== Avatars: ==quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
----quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
jjstyle333 = Joost
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
Luiheid = Gerben
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
ik was gewoon aan de beurtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Krijg je er van he als je zo snel iets opent
redelijkquote:
Ik had training vanmorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Uitgeweest of dacht je laat ik maar er héél vroeg uit gaan?
Mexicaantje!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:07 schreef ACT-F het volgende:
* Weer terug in het land der levenden
Goh wat gezellig vannacht in de kroeg. Ik heb heel wat biertjes moeten weigeren omdat het te hard ging. Maar dat was mijn eigen schuld, ik moest zo nodig alsmaar winnen met Mexicaantje
`Zap de neger fantastisch als je schotel hebt en dan al die MTV's tegen komtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:10 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mexicaantje!Bijna net zo leuk als zap de neger
daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoezo zo EXTREEM vroeg?
Het heeft stijl, maar niet de mijnequote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:21 schreef Samzz het volgende:
Ooooeeeeh I looooove Ditta von Teese haar design voor H&M x Designers against Aids
Hebbe, hebbe, hebbe: Zie hier!
Omdat dat goed is voor je spierontwikkeling.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoezo zo EXTREEM vroeg?
Ik vind 'm gaafquote:
Juist, vandaar dat ik mij altijd zo sterk voel als ik tegen half 4 naar huis fiets vanuit de kroegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat dat goed is voor je spierontwikkeling.
Dan heb je niet geslapen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Juist, vandaar dat ik mij altijd zo sterk voel als ik tegen half 4 naar huis fiets vanuit de kroeg.
Wie zegt dat ik niet slaap voor dat ik naar huis fiets?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je niet geslapen.
Als je gelijk na je slaap gaat sporten is dat goed voor je.
Think you're funny huh.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet slaap voor dat ik naar huis fiets?
Kloptquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je niet geslapen.
Als je gelijk na je slaap gaat sporten is dat goed voor je.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptDoorbloeding, spierfuncties e.d. Daarna eten en rustig aan doen. Ganz gesund!
Zo vroeg opstaan kan niet gezond zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptDoorbloeding, spierfuncties e.d. Daarna eten en rustig aan doen. Ganz gesund!
Als je daarna maar weer naar bed gaatquote:
Zo serieus...quote:
En dan volledig kapot tegen de avond? Zou niet weten hoe ik het moest combineren met andere zaken.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op zondag zul je mij nooit vroeg op zien staan.
Moest eerder doordeweeks 3 keer opstaan om half 5. Half 6 zwemmen. Daarna door naar school.
Jarenlang gedaan. 's Ochtends trainen, school, werken, slapen. Of 's ochtends trainen, school, trainen, slapen. Geen probleem.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:05 schreef Mdrop het volgende:
[..]
En dan volledig kapot tegen de avond? Zou niet weten hoe ik het moest combineren met andere zaken.
Uiteraard. Maar na de training.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Van trainen krijg je juist energie ipv dat je moe wordt (tenminste, als je fysiek redelijk goed in elkaar steekt)
Maar ontbijt jij dan wel?
Hmm waar krijg jij de energie vandaan dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar na de training.
Zoals iemand al zei hier, die energie krijg je van het sporten zelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Hmm waar krijg jij de energie vandaan dan?
Of jij bent gewoon überbikkel
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoals iemand al zei hier, die energie krijg je van het sporten zelf
Waarom doe je niet meer paardrijden dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:21 schreef Samzz het volgende:
Ik mis de wedstrijden en het trainen naar een wedstrijd toe
Hoezo is het niet ideaal? Sporten meteen na het eten is veeuul slechter!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]maar eigenlijk is het niet ideaal he. Maargoed
Verder nog plannen dan vandaag?
Toen te weinig tijd, paard word ook een jaartje ouder en na die kaakbreuk heeft het nooit meer helemaal lekker gezetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:22 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waarom doe je niet meer paardrijden dan?
Hoezo is het niet ideaal?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]maar eigenlijk is het niet ideaal he. Maargoed
Verder nog plannen dan vandaag?
Tis niet zo dat je naar de manege kan en "even" een paard kan pakken om een uurtje op te rijden ofzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen te weinig tijd, paard word ook een jaartje ouder en na die kaakbreuk heeft het nooit meer helemaal lekker gezetenMaar goed, ik ben opzoek naar een paardje wat ik kan rijden voor iemand anders
Nou als topsporters ook gewoon ontbijten lijkt me dat dat ook goed is voor de iets mindere atleetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoezo is het niet ideaal?
Heb het op de zaterdagochtend, waarna ik weer lekker naar bed kan gaan.
En nu ben ik bezig met een tas. En vanavond ga ik indrinken en daarna uit.
En jij?
Mijn wereld stort op dit moment inquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Inverness CT degradeert uit Schotse League
Is er ooit gezegt dat niet ontbijten goed is dan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou als topsporters ook gewoon ontbijten lijkt me dat dat ook goed is voor de iets mindere atleet![]()
Hoelang ben je al niet met die tas bezig dan, sinds vanmorgen of niet?
Ik goa niks doen, morgen al vroeg eruit (8 uur) dus dat wordt 'n filmpje kijken vanavond ofzo
Hou me vastquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Mijn wereld stort op dit moment in
*vasthou smilie*quote:
Wolverine schijnt toch tegen te vallen wat ik zo gehoord hebquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:54 schreef Samzz het volgende:
Wauw... ik word moe. En ik heb langer dan een dag over een zak pepermuntkussentjes gedaan
En ik wil vanavond naar de bios!
Wolverine is zeker wel toffe film, als je de X-men trilogie ook goed vond dan vind je deze echt goed. Angels en demons was ook een leuk boek, alleen jammer dat het letterlijk het boek is, dus op een gegeven moment weet je de clou's wel en da's toch jammer.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
*vasthou smilie*
[..]
Wolverine schijnt toch tegen te vallen wat ik zo gehoord heb
17 again is wel geinig..geen topper, donderdag gezien
Het is dan ook een boekverfilmingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:14 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Wolverine is zeker wel toffe film, als je de X-men trilogie ook goed vond dan vind je deze echt goed. Angels en demons was ook een leuk boek, alleen jammer dat het letterlijk het boek is, dus op een gegeven moment weet je de clou's wel en da's toch jammer.
Jammer dat het overduidelijk is dat alles in hollywood is opgenomen en werkelijk alles met computers erin is gezetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is dan ook een boekverfilmingHij is me zeer positief bevallen. Ook voor mensen die het boek niet gelezen hebben uitstekend te volgen en te begrijpen. De kerken en kunst mooi in beeld gebracht. Jammer dat er altijd een paar details sneuvelen en dat het begin van de film totaal anders is dan het boek...
Dat is dan ook echt aan het Vaticaan te danken hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Jammer dat het overduidelijk is dat alles in hollywood is opgenomen en werkelijk alles met computers erin is gezet
Ik ben al jaren erg nieuwsgierig naar de necropolis, en viel me toch tegen, maarjaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan ook echt aan het Vaticaan te danken heZe mochten niet op Vaticaans grondgebied filmen. En aangezien alle kerken van het Vaticaan zijn...
Ik ben ook wel erg benieuwd naar Coraline.
Ik heb 't over hier, niet over een film ofzo hequote:
Ja ik ook, het is overduidelijk dat dit topic soms z'n dipjes heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:14 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik heb 't over hier, niet over een film ofzo he
Hehe.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:16 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja ik ook, het is overduidelijk dat dit topic soms z'n dipjes heeft
Ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw die Necropolis is. Maar goed, daar kom je alleen achter als je gaat kijken. En dat ben ik dit jaar nog van planquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:47 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben al jaren erg nieuwsgierig naar de necropolis, en viel me toch tegen, maarja
Nee, heb eindelijk de kans om een paar dagen op te laden, dus ben allang blij dat niemand kan, anders was ik zeker gegaan en was ik zeker niets beter geworden van mn vrije daagjesquote:
Je mag de necropolis helemaal niet in, is volgens mij nog geheimer dan de tombe van onze koninklijke familie.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe waarheidsgetrouw die Necropolis is. Maar goed, daar kom je alleen achter als je gaat kijken. En dat ben ik dit jaar nog van plan
Dat zal dan waarschijnlijk zijn omdat er dan nooit gefundeerd bewijs kan worden geleverd dat Petrus' beenderen daar werkelijk liggen...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je mag de necropolis helemaal niet in, is volgens mij nog geheimer dan de tombe van onze koninklijke familie.
Het zal me jeuken, het frustreert mijn veel te nieuwsgierige persoonlijkheidquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal dan waarschijnlijk zijn omdat er dan nooit gefundeerd bewijs kan worden geleverd dat Petrus' beenderen daar werkelijk liggen...
Ik ook! Met name de kunstschatten van Roma en de Kerken, Tombes en aaaaah... Ik wil ik wil ik wilquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Het zal me jeuken, het frustreert mijn veel te nieuwsgierige persoonlijkheidIk ben gek op oudheidkundige dingen en dingen van vroegah, dus ja, ben gek op Rome
![]()
Het liefst zou ik met een zaklamp en bijl de hele ondergrondse boel verkennen in die stad...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook! Met name de kunstschatten van Roma en de Kerken, Tombes en aaaaah... Ik wil ik wil ik wil
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, mijn vriendin zit teveel achter m'n computer. ze begon net al over ijsmeis en over de recente URL's
hoaxquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:47 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, mijn vriendin zit teveel achter m'n computer. ze begon net al over ijsmeis en over de recente URL's
neuh, ze moet gewoon niet zeurenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb je wat uit te leggen aan haar?
nee hoorquote:
Oehhh , de eerste stappen van een break-upquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, ze moet gewoon niet zeuren
nou, dat was vanaamd niet ver afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oehhh , de eerste stappen van een break-up
Dit maakt mijn saaie avond toch wel weer lichtelijk interessant.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nou, dat was vanaamd niet ver af
m'n telefoon is al naar de klote
Of niet en dan mag jij hem troosten en ik z'n ex dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Muur harder dan telefoonmooi man.
Ach, kun je het weer "goedmaken" vannacht / morgen
Jaja kerel fantasie hebben.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of niet en dan mag jij hem troosten en ik z'n ex dan.
dat goedmaken gaat volgens m'n vriendin niet lukkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Muur harder dan telefoonmooi man.
Ach, kun je het weer "goedmaken" vannacht / morgen
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Of niet en dan mag jij hem troosten en ik z'n ex dan.
Zuur, ach.. dan maar zoveel zuipen dat je het allemaal niet meer kan herinnerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat goedmaken gaat volgens m'n vriendin niet lukken
omdat m'n gereedschap dan te dronken is om te functioneren
tjah, die resultaten geven ook niet altijd de nodige garantiesquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zuur, ach.. dan maar zoveel zuipen dat je het allemaal niet meer kan herinneren
je weet nu waar Femke woontquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, die resultaten geven ook niet altijd de nodige garanties
dat wist ik eigenlijk al een hele tijdquote:
dat dusquote:
Ik wil een duidelijke foto zien!quote:
die heb ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik wil een duidelijke foto zien!
Van haar!
Geeft ze nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb ik niet.
vraag het haar anders
op der hyves staan er zat, maar die ga ik never nooit zonder haar toestemming neerzettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die heb ik niet.
vraag het haar anders
tjah, dikke pech voor jou, 'player'quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Geeft ze niet"moet je maar goed zoeken".
OOooh hyves, ff zoekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:30 schreef Bob-B het volgende:
[..]
op der hyves staan er zat, maar die ga ik never nooit zonder haar toestemming neerzetten
'player', goedzo..geen echte dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, dikke pech voor jou, 'player'
nee, dat blijkt wel weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:31 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
OOooh hyves, ff zoeken
[..]
'player', goedzo..geen echte dus
Moet jij niet alvast een nieuwe telefoon uitzoeken?quote:
moah, eerst eens kijken hoe goed ik verzekerd benquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:34 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Moet jij niet alvast een nieuwe telefoon uitzoeken?
"Wat is er gebeurd meneer?"quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moah, eerst eens kijken hoe goed ik verzekerd ben
niet echt het scenario wat ik voor ogen hadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:40 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
"Wat is er gebeurd meneer?"
- uit m'n zak gevallen!
" juist, van 25 hoog?"
- aaah u heeft het ook al eens meegemaakt dus? Vervelend is dat he!
" ..Tot ziens"
morgen vroeg uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:44 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik wil uitgaan, maar moet dr zo vroeg uit morgen.
Bah... saaie kut aamd
Ja kansloos kut 7 tegen 7 tournooitje voetbal.quote:
hoe laat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:46 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja kansloos kut 7 tegen 7 tournooitje voetbal.
Maar daarna wordt 't gezellig
8 uur eruit, 9 uur op fietske er naartoequote:
een uur nodig voor opstaan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
8 uur eruit, 9 uur op fietske er naartoe
En ja, voor een zondag vind ik dat asociaal vroeg![]()
![]()
Ja man...wakker worden ...douchen..nog snel ff wat eten...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een uur nodig voor opstaan?
dat kan ik met een kwartier redden
ik las chili wat vreemd is want waarom zou je a) 's ochtends ook maar iets te maken hebben met chili en b) zou je chili willen douchen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:51 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja man...wakker worden ...douchen..nog snel ff wat eten...
Ik ga de deur niet uit zonder chill gedoucht te hebben hehe
Jij hebt volgens mij vroeger iets teveel naar Sex voor de Buch gekekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:55 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ik las chili wat vreemd is want waarom zou je a) 's ochtends ook maar iets te maken hebben met chili en b) zou je chili willen douchen?
gast!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:58 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij vroeger iets teveel naar Sex voor de Buch gekeken
Jaja dat vond jij ook wel een tof programmaquote:
Weet je nog die aflevering met die indiaantjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jaja dat vond jij ook wel een tof programma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Weet je nog die aflevering met die indiaantjes?
Ik herinner me alleen maar die met de bruine bonen (of was het witte bonen en tomatensaus? ) heheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Het was standaard goor iig. Maximaal freaks, ik was toen 12 ofzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:47 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik herinner me alleen maar die met de bruine bonen (of was het witte bonen en tomatensaus? ) hehe
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Weet je nog die aflevering met die indiaantjes?
Die indianen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand keek ooit naar dat programma, maar iedereen had het erover![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Tuuulk.quote:Op zondag 24 mei 2009 04:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Hier nog mensen wakker dan?
Waar komt ze vandaan dan? Woont ze aan de andere kant van Nederland ofzo?quote:Op zondag 24 mei 2009 05:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond. Ik ga slapen
Vandaag komt mn meisje terug
Doe maar luxe hoor, hier ging al om kwart voor 7 de wekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:48 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
8 uur eruit, 9 uur op fietske er naartoe
En ja, voor een zondag vind ik dat asociaal vroeg![]()
![]()
Wat doen?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Sta je met 19 man in Enter, is er niemand
Ben je daar voor thuis gebleven gisteren?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moest voetballen vanochtend in Enter, staan we in Enter. Is er niemand
Nope, groot gedeelte van het team was ook in de stad te vindenquote:Op zondag 24 mei 2009 10:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ben je daar voor thuis gebleven gisteren?
Ze was op vakantie.quote:Op zondag 24 mei 2009 07:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan dan? Woont ze aan de andere kant van Nederland ofzo?
Omdat je het zo noemenswaardig meldt.
Geeft niet. Ik was zo stoned als een garnaalquote:Op zondag 24 mei 2009 12:46 schreef Lamzak_ het volgende:
Poooeh, wat was ik wasted gister, sorry nath!
bij een oudschoolgenootquote:
Dat is toch een refo dorpquote:Op zondag 24 mei 2009 09:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Moest voetballen vanochtend in Enter, staan we in Enter. Is er niemand
Dat zal best jaquote:Op zondag 24 mei 2009 15:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow gisteravond mooie avond/nacht gehad, maar ben nog steeds bekaf
Rukkend onder de douche TV kijkenquote:Op zondag 24 mei 2009 18:58 schreef skippy22 het volgende:
Of rukken onder de douche en dan tv kijken Hmmm
Een TV bij de douche, een luxe die je niet kunt missen ^.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rukkend onder de douche TV kijken
Hustler tvquote:Op zondag 24 mei 2009 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rukkend onder de douche TV kijken
Waar woon je eigenlijk/kom je vandaan?quote:
Helmerzijdequote:Op zondag 24 mei 2009 20:56 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Waar woon je eigenlijk/kom je vandaan?
* Cuegirllie zoekt op google en vindt: Twents psychiatrisch Ziekenhuisquote:
Van een vadsige nerd die zijn eigen pikkie zelden ziet?quote:
Daar geil je toch opquote:Op zondag 24 mei 2009 21:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van een vadsige nerd die zijn eigen pikkie zelden ziet?
Moagh
In ieder geval wanhopigquote:
lui.. moe.. zoals een zondag hoort te zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden![]()
Hoe was je dag?
haha klopt, hier iets te vermoeiend. Verveel me de hele dag al rotquote:Op zondag 24 mei 2009 22:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
lui.. moe.. zoals een zondag hoort te zijn
en de jouwe?
Dat is niet goedquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
haha klopt, hier iets te vermoeiend. Verveel me de hele dag al rot
Geeft knuffel terugquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:33 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Geeft knuffel terug
Morgen weer arbeiten?
Lekker uitslapen dusquote:
ik hoop van 7 tot half 4quote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jup...jij gewoon van 8 tot 5 werken?
oud nieuwsquote:
Hij heeft wel gelijk hoor, maar ik doe dat altijd al hoorquote:
Heeft geen nut al eens geprobeerd ....quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk hoor, maar ik doe dat altijd al hoor
Gedraag je ! Beetje lief tegen Renate jaquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gedraag je ! Beetje lief tegen Renate ja
Niet?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar ik heb het gevoel dat ik iets mis gedaan heb.. krijg helemaal geen kusjes meer van Marko
Zo kom je niet in haar broekje hoorquote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Gedraag je ! Beetje lief tegen Renate ja
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet?
Ik deenaar christiaan
en eenvoor jou
Hoeft hij ook niet, zorg ik wel voorquote:
Nee.. jij hebt succesquote:
quote:
Ohhhquote:Op zondag 24 mei 2009 23:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
dat is dan ook niet de plek om te komen he
Je moet nog veel lerenquote:
Het bed is al warmquote:
En wel bij mij willen slapen?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En norich, jij weet t.
Du!![]()
![]()
Slaap lekker
We houden het nog even platonisch totdat ik je heb ingemaaktquote:
Maar we passen gemakkelijk in dat bed van je, ondanks ons "maatje meer"quote:Op zondag 24 mei 2009 23:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
We houden het nog even platonisch totdat ik je heb ingemaakt
ons?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Maar we passen gemakkelijk in dat bed van je, ondanks ons "maatje meer"
Ok ok, ondanks mijn maatje meerquote:
Ik ben een heel vet zwijnquote:
Precies, dik, vet ik ben een uberzeug oléquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
En dan gaan we natuurlijk ervoor zorgen dat we door het bed zakken
quote:
Forum Opties | |