abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:12:46 #1
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_69319974
Goed, ik zat dus laatst zo in de trein. Even een dagje naar Utrecht, waar m'n broer woont.
Ik heb zelf week-OV dus dat kan mooi gratis, ideaal.

Afijn, het was een mooie dag dus uiteraard veel bejaarden in de trein die ook ergens heen gingen. Maar, toen kwam de conducteur langs. Hij controleerde mijn OV en dat was uiteraard oké.

Maar toen ging hij naar die tiefusbejaarden toe. Ze hadden verdomme niet eens een kaartje. Ze zaten allemaal een beetje te brabbelen dat ze hun ik-zou-eigenlijk-al-dood-moeten-zijn-vanwege-ouderdom-pas waren vergeten en dat ze anders nooit met de trein gaan en wat lief glimlachen tegen meneer de conducteur. Ja hallo, ga die gozer anders even verbaal een pijpbeurt geven ofzo. En die conducteur geloofde dat lulverhaal ook nog. Hij gaf ze niet eens een boete, ze hoefden alleen maar een kaartje te kopen als ze waren aangekomen. Ja, alsof ze dat gaan doen, mongool.

Ik moet het eens wagen om geen kaartje te kopen, dan krijg ik gelijk een boete. Elk ander mens die niet verschrompeld is krijgt een boete, maar die bejaarden niet.

Klacht: Klote beleid van de NS
Klacht2: Kutbejaarden die profiteren van hun verlepte lichaam
Anti-klacht: Mooi weer dus genoeg op het terras gezeten in Utrecht
pi_69319989
Mensen die hun kaartje niet stempelen krijgen ook nooit een boete. Schiet lekker op zo.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:14:52 #3
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69320008
quote:
Ik moet het eens wagen om geen kaartje te kopen, dan krijg ik gelijk een boete
Je hebt toch ook geen kaartje gekocht EN ook geen boete gekregen?
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_69320015
mensen die zich druk maken om bejaarden. !
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:15:41 #5
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69320027
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die hun kaartje niet stempelen krijgen ook nooit een boete. Schiet lekker op zo.
is wel handig hoor - had eens week cursus in Utrecht - per vergissing 3 keer hetzelfde kaartje gestempeld.... kon ik later nog een keer gratis met iemand anders naar Utrecht!!
zoekt en gij zult vinden
pi_69320047
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef Flashwin het volgende:
mensen die zich druk maken om bejaarden. !
Ze nemen altijd hele coupe's in, en gaan om de 10 minuten naar de wc... Als je dan naast ze zit kan je continue voor ze op staan. Met een beetje pech beginnen ze ook nog over hun kleinzoon Cletis, die al kan lopen of kleindochter Barbaranda die al kan praten.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:18:01 #7
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69320063
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:16 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:

[..]

Ze nemen altijd hele coupe's in, en gaan om de 10 minuten naar de wc... Als je dan naast ze zit kan je continue voor ze op staan. Met een beetje pech beginnen ze ook nog over hun kleinzoon Cletis, die al kan lopen of kleindochter Barbaranda die al kan praten.
dan doe ik gewoon of ik een buitenlander ben - mompel iets van "non comprendre" en doe voor de rest alsof ik doof ben.
zoekt en gij zult vinden
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:18:09 #8
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_69320068
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:14 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

Je hebt toch ook geen kaartje gekocht EN ook geen boete gekregen?
Daar gaat het niet om. Stel ik reis in het weekend en vergeet een kaartje te kopen, krijg ik gelijk een boete.
pi_69320071
quote:
Oudjes, stop uitbuiten van de jeugd!
dinsdag 12 mei 2009 09:47

De jonge professional is de sjaak
In de Süddeutsche Zeitung was er dit weekend aandacht voor een enquete van marktonderzoeksinstituut TNS Infratest onder 14 tot 34 jarigen met als aandachtspunt: hoe zwaar wordt de jeugd door de crisis getroffen? Het antwoord was kort: zwaar.

In het interview zei de voorzitter van de opdrachtgever IG Metall dat de ‘Arbeitwelt’ van de jongere generatie steeds vaker uit contractwerk en korte termijn banen bestaat. Meer dan 30 procent van de werkenden onder de 35 jaar heeft een tijdelijk contract (bij jongeren onder de 24 loopt dit getal op tot 40 procent) en één op de drie 35-minners was al meer dan 6 maanden zonder baan.

Opleiding
Dit is niet alleen een kwestie van opleiding, alhoewel laag-opgeleide natuurlijk nog harder geraakt worden. De jonge generatie is namelijk hoger opgeleid en gemotiveerder dan welke generatie tevoren; de ‘mobiliteits- en flexibiliteitsbereidschap’ wordt als zeer hoog omschreven. Kortom, was de conclusie, een gemotiveerde maar afgeremde generatie.

Interessant is ook dat 35-minners zes keer zo veel kans hebben ontslagen te worden als 35-plussers; de oudjes hebben immers een riant contract met meer rechten dan plichten, waarbij alle overtrokken arbeidsvoorwaarden met hand en tand door bejaarden-clubs als het FNV verdedigd worden. En omdat je in Nederland zelfs als je keihard aan het disfunctioneren bent niet kan worden ontslagen, hebben bedrijven weinig zin jonge werknemers zekerheid te bieden. Hoeft immers ook niet, die blijven toch wel komen. Alle verdedigers van het belachelijk rigide ontslagrecht zouden eens aan die werkelijkheid moeten denken.

Lui
Gevolg: de jonge professional is de sjaak. Een mooie illustratie van de schaamteloosheid van dit machtmisbruik: het boekje ‘Liever lui’ (2005) van een Franse tang die een boek schreef waarin ondere andere te lezen valt hoe je op je werk lekker de kantjes er van af kunt lopen en die jonge, tijdelijke werkkrachten het vuile werk kunt laten doen. Hallo stuk rimpel, dat zijn wij dus.

Iedereen gedoogt deze uitbuiting al jaren, natuurlijk ook de babyboomers die altijd zeer op morele principes staan zolang zij er maar baat bij hebben, maar het grappige is dat politici in zo’n beetje alle West-Europese landen wel met de handen in het haar zitten vanwege het lage geboortecijfer. Goh, hoe zou het toch komen? Als gevolg van de toegenomen onderzekerheid – iets dat overigens voor de crisis al aanwezig was en nu alleen maar zichtbaarder wordt – denkt iedere normale jonge dertiger natuurlijk: laten we nog even wachten met kinderen.

Zonder zekerheid, zelfs al is het in beperktere mate dan de vette levenslange garantieen die oudjes in hun tijd kregen, kun je niet aan een eigen gezin beginnen – tenzij je overloopt van vertrouwen of te simpel bent om in zien dat een kind een investering is. Zo hebben we nu een systeem dat wel erg specifieke genen selecteert en bevoordeelt; kwestie van de economische parameters veranderen en je stuurt evolutie in een compleet nieuwe richting. Maar dat terzijde.

Feesten
De einduitslag van het onderzoek was dat slechts een kwart van de jeugd denkt dat zij het beter gaan krijgen dan hun ouders. We kunnen het natuurlijk ook niet beter krijgen, want in plaats van geld opzij te leggen zodat we de grootste crisis sinds de Great Depression het hoofd zouden kunnen bieden, feestten de oudjes dertig jaar terug liever op onze kosten.

Nu komt de rekening en voelt iedereen de bui hangen: in 2045 klagen die 97-jarige kwieke ouderen dat ze hun maandelijkse vliegvakantie amper meer kunnen betalen van hun armzalige pensioentje, terwijl wij als 70-jarige nog steeds een flex-contract hebben en kinderen nog even uitstellen.
Bron

Mag geen verbazing wekken, ouderen zijn het uitschot van de maatschappij.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:18:34 #10
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_69320080
Wacht maar tot je zelf een bejaarde bent!!!!7!777!7!77!!!!7!!
pi_69320104
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

is wel handig hoor - had eens week cursus in Utrecht - per vergissing 3 keer hetzelfde kaartje gestempeld.... kon ik later nog een keer gratis met iemand anders naar Utrecht!!
Ja het is handig voor van die domoren zoals jij. Als ze nou eens beter opletten met boetes geven, zouden misschien niet elk jaar de kaartjes zoveel duurder hoeven worden.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:21:28 #12
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_69320132
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ja het is handig voor van die domoren zoals jij. Als ze nou eens beter opletten met boetes geven, zouden misschien niet elk jaar de kaartjes zoveel duurder hoeven worden.
Inderdaad, nu leren ze het nooit om het goed te doen en verlies je ook nog eens geld.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:24:15 #13
254875 MarkoA.
A L P E N B O M B E R !
pi_69320186
Idd, zag ik ook een keer Zo'n oudje stapt in Groningen in om naar Utrecht te gaan. En wat denk je wat ze zei tegen die conducteur?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteraard was er niets aan de hand
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:24:25 #14
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_69320191
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:21 schreef Slickk het volgende:

[..]

Inderdaad, nu leren ze het nooit om het goed te doen en verlies je ook nog eens geld.
en wat vindt je dan van die 13 miljoen die Koenders over de balk liet gooien in Zambia / Gambie whatever?

zou je niet eens gaan emigreren naar een land waar wel opgelet wordt dat mensen een treinkaartje kopen en laten afstempelen?
zoekt en gij zult vinden
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:24:58 #15
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69320203
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bron

Wat een waardeloos geschreven stuk tekst . Lekker simpel scoren over de rug van de mensen die dit land opgebouwd hebben.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:27:28 #16
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_69320268
Mensen die... zich druk maken om andere mensen. Wat kan het jou schelen hoe die bejaarden behandelt worden? Dat 'probleem' lost vanzelf op.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_69320296
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat een waardeloos geschreven stuk tekst . Lekker simpel scoren over de rug van de mensen die dit land opgebouwd hebben.
Ben jij ook al gehersenspoeld? Deze groep heeft ons met een staatsschuld opgezadeld, laat hun pensioenen door ons betalen, en duidelijk ook de treinkaartjes.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:29:18 #18
242997 Boor-rat
Very nice!
pi_69320306
IK BEN HET GEWOON EENS MET TS! Geen gezeik, de wet is voor iedereen gelijk heeeee dat rijmt
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:31:56 #19
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_69320362
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:27 schreef eNaSnI het volgende:
Mensen die... zich druk maken om andere mensen. Wat kan het jou schelen hoe die bejaarden behandelt worden? Dat 'probleem' lost vanzelf op.
Ik wil dat zij hetzelfde behandeld worden als de NS mij behandelt, klaar.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:32:38 #20
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_69320392
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:29 schreef Boor-rat het volgende:
IK BEN HET GEWOON EENS MET TS! Geen gezeik, de wet is voor iedereen gelijk heeeee dat rijmt
De wet is voor iedereen gelijk, maar ter interpretatie van de ambtenaar in functie. Die kneuzen bij Wegmisbruikers maken vaak ook 10 overtredingen in een kwartier en krijgen alleen voor de drie gevaarlijkste (en dus duurste) een bekeuring.
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:33:53 #21
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69320417
Dit NS-beleid is ronduit slecht. Ze hebben korte tijd "zero tolerance" gedaan: iedereen een boete, ongeacht het smoesje. Dat was duidelijk en eerlijk.
Nu kom ik zelfs mensen tegen die 's ochtends tegen de conducteur zeggen: "ik heb wel de volle mep betaald", nadat-ie eerst een bejaarde-met-korting (die komen daar altijd mee weg, en dat weten ze!) en daarna een jongere gozer (toen kon-ie met goed fatsoen geen boete meer geven) met korting zonder boete liet wegkomen. Dit wekt hele scheve gezichten bij mensen die wel betalen, NS laat nu de mensen die zich aan de regels houden voor de kosten opdraaien.
censuur :O
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:34:43 #22
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69320429
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:24 schreef fathank het volgende:

[..]

De baby-boomers hebben dit land niet opgebouwd, dat waren hun ouders. (nadat ze het hadden laten afbreken trouwens...)
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:35:12 #23
157922 fathank
pi_69320446
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:28 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ben jij ook al gehersenspoeld? Deze groep heeft ons met een staatsschuld opgezadeld, laat hun pensioenen door ons betalen, en duidelijk ook de treinkaartjes.
Ja die staatsschuld is ook zo'n enorme ramp zeg. En alsof wij onze pensioenen niet door de de volgende generatie laten betalen, zo werkt het hele systeem.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:36:12 #24
157922 fathank
pi_69320470
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

De baby-boomers hebben dit land niet opgebouwd, dat waren hun ouders. (nadat ze het hadden laten afbreken trouwens...)
Ik heb het dan ook niet zozeer over de babyboomers, maar over de bejaarden. Niet die 50'ers die al 30 jaar lang de ambtenaar uithangen.
pi_69320482
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja die staatsschuld is ook zo'n enorme ramp zeg. En alsof wij onze pensioenen niet door de de volgende generatie laten betalen, zo werkt het hele systeem.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:38:25 #26
154052 RobertVH
I am your father
pi_69320525
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Penisbaard het volgende:
Wacht maar tot je zelf een bejaarde bent!!!!7!777!7!77!!!!7!!
Dan maak ik ook gewoon keihard misbruik van voorzieningen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:41:35 #27
157922 fathank
pi_69320596
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:36 schreef Flashwin het volgende:

[..]

Sterk, zeer sterk.
pi_69320878
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Ja die staatsschuld is ook zo'n enorme ramp zeg.
De staatsschuld in Nl is ongeveer 350 miljard. Het rentebedrag (dus niet de aflossing...) bedraagt ook miljarden per jaar. Maar een schijntje natuurlijk
quote:
En alsof wij onze pensioenen niet door de de volgende generatie laten betalen, zo werkt het hele systeem.
Onzin. Bij pensioenen is het de bedoeling dat eenieder zijn eigen pensioen bij elkaar spaart. Helaas is het in de praktijk een verkapt omslagstelsel. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn, als de groep jongeren veel groter zou zijn dan de groep ouderen. Helaas zijn de verhoudingen omgekeerd. Oftewel: de jongeren moeten een steeds groter deel van hun inkomen betalen om de riante pensioenen (eindloon he) van de ouderen te blijven voldoen, waar voor henzelf praktisch niets zal overschieten, in ieder geval veel minder dan ze zelf betalen. Ondertussen betalen ze zich ook nog scheel aan hypotheeklasten, met dank aan jarenlang wanbeleid van de ouderen (ouderen die zelf wel voor een prikkie in een mooi huis wonen). Het is maar wat je wil verdedigen natuurlijk.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:57:58 #29
157922 fathank
pi_69320993
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:53 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

De staatsschuld in Nl is ongeveer 350 miljard. Het rentebedrag (dus niet de aflossing...) bedraagt ook miljarden per jaar. Maar een schijntje natuurlijk
[..]

Onzin. Bij pensioenen is het de bedoeling dat eenieder zijn eigen pensioen bij elkaar spaart. Helaas is het in de praktijk een verkapt omslagstelsel. Dat zou allemaal nog niet zo erg zijn, als de groep jongeren veel groter zou zijn dan de groep ouderen. Helaas zijn de verhoudingen omgekeerd. Oftewel: de jongeren moeten een steeds groter deel van hun inkomen betalen om de riante pensioenen (eindloon he) van de ouderen te blijven voldoen, waar voor henzelf praktisch niets zal overschieten, in ieder geval veel minder dan ze zelf betalen. Ondertussen betalen ze zich ook nog scheel aan hypotheeklasten, met dank aan jarenlang wanbeleid van de ouderen (ouderen die zelf wel voor een prikkie in een mooi huis wonen). Het is maar wat je wil verdedigen natuurlijk.
Als je het allemaal zo kut en oneerlijk vind ga je toch in een land wonen waar het beter geregeld is? Zuurpruim die je er rondloopt.
pi_69321191
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:

[..]

Als je het allemaal zo kut en oneerlijk vind ga je toch in een land wonen waar het beter geregeld is? Zuurpruim die je er rondloopt.
Is dat alles wat je er op te zggen hebt? Jij laat je dus graag uitbuiten, jij wil graag de voetveeg van de bejaarden zijn? Ieder zijn ding natuurlijk. Ik pik dat echter niet.
pi_69321275
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Is dat alles wat je er op te zggen hebt? Jij laat je dus graag uitbuiten, jij wil graag de voetveeg van de bejaarden zijn? Ieder zijn ding natuurlijk. Ik pik dat echter niet.
Ik ben het met je eens hoor, maar wat wil je eraan doen dan?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:09:30 #32
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69321295
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef fathank het volgende:

[..]

't Is niet voor niets dat 100.000 hoogopgeleide jongeren per jaar het land verlaten...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:15:32 #33
157922 fathank
pi_69321417
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:05 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

En wat als jij bejaard bent?
pi_69321548
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:08 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor, maar wat wil je eraan doen dan?
Pensioenuitkeringen verlagen, lasten jongeren terugbrengen, afschaffen omslagstelsel.
pi_69321574
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:15 schreef fathank het volgende:

[..]

En wat als jij bejaard bent?
Ik wil voor mezelf betalen, niet voor stinkend rijke bejaarden, die zelf alleen maar profiteren.
pi_69321676
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[...]NS laat nu de mensen die zich aan de regels houden voor de kosten opdraaien.
En zo is het! Kutbejaarden, kinderen, mensen in alle soorten en vormen als je in de trein zit heb je gewoon een geldig vervoersbewijs. Zo niet, boete. Punt.
---
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:37:38 #37
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_69321868
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef zomaareennaam het volgende:

[..]

dan doe ik gewoon of ik een buitenlander ben - mompel iets van "non comprendre" en doe voor de rest alsof ik doof ben.
.
goed idee ga ik voortaan ook doen!
thanks mattie!
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_69321884
discriminatie is nooit positief

En wel vieze conducteur dan, meestal komen alleen studentes (en jonger) weg zonder boete
  Moderator zaterdag 23 mei 2009 @ 12:38:43 #39
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_69321895
Tja, de NS...
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:48:32 #40
97079 Jeff89
Conquer All
pi_69322088
Alleen jongeren worden volgens mij genaaid..
Laatst zat ik met zo'n kudde Libelle Zomerweek gangers in een STILTE coupe.. De conducteur komt langs, en het is echt een chaos van schreeuwende, gillende en kakelende wijven (van alle leeftijden, echt verschrikkelijk).. Maaktie alleen 'n grapje over hoe het een stiltecoupe is (HAHAHAH KEREL, FUCKING HAHAHA!)..
Als ik mn mp3speler 2 tikken te hard heb staan word er gelijk gedreigd met 'n bon..

En dan vinden ze het verdomme RAAR dat er zoveel geweld word gepleegd in het OV..
  zondag 24 mei 2009 @ 16:09:44 #41
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_69353249
TS kan er niet mee omgaan.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:13:32 #42
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_69353340
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef Jeff89 het volgende:
Alleen jongeren worden volgens mij genaaid..
Laatst zat ik met zo'n kudde Libelle Zomerweek gangers in een STILTE coupe.. De conducteur komt langs, en het is echt een chaos van schreeuwende, gillende en kakelende wijven (van alle leeftijden, echt verschrikkelijk).. Maaktie alleen 'n grapje over hoe het een stiltecoupe is (HAHAHAH KEREL, FUCKING HAHAHA!)..
Als ik mn mp3speler 2 tikken te hard heb staan word er gelijk gedreigd met 'n bon..

En dan vinden ze het verdomme RAAR dat er zoveel geweld word gepleegd in het OV..
Je had dat collectief gerust met een ghettoblaster kunnen overstemmen.
pi_69353420
Ik ben laatst zonder kaartje in de trein gestapt. De conductrice vond het allemaal best en schreef een kaartje voor me uit, zonder wettelijke verhoging en ook nog met uitstel van betaling omdat ik geen geld bij me had. En voor je er over begint: bejaard ben ik nog lang niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2009 16:17:09 ]
  zondag 24 mei 2009 @ 16:20:59 #44
201100 Catullus
Odi et amo
pi_69353519
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die er bejaard, half mongool of er onder de 16 uitzien.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:31:59 #45
111382 Ofyles2
pi_69353774
Ik stel voor dat de Guardia Civil voortaan meereist per trein.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:34:49 #46
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_69353836
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ben laatst zonder kaartje in de trein gestapt. De conductrice vond het allemaal best en schreef een kaartje voor me uit, zonder wettelijke verhoging en ook nog met uitstel van betaling omdat ik geen geld bij me had. En voor je er over begint: bejaard ben ik nog lang niet.
Ah, ik zie een patroon:
-conducteurs laten jonge meiden door
-conductrises jou ...
pi_69353961
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:18 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Bron

Leuk stuk, klopt niet helemaal vind ik, maar er staan ook wel een aantal sterke punten in.
  zondag 24 mei 2009 @ 16:42:26 #48
111382 Ofyles2
pi_69354039
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:34 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Ah, ik zie een patroon:
-conducteurs laten jonge meiden door
-conductrises jou ...
Dat moet echt verboden worden.

Terug naar een nulbeleid:

Geen kaartje? Dan maar boeten! Eventueel fysiek geweld niet uitgesloten.
pi_69354797
quote:
Op zondag 24 mei 2009 16:16 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zie jij er buitenlands uit?
pi_69356777
verbaal een pijpbeurt geven ?
pi_69357372
TS ging met zijn opa en oma met de trein
pi_69358444
quote:
Op zondag 24 mei 2009 17:03 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Zie jij er buitenlands uit?
Ik zou een Scandinavier kunnen zijn, een Noorman oid.
  zondag 24 mei 2009 @ 20:55:26 #53
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69362202
tvp voor de oud vs jong rel
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')