Daarom moet je ook door de hele winkel rennen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:16 schreef blckbb het volgende:
ALDI dan
Rij door de hele winkel, maar een kassa erbij? Nee hoor
Ik mis Colruyt in Nederland.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:31 schreef Druktemaker het volgende:
Bij de Lidl wordt toch altijd plastic in vleeswaren verwerkt? Om zo die prijs laag te houden.
Alsof da kan in de spits. Sta je al in de rij als je binnen komt.quote:Op zondag 24 mei 2009 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook door de hele winkel rennen.
De lidl waar ik altijd kom is een ruim opgezette winkel waar je prima door heen zou kunnen rennen, mits er niet steeds van die schuifelende, schimmige, gedrongen, wartaal sprekende, in lange jassen met een onverklaarbare kleur gehulde 'vrouwen' die eigenlijk thuishoren op een bankje in een vervallen zuid-Europees dorp de weg zouden versperren.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof da kan in de spits. Sta je al in de rij als je binnen komt.
Maar Colruyt is heul tofquote:Op zondag 24 mei 2009 02:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mis Colruyt in Nederland.
Die bespaart zelfs in verlichting.
of van die mensen waar eerst een tolk voor ingevlogen moet worden voordat ze aan de kassa af kunnen rekenen....quote:Op zondag 24 mei 2009 10:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Met enorm volle karren waar allemaal wazige produkten in zitten. Die alle gescande boodschappen retetraag inpakken. Met 2 kleine kinderen die de hele winkel bij elkaar jengelen. Met chagarijnige -het-liefst-zat-ik-nu-thuis-gtst-te-kijken-cassieres die alles zo snel mogelijk zitten te scannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |