quote:Helaas moest de baas al meteen bij de kassamiep komen om de sleutel in de kassa te steken, omdat de mensen die vooraan in de rij stonden niet genoeg geld bleken te hebben en er dus spullen af moesten, dit is vrij normaal bij de LIDL
Hoe heb je dat gedaan....heb je gedreigt je pakken lange vingers terug te leggen tenzij men een extra kassa zouden openen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Moet je gewoon afdwingen dat ze een kassa opendoen. Heb ik ook eens gedaan bij een Lidll. Keek die bedrijfsleider me meteen superbeledigd aan en alles
het feit alleen al dat ze 5 "prijsklassen" hebben... niet elitair? welke winkel ken je nog meer die 5 verschillende prijsklassen hanteert voor wat eigenlijk DEZELFDE producten zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:36 schreef DaanA het volgende:
[..]
AH is allesbehalve duur en elitair. Dat was 10 jaar geleden, nu niet meer.
AH heeft VIJF prijscategorieën: a-merken, b-merken, duur huismerk (AH Excellent), gewoon huismerk (AH) en huismerk op Aldi-niveau (Euroshopper). Dat is allesbehalve elitair. Bij AH kun je boodschappen doen voor bijna Aldi-prijzen en ook de duurste a-merken kopen.
Maar bij AH heb je tenminste fatsoenlijke service, ook als je de goedkope zooi koopt.
Zelf koop ik van vrijwel alles AH-huismerk. Niks geen a-merken, dat is voor mensen die het leuk vinden om geld weg te gooien aan reclame en zo.
Of hij riep "ANDERS GA IK NAAR DE ALDI".quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan....heb je gedreigt je pakken koekjes terug te leggen tenzij men een kassa erbij zouden nemen.
Heul niet. Ik wees ze op die 3 in de rij, kassa erbij- policy. Gedreigd dat ik anders een klacht in zou gaan dienen bij hun hoofdkantoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:12 schreef tisauch het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan....heb je gedreigt je pakken lange vingers terug te leggen tenzij men een extra kassa zouden openen.
Duidelijk maar niet minder effectief.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wees ze op die 3 in de rij, kassa erbij- policy. Gedreigd dat ik anders een klacht in zou gaan dienen bij hun hoofdkantoor.
Ach onze dorps-SPAR van 150 vierkante meter hanteert al 3 prijsklassen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:14 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
het feit alleen al dat ze 5 "prijsklassen" hebben... niet elitair? welke winkel ken je nog meer die 5 verschillende prijsklassen hanteert voor wat eigenlijk DEZELFDE producten zijn?
Excellent heb je altijd, wordt rond feestdagen alleen extra gepromoot. En wat je zegt over ES... So? Die prijsklasse hébben ze dan tochquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:49 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ach onze dorps-SPAR van 150 vierkante meter hanteert al 3 prijsklassen.
Bijvoorbeeld appelmoes
A-merk HAK
B-merk Jonkerfris
Huismerk SPAR
Exellent is meestal alleen rond de feestdagen en Euroshopper is voor de Lidl Aldi klanten
AH is toch de grootste van Nederland? Dan doen ze blijkbaar wat de klanten vragen. Snap eigenlijk niet wat dat met elitair van doen heeft. Ik koop regelmatig euroshopper maar ook volop A-merken. Gewoon wat ik zelf wil. Dat is nou vrijheid van keuze.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Excellent heb je altijd, wordt rond feestdagen alleen extra gepromoot. En wat je zegt over ES... So? Die prijsklasse hébben ze dan toch![]()
Ik vind de AH ook niet elitair. Overigens vind ik wereldwijd dat onze Westerse keuzevrijheid wel erg elitair is, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
AH is toch de grootste van Nederland? Dan doen ze blijkbaar wat de klanten vragen. Snap eigenlijk niet wat dat met elitair van doen heeft. Ik koop regelmatig euroshopper maar ook volop A-merken. Gewoon wat ik zelf wil. Dat is nou vrijheid van keuze.
Jouw reactie is prima leesbaar hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
* Zelfverzonnen reactie geplaatst ter illustratie van de leesbaarheid en het algemeen nut van de OP.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:22 schreef kip_zonder-kop het volgende:
1 keer per week ga ik naar de LIDL om daar goedkope snacks te kopen, zo ook vandaag. Toen ik naar de kassa`s liep schetste mijn grote verbazing dat er dit keer 5 kassa`s open waren, in plaats van 2 of 3 wat normaal het geval is. Om tijd te besparen scande ik alle rijen af en stond na een paar seconden met een glunderende blik in de kortste rij. Helaas moest de baas al meteen bij de kassamiep komen om de sleutel in de kassa te steken, omdat de mensen die vooraan in de rij stonden niet genoeg geld bleken te hebben en er dus spullen af moesten, dit is vrij normaal bij de LIDL. Toen de volgende klanten af wilden rekenen bleek de rol met bonnen op te zijn en uiteraard lag er geen tweede naast de kassa. Dus moest ik weer wachten tot de baas een nieuwe rol met bonnen kwam brengen. Vervolgens stak de kassamiep de rol verkeerd om in het apparaat waardoor de baas voor de derde keer te hulp moest schieten. Toen het ding er eenmaal in zat wist de kassamiep niet hoe verder te handelen dus moest ze weer hulp vragen aan haar collega`s die wel wisten wat te doen in deze zeer ingewikkelde situatie.
Nadat de kassamiep eindelijk weer aan het scannen was geslagen en mijn gezicht een moordende blik uitstraalde, bleek opeens dat het mens achter me in de rij twee snacks van mij van de band had gehaald en apart had gezet. Toen barstte de bom los en heb ik de vrouw vriendelijk gevraagd om mijn spullen terug op de band te zetten, wat uiteraard ook zo geschiedde.
Samenvatting: helaas niet van toepassing
AH heeft schijt aan toeleveranciers.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:27 schreef DaanA het volgende:
En terecht, had je maar niet in de LIDL boodschappen moeten doen.![]()
Je maakt jezelf te schande daarmee! En je hele familie daarbij.
Pauperwinkel.
AH FTW!
Je had gewoon die vrouw het ziekenhuis in moeten trappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:57 schreef Trannellius het volgende:
Ja, zoiets had ik dus ook laatst toen ik boodschappen ging doen bij de c1000 want daar had ik dus ook alleen maar ff twee pizza's en een fles cola (wel echte coca-cola maar moest wel light hebben) en toen dacht ik dus ook dat ik wel even in de kortste rij kon maar toen ik daar zo wou gaan staan reed er een huisvrouw met haar karretje zo de rij in waarmee ze mij omver beukte en toen ik van de pijn bekomen was en mijn tranen had weggeveegd kon ik dus een andere rij uitkiezen waar veel meer mensen voor stonden maar die rij bleek veel sneller te gaan en was ik dus eerder klaar dan die vrouw met dat wagentje en toen ik daar dus langs loop trok ik een lange neus naar haar maar de bedrijfsleider zag dat en het bleek zijn vrouw te zijn dus nu heb ik een winkelverbod voor dat hele centrum gekregen enzo en omdat ik daar in de snackbar werk en ik nu daar niet meer mag komen ben ik een beetje ontslagen enzulks
. *
* Zelfverzonnen reactie geplaatst ter illustratie van de leesbaarheid en het algemeen nut van de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |