abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_239942
Dit is het vervolg van Rehab- kliniek overbevolkt.

Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.

Op een gegeven moment begonnen de reactie's van Rehab-kliniek en rehab-Cartoon een beetje door elkaar heen te spelen.
Zie zelf of jullie er wat van kunnen maken, ik dacht van mezelf dat ik alles wel zo'n beetje had begrepen.

Ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal zal aflopen.

Maar heb het volste vertrouwen in Dr. Bogus, die alles nog wel haarfijn zal analyseren.
Veel plezier.

P.S Voyeur en Phileine op zo'n manier komen jullie ook mooi even onder een uitnodiging uit.
groetjes els

------------------
Elk model is minder dan de werkelijkheid, behalve een fotomodel....dat is meer dan de werkelijkheid.

[Dit bericht is gewijzigd door eli (Datum 02 Januari 2000).]

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_239943
Maar ik vond dit al een hele eer, en nou ga ik er als de sodemieter vandoor, moet dit allemaal eerst eens even verwerken.
groetjes els
pi_239944
Nu V en P uit de kast zijn en ook Tanjalies zijn dubbele identiteit heeft bekendgemaakt zijn er misschien nog meer mensen die iets kwijt willen? Misschien kunnen we daar dit topic ook gelijk voor gebruiken?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 2 januari 2000 @ 10:11:00 #4
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239945
Hunter, een of ander rechtlijnig type heeft zomaar een slotje op het vorig deel gezet; dus het moet nog even hier. Mrs. V en ik zien je graag in de lentewind. Je bent een welkome gast.
Here we are now, entertain us.
pi_239946
Na deze enerverende nacht ga ik de penthouse-suite weer eens opzoeken, ik mag hopen dat de gesteven lakens al op het bed liggen.
welke was ook alweer van ons Voyeur, die bovenaan de trap gelijk links?
Mij zullen jullie vandaag op de streams niet meer zien, mensen.
Hunter, ik wil graag om 18.00 gewekt worden met verse jus d'orange en een gekookt eitje op bed.
welterusten iedereen...
mooi he, alles
  zondag 2 januari 2000 @ 10:30:00 #6
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239947
Phileine, onthou het nou: gelijk links en dan de tweede deur! anders stoor je eli weer!
Hunter, voor mij hetzelfde als het ff kan. Mocht er een croissaintje jam inzitten hou ik me aanbevolen.

Tot in de lente...

Here we are now, entertain us.
  zondag 2 januari 2000 @ 10:37:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_239948
Zo, nu ga ik ff mijn hart luchten in de DBK

Gelukkig is de eerste Rehab baby al een feit, dus ddie competitie kunnen we links laten liggen, maar nu ik door de gangen loop te dwalen merk ik tot mijn schrik dat er geen kinderafdeling in de kliniek aanwezig is. Beste Dr. Bogus, wat gaan we hier aan doen ? Toen ik de juffrouw van de kraamzorg belde om te vertellen dat de eerste Rehab baby vanmiddag mee naar huis mag barste zij in snikken uit, want ik was zonder dollen nummer 66 op een populatie van 35.000. Ik heb de huilende mevrouw getroost en een plaatsje in de kliniek aangeboden. Aangezien zij eigenlijk een buitenstaander is stel ik voor dat zij in de bezemkast plaats neemt en ik stel voor om voor Oliebol gewoon ff een extra serre aan te bouwen.

Ik word wel heel verdrietig van het hartverscheurende wolvengehuil in het bos, dus Bor, geen hard feelings meer hoor, je mag weer terugkomen in de kliniek, ik heb al een plaats voor je gereserveerd in het kippenhok, of is dat teveel de kat op het spek binden ?

Ik ga vanmiddag nog ff bij Gerrit langs in het dierenhospitaal.

Heeee, wie heeft de deur van de DBK op slot gedaan ??????

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_239949
Zeg, waar komt die baby opeens vandaan? Je bedoelt toch niet dat Voyeur en Phileine .....

O, nee, je hebt zelf een klein Sabientje. Nog gefeliciteerd daarmee.

De serre voor Oliebol is al in aanbouw. Lekker veel licht en lucht, uitzicht op alle delen van het gebouw. Nu ik toch opeens in de bediening schijn te zitten, verhuis ik maar gelijk mee, zodat haar aan niets zal kunnen ontbreken.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 2 januari 2000 @ 11:03:00 #9
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_239950
Ik hoor net in de wandelgangen dat er vanavond een artiest in een hoogwerker over de schutting wordt gepleurd, en ik ben allergisch voor play-backen, hellup, waar moet ik me verstoppen ??

Hunter, Phileine en Voyeur kunnen nog wel een gooi doen naar de titel "eerste Post-BB-Baby"

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  zondag 2 januari 2000 @ 11:07:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_239951
Geahte Bogus,

Vanwege de groepsvorming en niet terzake doende gespreksonderwerpen, stel ik U voor om deze gehele kliniek, inclusief penthouse, in z'n geheel te verhuizen naar GENERAL CHAT.

(ook zijn er veel klachten van de huishoudelijke dienst, over het enorme aantal rechtopstaande handoeken die hier smorgens door sommige, zeer jonge medewerksters, van deze dienst worden gevonden)

en dan heb ik het nog niet eens over de natte plekken op de bank....

Ik meld me af bij Uw kliniek, omdat ik mij niet geroepen voel om aan dit soort chat-orgies mee te doen.

Gegroet.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 2 januari 2000 @ 11:24:00 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_239952
Aangezien ik wel eerder heb aangetoond tijdens feestdagen en andere speciale dagen zonder BB te kunnen (Sinterklaas, OMA, WaZ, Kerst, etc.) (wat dan ook de enige dagen zijn dat ik BB gemist heb),
mocht ik 31 december en 1 januari op verlof.

Het is nu 2 januari en het begint weer te borrelen, dus ik meld mij hierbij opnieuw bij de poort aan.

Ik hoop maar dat mijn kamer nog vrij is

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 11:41:00 #12
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239953
Bor, wat doe je daar bij de kippen? Bor, Boooor!
Denk even aan Athena, ze heeft het al zo moeilijk gehad tijdens dit forum, blijf van die kippen af. Trouwens eli had een penthouse suit voor je gereserveeerd.

Phileine, hoe zit het Ghaven, heeft die zich al aangemeld want anders is er nog een suite vrij voor Oliebol, kan ze lekker door de gaten in het bord uitzoeken aan wie de harige teen toebehoord.

The future is after you
  zondag 2 januari 2000 @ 12:20:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_239954
Ik zie dat het nog steeds overbevolkt is!
En ook ik heb ernstig behoefde aan een plekje. Mijn afkicksymtomen beginnen nu toch wel uit de hand te lopen dus ik stel voor om het ruimte probleem op te lossen door alle privelegges in te trekken alle binnen muren te slopen en stapelbedden te plaatsen.
Is volgens mij ook veel beter voor het groepsproces!
  zondag 2 januari 2000 @ 12:24:00 #14
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239955
Het probleem met de harige voet komt denk ik door mij. Ik had me al voordat het water warm was lekker in het bad gewassen maar ben nogal in de rui, dat krijg je van die temperatuurwisselingen tussen het enge bos en de rehabkliniek. Waarschijnlijk heeft iemand een flinke dot wolvenhaar om zijn voet gehad tijdens het voetjevrijen.

Buzzer, ik heb nog voldoende losse haren om een leuk babyjurkje te breien….

Terug uit het enge bos
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 13:07:00 #15
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239956
Kom nou maar naar je penthouse suite.
Ik heb veel te veel chocolaadjes gevonden in mijn kerstpakket, neem er ook wat van bij een lekker bakkie koffie.
The future is after you
  zondag 2 januari 2000 @ 13:15:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239957
Otaku-san,
Helaas, ik heb mezelf uit mijn penthouse verdreven. Buzzer zit er nu terwijl ik heel alleen rond het kippenhok zwerf, snik Maar ik wil wel bij je op bezoek komen om je te helpen met al dat lekkers. Zal ik dan een lekker kippetje meenemen?
Terug uit het enge bos
  † In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 13:20:00 #17
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239958
Bor kom maar gauw langs en laat dat kippetje maar rustig zitten.
Athena was erg op die kippen gesteld en als ze er straks weer is wil ze wel dat ze er allemaal nog zijn.
Gaan we daarna naar mijn buurvrouw Phileine om een mooie kamer voor je te regelen.
The future is after you
pi_239959
otaku-san,

Helaas moet ik nu weg, maar aangezien ik het penthouse naast je heb, kan ik er toch zeker wel vanuit gaan, dat je ook wat van die lekkere chocolaatjes op mijn kussen neerlegt.
zodat ik vanavond ook wat te snoepen heb.
Je weet het een goede buur etc.

Borretje, Buzzer heeft je toch alles vergeven, kom nou.

Buzzer nog van harte gefeliciteerd met je dochtertje.
groetjes eli.

zondag 2 januari 2000 @ 13:48:00 #19
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239960
Otaku-san, schenk maar vast in, ik ren de trap al op!
Kan jouw buurvrouw niet een praathuis voor me regelen, daar ben ik toch het meest in mijn element, beetje prik en grenadine voor iedereen inschenken, beukennootjes in bakjes doen, van een beetje eten toch iets lekkers maken, zeg maar. (Aaahhhhh!!!! Het BB-virus begint weer te verergeren. Waar blijft dr. Bogus nou met zijn goede raad, of a.i.o. Hiz?)

Eli, Buzzer heeft me inderdaad vergeven maar is wel in mijn penthouse gaan zitten, hij regelde het plekje naast het kippenhok voor mij. Tja, en na al die bekentenissen hier in de kliniek kan ik niet achter blijven: ik ben vegetariër.
Gelukkig heb ik de Rehab-groententuin al gevonden en na een overheerlijk bakje onbespoten macrobiologisch geteelde rauwkost voel ik me nu weer iets beter.

Terug uit het enge bos
pi_239961
Hierbij wil ik me ook nog aanmelden, dacht dat ik het alleen wel aan zou kunnen. Maar na 3 dagen geen BB begin ik toch lichtelijke paranoide te worden. Zie overal Bart, Ruud en Willem. En me omgeving heeft er dan ook ernstig op aangedrongen me toch maar bij de kliniek in te schrijven. Hoop dat er nog ergens een plekje vrij is. Ben heel klein dus zoveel ruimte heb ik niet nodig.

† In Memoriam † zondag 2 januari 2000 @ 14:14:00 #21
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_239962
Bor kom maar binnen.
Eli chocolaadjes zitten in dat rolletje folie, mooi dekbed overtrek trouwens.
Misx kom ook gezellig even langs.
Gaan we daarna buren bij Phileine.
------------------
"Hello world"

[Dit bericht is gewijzigd door otaku-san (Datum 02 Januari 2000).]

The future is after you
pi_239963
Geachte heer Bogus,

Bij deze wil ik u mijn ontslag met onmiddellijke ingang aanbieden. In mijn gesprekken met SBS over het verkopen van de uitzendrechten uit de slaapkamers heb ik het toevallig eens gehad over salariëring. Mij is gebleken, dat een gemiddelde hondenuitlater in dienst van SBS 6 meer verdient dan een Psychiater in opleiding in de Rehab-kliniek. Bij deze ontvangt u dan ook de eerste zending van de LOI cursus retour. Ik heb geprobeerd om mijn antwoorden op het multiple choice formulier uit te wissen, en dat is weliswaar niet helemaal maar toch redelijk gelukt. Mocht u mij nog willen bereiken, dan kunt u mij met de honden in het bos vinden.

Hoogachtend

Uw niet meerPsychiater in Opleiding

Hiz

pi_239964
Ik bivakkeer al 2 dagen in een tent in de tuin en d'r is nog wel wat plaats om me heen. Overigens wat ik in eerste instantie meldde (back-to-basic, tentJE) klopt niet helemaal; ik heb een eensgezinstent meegenomen, compleet met straalkachel, keukentje en tv en video (ik heb de BB-video van de eerste 50 dagen ook bij me).

Uit angst voor natte voeten sta ik overigens niet al te dicht bij het Størvatt. Wel heb ik een vuurkorf en een behoorlijke houtvoorraad weten te regelen. Misschien wel gezellig als iemand zijn gitaar mee wil nemen!

Heb je zelf geen tent dan is er nog wel wat ruimte in mijn voortent, neem dan in ieder geval wel een luchtbed en slaapzak mee.

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 02 Januari 2000).]

zondag 2 januari 2000 @ 15:52:00 #24
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_239965
A.i.o. Hiz,

Laat ons alsjeblieft niet in de steek, dr. Bogus is nergens te vinden en laat ons al de hele dag aan ons lot over. Via de streams heb ik kunnen volgen dat je de multiple choice vragen over empathisch vermogen goed beantwoord had. Wij verwachten op dat gebied dus veel van je, zoveel zelfs dat ik vermoed dat je ons hier wel gratis bij wilt staan in deze zware tijd.

Terug uit het enge bos
pi_239966
Lieve Bor,

Met bloedend hart heb ik mijn opleiding en baan in de Rehab kliniek moeten opgeven, maar het was gewoon onmogelijk om de voordelen van hondenuitlater zijn niet te zien.

In tegenstelling tot vroeger werk ik niet meer 18 uur per dag, maar slechts 2 uur per dag. Daarnaast heb ik een schitterende Volvo V80 estate Turbodiesel (lederen bekleding en alles electrisch) kunnen aanchaffen zonder BTW, omdat ik die nodig heb voor mijn hondenuitlaatservice.

Dat Dr. Bogus weg was had ik zelf ook al gemerkt, het was geen pretje de jaarwisseling zonder salaris te moeten vieren. In plaats van Champagne heb ik goedkope Spaanse bubbelwijn moeten drinken en mijn maag is daar nog steeds niet helemaal hersteld.

Voorlopig zal ik dus niet terug kunnen komen naar de kliniek, maar voor de echt wanhopige patiënten wil ik bij deze een exclusieve meelooptherapie aanbieden:

Loop één keer per week met mij door het bos als ik de honden aan het uitlaten ben en leer wat het leven is zonder BB of FF, adem frisse lucht in en voel je in contact met de natuur. Per sessie reken ik een schamele ƒ 250,- gulden. Korting voor aantoonbaar armlastige patiënten van 25%, helaas kan ik deze therapie alleen aan particuliere patiënten aanbieden aangezien het ziekenfonds dit nog niet vergoedt. Voor ophalen en terugbrengen geldt een extra eigen bijdrage van ƒ 25,-

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')