dat hopen we maarquote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
toch niet iets met het k-woord
Sterktequote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Valba het volgende:
neej idd, maar goed ik krijg het op deze manier behoorlijk op m'n zenuwen natuurlijk. Bloeduitslag was niet helemaal goed
Oh dat is klote, nu maar duimen dat het goed gaatquote:
Slaap lekker.quote:
Hey sterkte meis ! Hopelijk is het niets !!quote:Op zondag 24 mei 2009 00:15 schreef Valba het volgende:
neej idd, maar goed ik krijg het op deze manier behoorlijk op m'n zenuwen natuurlijk. Bloeduitslag was niet helemaal goed
dank jequote:Op zondag 24 mei 2009 00:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey sterkte meis ! Hopelijk is het niets !!
Gewoon beetje rommelen in de sportschool. Doe jij aan sport?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:21 schreef Valba het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je?:D om het even over wat anders te hebben dan mij
Neej kan niet met m'n beenquote:Op zondag 24 mei 2009 00:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon beetje rommelen in de sportschool. Doe jij aan sport?
Begin dan over iets anders, Sedan, als je het saai vindt. Gooi er een stelling in ofzo.quote:
Nog niet lang genoeg om te weten of ik het leuk vindt.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:24 schreef Valba het volgende:
[..]
Neej kan niet met m'n been. Zit je al lang op de sportschool? en is dat leuk?
Okquote:Op zondag 24 mei 2009 00:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nog niet lang genoeg om te weten of ik het leuk vindt.Maar ik moet wel, ik ben zogezegd te lenig en daarom is het goed om een stevig spierkorset op te bouwen.
Ja hallo, daar heb ik geen fut meer voor hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 00:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Begin dan over iets anders, Sedan, als je het saai vindt. Gooi er een stelling in ofzo.
Dan moet je niet zeuren.quote:Op zondag 24 mei 2009 00:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja hallo, daar heb ik geen fut meer voor hoor
Aw. Ik kan je wel een virtuele knuffel aanbieden?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu heb ik er best genoeg van, wil gewoon dat ik NU in iemand z'n armen kan kruipen...
Ach gossiequote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu heb ik er best genoeg van, wil gewoon dat ik NU in iemand z'n armen kan kruipen...
Waarom zou iemand jou willen omkopen ?quote:Op zondag 24 mei 2009 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik mag dat![]()
Maar ik ben misschien omkoopbaar
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:32 schreef Nouk84 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |