quote:
Alsof alles op internet staat tegenwoordigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:30 schreef sinadO het volgende:
TS leent boeken bij de bieb.
Hey FIPO gemacht!![]()
Echte bazen kopen boeken, die hoeven geen boeken waar de hele stad met zijn gore tengels aangezeten heeft. Niets overtreft de geur van een nieuw boek.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is hoge uitzondering, in het kader van een onderzoek op school waarbij een paar boeken als bron verplicht waren. Normaal kom ik er ook nooit inderdaad
Ok, voor verplichte literatuur maak zelfs ik een uitzondering.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:32 schreef Mark-Hgl het volgende:
Is hoge uitzondering, in het kader van een onderzoek op school waarbij een paar boeken als bron verplicht waren. Normaal kom ik er ook nooit inderdaad
Misschien beviel het ze in de hemel zo goed dat ze gewoon niet meer terug zijn gekomen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:29 schreef Mark-Hgl het volgende:
Vond net een stapeltje boeken van de bieb die nodig terug moesten.
Dus ik ff naar de plaatselijke bieb hier, hangt er een briefje op de deur:
Gesloten i.v.m. Hemelvaart.
Wtf, hemelvaart was verdomme donderdag.
Dus omdat m'n school wilt zien dat ik een boek heb gelezen door het boek zelf te zien ga ik er 20 euro aan besteden om hem vervolgens dezelfde dag terug te brengenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:31 schreef sinadO het volgende:
[..]
Echte bazen kopen boeken, die hoeven geen boeken waar de hele stad met zijn gore tengels aangezeten heeft. Niets overtreft de geur van een nieuw boek.
Que? Lees ff verder in het topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dus omdat m'n school wilt zien dat ik een boek heb gelezen door het boek zelf te zien ga ik er 20 euro aan besteden om hem vervolgens dezelfde dag terug te brengen
Lekker argument
wat een kutgrapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
Misschien beviel het ze in de hemel zo goed dat ze gewoon niet meer terug zijn gekomen.
Mensen die uberhaupt een boek lezen voor schoolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:35 schreef raaavi het volgende:
[..]
Dus omdat m'n school wilt zien dat ik een boek heb gelezen door het boek zelf te zien ga ik er 20 euro aan besteden om hem vervolgens dezelfde dag terug te brengen
Lekker argument
En ik een acht, door er geen een te lezen. Wees er trots op n00b.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt een boek lezen voor schoolVan de 12 boeken die ik zou hebben moeten lezen heb ik er intotaal 1 gelezen, en toch een 5 gehaald voor mijn mondeling Nederlands. Vind ik nog wel een prestatie
Ja op het vmbo is het niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:00 schreef MarkoA. het volgende:
[..]
En ik een acht, door er geen een te lezen. Wees er trots op n00b.
Dus het feit dat je hele klas incompetent is, maakt je eigen incompetentie okay?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja op het vmbo is het niet zo moeilijk
En kijk naar de punten die we kregen, de hoogste had een 8, en dat was maar 1 persoon. Rest had onder de 7, met een gemiddelde van een 5,5
Jemig, ik heb er vroeger 30 moeten lezen. En ik heb ze ook echt allemaal doorgeploeterd. Moest ook wel, want er was nog geen internet dat alles voorkauwde.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:58 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mensen die uberhaupt een boek lezen voor schoolVan de 12 boeken die ik zou hebben moeten lezen heb ik er intotaal 1 gelezen, en toch een 5 gehaald voor mijn mondeling Nederlands. Vind ik nog wel een prestatie
Dude, fuck kennis. Onze generatie leert vaardigheden, ja?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:11 schreef Lkw het volgende:
[..]
Jemig, ik heb er vroeger 30 moeten lezen. En ik heb ze ook echt allemaal doorgeploeterd. Moest ook wel, want er was nog geen internet dat alles voorkauwde.
Maar dit verklaart wel waarom iedereen tegenwoordig zo beroerd is met taal en bijna niemand meer fatsoenlijke zinnen in elkaar kan draaien.
Dat dus.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus het feit dat je hele klas incompetent is, maakt je eigen incompetentie okay?
VWO.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:03 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ja op het vmbo is het niet zo moeilijk
En kijk naar de punten die we kregen, de hoogste had een 8, en dat was maar 1 persoon. Rest had onder de 7, met een gemiddelde van een 5,5
dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dude, fuck kennis. Onze generatie leert vaardigheden, ja?
In vergelijking wel. Dat we een strenge school hebben kan ik niets aan doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:09 schreef Seneca het volgende:
[..]
Dus het feit dat je hele klas incompetent is, maakt je eigen incompetentie okay?
Ik merk er verrekte weinig vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
30 jaar geleden hadden ze nog nauwelijks internet, blijkbaar is onze generatie(s) slimmer, ze hebben namelijk internet bedacht.quote:
Het internet is toch echt bedacht door de generatie voor ons. Daar zijn genoeg boeken over geschreven.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
30 jaar geleden hadden ze nog nauwelijks internet, blijkbaar is onze generatie(s) slimmer, ze hebben namelijk internet bedacht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:21 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het internet is toch echt bedacht door de generatie voor ons. Daar zijn genoeg boeken over geschreven.
Oh, wacht...
Zodat we in de toekomst geen Polen en Turken meer nodig hebben?? Fuck de kenniseconomie, where can I sign up?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:15 schreef Seneca het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |