Idd, 60-70 rijden waar je 80 mag. Negen van de tien keer zit er in zo'n geval een bejaarde achter het stuurquote:
Voor deze prijs wil ik u hartelijk bedanken, alleen denk eraan dat ik dit account slechts een paar minuten geleden aan heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gefeliciteerd! Uw topic is nummer 1000 over dit onderwerp. Klik hier om uw prijs op te halen!
[ afbeelding ]
Precies! Vooral bij fietsers!quote:
Het irriteert TS of TS ergert zich eraan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dat nog niet eens!
'TS' irriteert zich gewoon mateloos aan wat er bovenaan beschreven staat.
Wacht maar tot je echt een rijbewijs hebt, dan heb je bejaarden, petjes, wielrenners en vrachtwagenchauffeurs waar je je aan kunt ergeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Dat nog niet eens!
'TS' irriteert zich gewoon mateloos aan wat er bovenaan beschreven staat.
En een search heb je ook pas voor het eerst kennis mee gemaakt, of nog nooit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Voor deze prijs wil ik u hartelijk bedanken, alleen denk eraan dat ik dit account slechts een paar minuten geleden aan heb gemaakt.
Nog nooit, anders had ik dit topic niet aangemaakt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En een search heb je ook pas voor het eerst kennis mee gemaakt, of nog nooit?
En voor dit topique heeft U uwzelf geregistreerd?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Voor deze prijs wil ik u hartelijk bedanken, alleen denk eraan dat ik dit account slechts een paar minuten geleden aan heb gemaakt.
Mijnheer is Fransstalig?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
En voor dit topique heeft U uwzelf geregistreerd?
Ik denk dat TS, voordat TS een account aan durfde te maken, eerst met bewondering alle indrukwekkende mensen op Fok! heeft gadegeslagen met hun niet minder indrukwekkende topics en reacties. En ja, daar word je wijzer van!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:34 schreef 1983scarface het volgende:
Paar minuten geregistreerd en je weet al wat 'TS' betekent? Bij mij duurde het een paar weken
ooit snel gereden met een 106 of een hyundai Atos??? ik begrijp héél goed dat ze aan 70 invoegen; aan 80 valt het motorblok er vanonderquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:46 schreef B.E.D het volgende:
Trage en voorzichtige mensen in een 106, Atos, Corsa of Twingo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |