quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, de volgende meet is bij Venco, en we slapen allemaal daar!
Snap ik, is ook nooit leuk dat soort dingen....quote:
Sup ?quote:
Gelukkig is al weer bijna Sint Juttemisquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen mijn stalkprojecten mogen blijven slapen.
![]()
Trouwens, die meet is pas bij Sint Juttemis.
Tis niet alleen dat, ook gedoe met die "ex" etc ach dit gevoel is morgen wel weer overquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, is ook nooit leuk dat soort dingen.....
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sup ?
Bahstomme research opdracht schiet niet op
Dat is helemaal kut, maar daar moet je gewoon een punt achter zetten, niet meer jouw probleemquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Tis niet alleen dat, ook gedoe met die "ex" etc ach dit gevoel is morgen wel weer over
Heb ik ook, ben er wel klaar mee, maar gewoon best heftig weekje geweest denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is helemaal kut, maar daar moet je gewoon een punt achter zetten, niet meer jouw probleem.
Nee, ik voel een afstandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga al over je heen, nog niet genoeg.
Dat weekje is bijna voorbij, tijd voor een nieuwe!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heb ik ook, ben er wel klaar mee, maar gewoon best heftig weekje geweest denk ik
je voelt toch iets, klaag dan nietquote:
Neem even lekker pauzequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sup ?
Bahstomme research opdracht schiet niet op
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weekje is bijna voorbij, tijd voor een nieuwe!
Ik kan je nog meenemen als handbagage als je wil
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je voelt toch iets, klaag dan niet.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoor
Ik kan je wel tillen hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zeker tijd voor n nieuwe week, en ik ben toch wel wat te zwaar voor handbagage hoor
Daar heb je.... nou ja, je snapt het....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagen
Wat wil je voelen dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Voelde ik maar écht iets, dan had ik niks te klagen
Als ik jou nou huisarrest geef he HW en eens op visite komquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je voelt toch iets, klaag dan niet.
Ik snap hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan je wel tillen hoor.
[..]
Daar heb je.... nou ja, je snapt het.....
HW natuurlijkquote:
Dat wil HW dus nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik jou nou huisarrest geef he HW en eens op visite kom
Maar je handbagage mag niet zoveel wegenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan je wel tillen hoor.
[..]
Daar heb je.... nou ja, je snapt het.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |