Lief!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:34 schreef Sinceria het volgende:
Aw. Ik kan je wel een virtuele knuffel aanbieden?
*knuffel geeft.
Haha, geen medelijdenquote:
Ik moet je omkopen voor een stelling?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag dat![]()
Maar ik ben misschien omkoopbaar
Neeheequote:Op zondag 24 mei 2009 00:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet je omkopen voor een stelling?![]()
Hier heb je een plaatje van een poesje, is dat genoeg?
[ afbeelding ]
Een harige poes dan? Ik weet niet waar je voorkeur ligt.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neehee![]()
Leuk geprobeerd maar dat kan beter
Nouk sup chicky ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lief!
* Knuffel terug geeft
[..]
Haha, geen medelijden
Ben meer van kaalquote:Op zondag 24 mei 2009 00:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een harige poes dan? Ik weet niet waar je voorkeur ligt.![]()
[ afbeelding ]
Hier, met bloemetjes:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..
Nee, maar je doelde er wel op. Kom op, verzin iets.quote:
Pff, eerst wat drinken, even poesje roepen en dan zal ik eens een poging doenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, maar je doelde er wel op. Kom op, verzin iets.
Huh ? jij was toch wel content met je single statusquote:Op zondag 24 mei 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lang verhaal kort? Ik voel me al vrij lang nogal alleen en verlang gewoon naar iemand om tegen aan te kruipen..
Jeuj!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pff, eerst wat drinken, even poesje roepen en dan zal ik eens een poging doen
Oh en een knuffel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:46 schreef mrbox het volgende:
Huh ? jij was toch wel content met je single status
Heb je ook blind dates gehad? Gewoon nieuwsgierig.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Ik had ook niet in de gaten dat je er zo druk mee was.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, want ik ben nog lang niet klaar voor een relatie, wat een aantal zaken betreft.. Maar, dat betekent niet dat ik enorm behoefte heb om tegen iemand aan te kruipen. En dat kan niet met zomaar iemand dus dan ga je dingen op de weegschaal leggen en wat is dan belangrijker? En de weegschaal hangt al enige tijd richting die "ik wil toch wel een relatie" kant. Maar ik word knettergek van alle mislukte dates.
Je spreekt jezelf tegen in 1 postquote:Op zondag 24 mei 2009 00:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Knuffel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Nope..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:53 schreef Sinceria het volgende:
Heb je ook blind dates gehad? Gewoon nieuwsgierig.
Ik ben er ook niet zo druk mee, maar zijn momenten, zoals nu..quote:Op zondag 24 mei 2009 00:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had ook niet in de gaten dat je er zo druk mee was.
Kan me voorstellen dat je er af en toe niet goed van wordt.
Waar dan? Omdat de dates op niets uitlopenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef mrbox het volgende:
Je spreekt jezelf tegen in 1 post(toch knap) maar om ff inhoudelijk te reageren waarom wordt je zo knettergek van de dates? Komt het omdat je graag wil dat ze slagen en daarom er beetje moedeloos van wordt? Date je dan wel met de juiste mind set ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |