te knijpen (misschien heeft ze haar kut dicht genaaid, wie weet). Jouw lul is slaap he, zegt ze. Wat een kut streek, ik heb 50 eerlijk voor betaald. Ik heb zelfs een paar klappen van haar gehad toen ze mijn de deur uit duwde, eerlijk zeg de klappen voelt wel lekker, best deel van de sessie.
quote:
Ik ben afgelopen Zaterdag avond bij een mooie thaise binnen geweest, die toch wel verdomd veel op Sandy leek , zoveel zelfs dat ik in de veronderstelling verkeerde dat het Sandy was , en dat is me toch wel duur komen te staan .
Ik heb dus geen idee hoe ze heet, ik weet wel dat ik haar al een aantal maal had gezien, en dat ik dacht dat Sandy er nu gewoon wat anders dan normaal uitzag
Bijvoorbeeld: Sandy heeft haar haar altijd in een paardenstaart, met aan de voorkant een beetje een pony, deze dame heeft dezelfde kleur haar (donkerbruin) maar draagt haar haar los.
Sandy heeft meestal groen/geel ondergoed aan , deze thaise droeg een wit setje.
Toen ze haar kleren uitdeed, zag en voelde ik gelijk dat dit Sandy niet was : haar borsten waren letterlijk en figuurlijk harde siliconen voetballen , iets wat mij persoonlijk erg tegenstaat.
Het pijpwerk leek gewoon nergens naar, wat geslobber en getrek wat totaal niet opwindend was
Dan maar doggy style, dit was wel aardig maar ook niet echt om naar huis over te schrijven
Uiteindelijk maar afgemaakt in de missionaris
Al met al voor mij een waardeloze ervaring, ik zal voortaan toch beter moeten kijken of de persoon die ik zie, wel de persoon is die ik veronderstel te zien
Medewandelaars: wees gewaarschuwd, mij ziet ze in elk geval niet meer terug!
klacht : www.hookers.nl
klacht: die reacties van die nerds
Tevens DVP!quote:Bij deze dame geweest. Zag er leuk uit. Prijs afgesproken en vooraf pijpen, neuken, standjes afgesproken.
Ze had niet verteld dat ze net een blinde darm operatie had gehad waardoor het penetreren erg pijnlijk was. Sneu voor haar natuurlijk, maar dat had ik wel willen weten. Pijpen erg kort. Neuken zeer slecht. Ik mocht niet meer. Toen heeft ze me nog wel afgetrokken mc.
Kom zeker niet weer bij deze dame. Mooi is niet altijd goed.
Wipstra heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht
Mike Tyson?quote:Neger [in]
Woensdagavond omstreeks 23.45u toch nog even wezen kijken voor een leuk verzetje. Genoeg moois gezien, maar had al met al een schoftige teleurstelling!
In de Bloedstraat bij de ramen t.o. de Gordijnensteeg werd mijn aandacht op een achteraf onbegrijpelijke wijze getrokken door een behoorlijk grote neger(in). Het was nog steeds druk op straat en ik voel me dan toch wat ongemakkelijk bij het aanspreken (afspreken) in de deuropening. Als een groentje liep ik meteen achter haar aan naar een achterkamertje. Het stonk daar naar vies zweet en bovendien zag ik nu van dichtbij dat ik zacht uitgedrukt, een foute keuze had gemaakt. Ze wilde ¤150,= voor een half uur maar ik wilde weer weg... Fout! Ze zei in goed Engels dat ik haar moest betalen voor mijn komst en eiste ¤ 50,= voor de verloren tijd. Wel, ik wilde geen problemen en gezien mijn postuur gaan problemen mij doorgaans uit de weg ipv ik hen... Maar dat maakte ditmaal geen enkele indruk. Met haar vinger aan de alarmknop bleef ze aandringen en dreigen dat de mannen die zouden komen helpen, mij wel op zouden knappen. Die zouden niet komen om te praten. Na 1000x excuses van mijn kant (hoe diep kan je zinken!) heb ik af weten te dingen naar de ¤ 35,= die ik zichtbaar in mijn knip had. Uiteindelijk ging ze akkoord en ging ik weg. Ze lachte me hatelijk uit en ik kon niet veel meer dan vloekend en tierend terug naar huis gaan, mijn zin was immers vervlogen.
Ik weet haar naam niet, maar ze is ongeveer 1.90m-1.95m, heeft een fors postuur en een behoorlijk donkere huidskleur. Ze had lang, zwart krullend haar en droeg een top met (nep?) borsten en een rok waaronder een flinke bult continu zichtbaar was.
Met respect voor de andere dames blijf ik 'ze' en 'haar' zeggen, maar deze verschijning is een schande voor het vak. Een afzetter pur sang en schroomt geen enkel middel om geld afhandig te maken. Voor mij wel een wijze les en ik hoop dat ik deze les met mijn medewandelaars kan delen. Ik ben gewoon afgeperst!!!
quote:Visited Saturday Oct 25. It was the most disastrous experience I have ever lived very difficult to describe. The lady in reception presented me prices and services and told me to see directly with the girl for extras. 4 or 5 girls were presented. I chose the less ugly one called Larissa. She would be Portuguese according to the lady in reception.
While going upstairs she asked me to go first, very practical when I do not know by where to move. In the room she asked me to go to bathroom. I said that I have just left the shower being in a hotel near the place. She replied with large antipathy which confines with the contempt that I must go again to bathroom. I approached the wash-hand basin it held my cock and made run very hot water which burned me. I had pain during 2 minutes. I thought of a simple awkwardness which does not require making the decision to leave. Of return towards the room it held my testicles and tightened them very extremely making bloody badly. I moved away from her. She asked me what I want. I returned the question to her. Then she made me sign of disgus and left the room to return 5 minutes later. Meanwhile I prepared to leave and waited for her arrival. The lady in reception, told me " you had Nice time? ". Here another one that laughs at me whereas I waited to be refunded the hour paid in advance.
Body to Body in Eindhoven is a swindle. it was for me the most catastrophic experience. While not delivering the awaited service could be comprehensive, leaving with pains because the girl is very aggressive (whereas manager should have knowledge about that) is completely another thing.
Oratorio heeft een recensieformulier ingevuld en gaf als gemiddeld oordeel : slecht
Serieus? Nee, ik denk het niet...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Het bljift geweldig om door te lezen, dus ik lees vrolijk mee
Het valt me vooral op dat het niet de slimste mannen zijn die daar naar toe gaan... Te herkennen aan de slechte schrijfstijl, maar ook aan het feit dat ze genaaid (HAHA) worden waar ze bij staan. Bij dergelijke dienstverlening teken je toch gewoon even een contractje vooraf, zodat duidelijk vast staat wat je van de dienstverlener kan verwachten, en tegen welke prijs? Dat voorkomt teleurstellingen vooraf.
En mocht het alsnog tegenvallen, dan lijkt een klacht bij het bedrijf me niet meer dan gerechtvaardigd. Tenslotte mag je van professionals wel enige vakkennis verwachten. Waar volgen hoeren eigenlijk hun opleiding? En hoeveel jaar duurt die opleiding? Gezien de advocaat-tarieven die ze vragen is het vast een hele zware opleiding...
Epicquote:Ik heb zelfs een paar klappen van haar gehad toen ze mijn de deur uit duwde, eerlijk zeg de klappen voelt wel lekker, best deel van de sessie.
E-pik zal je bedoelenquote:
Blijkbaar letterlijk zo nu en danquote:
quote:Helaas, helaas wat een teleurstelling. Ik heb lang rondgelopen in de nacht van hemelvaart om iets leuks te vinden. Dit lukte niet erg want "allemaal" dezelfde types en niet echt mijn type. Uiteindelijk werd het 134-2 Valentina. Had een aardige uitstraling en er was veel mogelijk. Ik heb voor 100 euro geboekt. Dit zou zijn voor 40 min. Ik vind het altijd prettig als de dame ook geniet dus ik heb haar gemasseerd en aansluitend gebeft. Zij genoot en werd lekker nat maar het duurde lang. Geeft niet want bij de meeste dames is het dan zo dat zij het erg waarderen en trekken de tijd dat je met hun bezig bent niet van jou tijd af (tenminste als het zoooo lang duurt). Nadat zij was klaargekomen (heb overigens mijn twijfels maar goed) kreeg ik de melding dat zij de tijd vergeten was en dat mijn tijd erop zat en dat ik even snel moest klaarkomen maar het was ook mogelijk om bij te betalen. Ik heb hiervoor bedankt ( heb daar een enorme hekel aan). Een paar harde rukken en condoom erom. Kort en waardeloos pijpen en dan weer keihard rukken. Het was duidelijk dat zij niet wist wat een man prettig vind, absoluut geen inlevingsgevoel voor de man. Zo hard dat het gewoon zeer doet. Je hebt weleens vrouwen die gewoon niet goed zijn in bed en dit is er zo een. Na 5 min kreeg ik te horen dat het niet lukte en ik kreeg weer de vraag of ik bij wilde betalen. Wederom bedankt. En ik kon met een volle zak weer vertrekken na 30 minuten terwijl er 40 was afgesproken.
Het zal duidelijk zijn: geen gevaar voor herhaling, ik loop er met een wijde boog omheen. Ik moest dit even kwijt en hoop dat anderen hun voordeel ermee kunnen doen want ik erger mij verschrikklijk aan dit soort praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |