Maar goed, we hebben weer een nieuwe:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Wij hebben ook weer een weekmenu, maar het is weinig spectaculair deze week.
Zaterdag: gemarineerde kippenpoten uit de oven, met daarbij een schotel van courgette, tomaat, kikkererwten, currypasta en een paar aardappels
Zondag: Knorr-burritos met tofu in plaats van kip
Maandag: verse ravioli en een bakje saus van AH met extra tomaat en ciabatta
Dinsdag: ciabatta met een lekkerbekje, halfvolle mayo en rucola
Woensdag: bonenburgers, volgens Ainsley's recept viscuisine met krieltjes en spinazie à la crème
Donderdag: aardappelpuree met een Valess-camembertschnitzel en spinazie bloemkool met witte saus en gebakken paprikareepjes
Haha, ik zag het al aan de blogs waar je je recepten vandaan had!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb deze keer een groot deel van de recepten van http://foodgawker.com/ gehaald.
Waaarrrrr haal jij biologisch konijn?quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef Windigo het volgende:
Deze week:
-Zondag: geroerbakte groente met pindasaus, rijst en een javaanse schijf
-Maandag: gebakken roseval aardappels, biologische haas biefstuk, salade met een lichte vinaigrette
-Dinsdag: pasta met rode peper, geroosterde paprika, olijven en geitenkaas
-Woensdag: Lichte salade met geitenkaas uit de oven, pijnboompitten, stokbrood, een kop bouillon en als toetje vanille ijs met aardbeien
-Donderdag: Biologisch Konijn met knoflook en witte wijn, aardappelpuree en rode kool
-Vrijdag: Rest aardappelpuree verwerken met andijvie (dat is nú het seizoen, biologisch gezien) en een kaaskroket
Zaterdag: Aspergesoep en brood
Bij de Biologisch-Dynamische slager van de Groene weg in Amersfoort.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Waaarrrrr haal jij biologisch konijn?
Aha! Ik zal het eens vragen bij de Groene Weg in Rotterdam. Daar nooit eerder konijn gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bij de Biologisch-Dynamische slager van de Groene weg in Amersfoort.
Aanrader.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:50 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga me nu even bezighouden met dit recept, als presentje voor eem bruiloft waar ik vanavond naartoe moet.
Die ga ik ook proberen straksquote:Vandaag:
[ afbeelding ]
Linkje naar recept
Kruidige aardappelen, ze staan al in de oven. Eten we straks met een salade van veldsla en rode ui.
Zaterdagochtend weer een nieuw weekmenu bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |