Zolang ik er niet in hoef te lopen, uiteraard.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb geen plantjes maar de regen is wel lekker inderdaad.
Ik ga voor de volgende ronde, in september. Eerst tentamens van mijn opleiding. Het stalkerschap is een hobby dus neemt iets minder tijd in. Ik heb wel al een aantal deelkwalificaties. Bijv. stalken in het licht met heel veel drukte enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, ga jij nog naar het stalkersexamen? Ik heb mijn Stalkers A en B, maar C is best pittig hoor.
ja, die heb ik ook al. Al vond ik stalken op het werk echt heel pittig hoor, dat gedoe met die kopieermachine was echt achterlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga voor de volgende ronde, in september. Eerst tentamens van mijn opleiding. Het stalkerschap is een hobby dus neemt iets minder tijd in. Ik heb wel al een aantal deelkwalificaties. Bijv. stalken in het licht met heel veel drukte enzo.
Even vragen hoe het met oma was, waren ze vandaag geweest. Hoe het met mn neefje (zoontje van tante) is die al 3mnd en sinds zn geboorte met trombose in het UMCG ligt en even verhaal kwijt over t zoontje van mn collega enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook
Om te melden dat het met mn fotoalbum is gelukt
Stalken op het werk vond ik zelf niet zo moeilijk omdat bij mij ook een collega stalker zit. Dus daar kon ik beetje van spieken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook al. Al vond ik stalken op het werk echt heel pittig hoor, dat gedoe met die kopieermachine was echt achterlijk.
Zullen we binnenkort even samen huiswerk maken?.
Daar was ik al beetje bang voor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok dit verzonnen stalkersgedoe is toch ietwat lichtelijk irritant
valsspelen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stalken op het werk vond ik zelf niet zo moeilijk omdat bij mij ook een collega stalker zit. Dus daar kon ik beetje van spieken.![]()
Samen huiswerk? Euhm...ga je me dan niet stalken?![]()
Uiteindelijk is alles een test.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
valsspelen!. het is dat de commissie niet meeleest hier!
.
nee natuurlijk niet, dat telt dan toch niet, stalken met aankondiging is in strijd met artikel 13.1, sub paragraaf 8b.... maar dat weet je best, je test me maar een beetje.
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetjequote:
Sowieso, beroepsgeheim.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetje.
* HeatWave doet geheime handdruk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sowieso, beroepsgeheim.![]()
"Keep to the code".
dank je HW'tjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know, maar we zullen er over op houden hoor MMetje.
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeelandquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan moeten we het nu over wat anders hebben.Ideeën?
Dan moeten we allemaal blijven slapen, want terugkomen zal niet meer lukken na 19:00quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeeland
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat dacht je van de gezellige meeting in het o zo leuke zeeland
Pas op met wat je zegtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Prima, jullie zijn hier allemaal welkom.
ok, de volgende meet is bij Venco, en we slapen allemaal daar!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waarom? We hebben geen grenzen om in Zeeland te komen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |