vrijstaand huis naast een bos.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:33 schreef eleusis het volgende:
Check je splitsingsakte, misschien kan je iets doen via de VVE?
heb je er één voor me dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:37 schreef ehqo het volgende:
Dan moet je een arend loslaten.
Serieus tho, ik las laatst ergens dat ze in een buurt in Amsterdam ofzo overlast hadden door spreeuwen. Toen hebben ze een valkenier ingehuurd die af en toe even een rondje vliegt met een woestijnbuizerd om ze af te schrikken, en dat hielp geloof ik. Misschien kan je er wat mee.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:45 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
vrijstaand huis naast een bos.
geen vve, geen splitsingsakte.
brood met chloor? ik ga niet @ random beesten vergiftigen..
de kans dat dat brood net door die kraaien wordt gegeten is vrij klein lijkt me...
ik wil heeeeeeeeeeeeeeeel graag die beesten kapot/wegknallen, maar ik zie het nest niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef kikoooooo het volgende:
Koop een windbuks en schiet ze van je dak. Ik heb dat ook ooit gedaan met een duif die ELKE ochtend om 5 uur over mijn dak ging trippelen en krabben. Heb hem nooit weer gehoord of gezien.
Verplaatsen van het probleem heet dat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Serieus tho, ik las laatst ergens dat ze in een buurt in Amsterdam ofzo overlast hadden door spreeuwen. Toen hebben ze een valkenier ingehuurd die af en toe even een rondje vliegt met een woestijnbuizerd om ze af te schrikken, en dat hielp geloof ik. Misschien kan je er wat mee.
Ik ga eens navragen wat dat kost...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:46 schreef ehqo het volgende:
[..]
Serieus tho, ik las laatst ergens dat ze in een buurt in Amsterdam ofzo overlast hadden door spreeuwen. Toen hebben ze een valkenier ingehuurd die af en toe even een rondje vliegt met een woestijnbuizerd om ze af te schrikken, en dat hielp geloof ik. Misschien kan je er wat mee.
particulier bos, geen boswachter zover ik weet...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:50 schreef Mylene het volgende:
Naast een bos? Dan is er vast een boswachter die raad weet.
Nest in de schoorsteen is denk ik zo wie zo brandgevaarlijk?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:48 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Ik ga eens navragen wat dat kost...
en wat het kost om een schoorsteenveger dat nest gewoon te laten verwijderen... als ze dat al willen doen.
maar het zit niet in de schoorsteen... vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:16 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nest in de schoorsteen is denk ik zo wie zo brandgevaarlijk?
heb al zoooveel goede ideeën gehad, gehoord, etc... maar dat verrekte huis is zooo hoog.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:20 schreef Vetklep het volgende:
pleur een nitraat, vlak bij het nest. leren zullen ze
Ja ach, dat doet Wilders ook en dat vind het halve land helemaal het einde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:47 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Verplaatsen van het probleem heet dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |