abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_239881
Dr Bogus,

Gelet op het verloop van de patientenpopulatie gedurende de laatste dagen zien wij voor de nabije toekomst de zaken somber in. Er is geen ruimte meer in de kliniek, en eerlijk gezegd, ik zie niet hoe wij dat moeten oplossen.

Zou het misschien mogelijk zijn om wat van uw optiewinsten tijdelijk terug te pompen in de kliniet zodat we niet moeten overgaan tot het splitsen van de penthouses ?

HiZ,

pi_239882
Wat een tegenvaller, ik wou me net gaan aanmelden en nu zit de boel dus vol.

Ook flauw dat jullie geen rekening hebben gehouden met mijn nachtdiensten en een plekje voor me hebben vrijgehouden.
Iemand die misschien nog een plekje vrijheeft en zijn kamer wil delen met een lief blond meisje met een kleine obsessie voor slotjes?

mooi he, alles
pi_239883
Any time, Phileine, maar dat wist je al

Het gaat idd helemaal uit hand lopen, HiZ,
geen zendruimte meer, regels veranderen tegelijk met aangebouwde vleugels, ik duik ff de DBK in !

Zal Moor zijn claustrofobie overwinnen ?

zondag 2 januari 2000 @ 06:15:00 #4
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239884
Ja ik sleur me zelf even over uit het vorige topic. Ik schreef dus nadat dr Hiz al weer afgesloten had:
Zeg Dr Hiz, had u ons niet beter naar bed kunnen sturen. Straks zit Oliebol weer voor niks de hele ochtend naar woonkamers in ultieme rust te kijken.
Krijg ik trouwens nog een reactie op mijn reservering voor een twee kamer suite of moet ik daar voor bij de receptie (ene Juul meen ik) zijn.

Ik zie plots hierboven dat ik ook emplooi heb voor dat 2e bed; krijg ik nog bevestiging ? Straks loopt ze weg

Here we are now, entertain us.
pi_239885
Voyeur,

We zijn jullie aan het bestuderen in jullie natuurlijke gedrag, daarbij past het niet om jullie naar bed te sturen. Helemaal niet omdat wij van de staf ook wel eens wat willen hebben om naar te kijken. Wat ook meten de reden is dat wij in ons behandelplan hebben gezet dat het geen kwaad kan om jullie 's ochtends wakker te maken met luide muziek van Koos Alberts.

Waar het je reservering van een 2 kamer-suite betreft kan ik je geruststellen. Die is aangekomen. Sterker nog, je tweekamer-suite is toegewezen. Helaas is het wel zo dat je vanwege ruimtegebrek deze suite zult moeten delen met 4 medebewoners onder wie Phileine die zich zoals gebruikelijk weer eens aan de late kant heeft gemeld.

Phileine, staat dat hutje op de hei nog vrij ? Wellicht dat we daar een dependance kunnen stichten.

quote:
op 01-02-2000 om 06:09 AM schreef voyeur het volgende:
Zeg Dr Hiz, had u ons niet beter naar bed kunnen sturen. Straks zit Oliebol weer voor niks de hele ochtend naar woonkamers in ultieme rust te kijken.

Krijg ik trouwens nog een reactie op mijn reservering voor een twee kamer suite of moet ik daar voor bij de receptie (ene Juul meen ik) zijn.

pi_239886
Phileine,

Natuurlijk kun je er altijd bij.
HiZ is een beetje voorbarig, we kunnen toch ook aanbouwen.

Verder is het niemand nog opgevallen, dat de kamer naast Voyeur nog vrij is.

Moor koos immers voor het buitenbad.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_239887
Eli,

Terechtwijzing op terechtwijzing, waar moet dat met jou heen. Ik ben nooit voorbarig, hoogstens een beetje snel

quote:
op 01-02-2000 om 06:17 AM schreef eli het volgende:
Phileine,

Natuurlijk kun je er altijd bij.
HiZ is een beetje voorbarig, we kunnen toch ook aanbouwen.

Verder is het niemand nog opgevallen, dat de kamer naast Voyeur nog vrij is.

Moor koos immers voor het buitenbad.
groetjes eli.

pi_239888
Precies Eli,
en omdat het buitenbad van Duplo is, ben ik alvast begonnen om er een koffie/capucinno-bar annex lekkere hapjes-oven aan vast te bouwen, plus een mini-ijskastje (gejat uit de VOO-kantine) dat steeds gevuld wordt met frisse dranken door mijn trouwe slaafje rolphie X. (werkeloos sinds 2 dagen).

In het water zitten sluimer-bevorderende etherische oliën, dus het geheel begint nu definitief ontspannend te werken.

FF de onderwater-speakers nog monteren met zachte Bach-muziek...

pi_239889
Geachte Dr Bogus,

In het kader van deel één van mijn LOI cursus psychologie heb ik net alle banden met BB-afleveringen nog eens bekeken. Het was heel erg leerzaam.

Maar wat me het meest opviel bij het bekijken van de programma's was iets wat wij wellicht kunnen meenemen in onze plannen voor een oplossing van het ruimtegebrek: In het oorspronkelijke Big Brotherhuis deelden de bewoners regelmatig het bed met elkaar. Wellicht kunnen we dat ook in de kliniek invoeren. Uit ervaring weet ik dat het best mogelijk is voor twee volwassenen in één bed te slapen. Ik wil dan wel voorstellen om betere camera's te installeren in de slaapkamers. Ik heb al besprekingen met SBS 6 over de uitzendrechten uit de slaapkamers.

pi_239890
Ik krijg even last van deja-vu:
moest ik niet al eerder kiezen tussen twee heren, ergens op de hei.
sterker nog, nu ik erover nadenk komen deze twee me ook wel erg bekend voor.
Moor, ik heb genoten van onze ervaringen op de hei, maar leg me neer bij het besluit van Hiz die me al bij je buurman heeft ingedeeld.

Hiz, valt erover te praten om die twee anderen weg te sturen? Enne... kunnen we ook een prive-storvat krijgen? (phileine weet nog steeds niet hoe ze een streepje door de o krijgt)

mooi he, alles
pi_239891
Moor,

Wil je dat ijskastje onmiddellijk inleveren in de voorraadkamer !!!

quote:
op 01-02-2000 om 06:23 AM schreef Moor het volgende:
Precies Eli,
en omdat het buitenbad van Duplo is, ben ik alvast begonnen om er een koffie/capucinno-bar annex lekkere hapjes-oven aan vast te bouwen, plus een mini-ijskastje (gejat uit de VOO-kantine) dat steeds gevuld wordt met frisse dranken door mijn trouwe slaafje rolphie X. (werkeloos sinds 2 dagen).

In het water zitten sluimer-bevorderende etherische oliën, dus het geheel begint nu definitief ontspannend te werken.

FF de onderwater-speakers nog monteren met zachte Bach-muziek...

zondag 2 januari 2000 @ 06:26:00 #12
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239892
Hiz,
ik vind het moeilijk dit te zeggen, maar Dodo zegt geen harige tenen te hebben, jij doet alsof je monogaam bent met je echtgenoot (hij leest zeker mee ) dus wiens harige tenen zijn het ? Moor woont kennelijk in het bad, dus kan het zijn ? Zijn er ook niet-afgeluisterde gesprekken mogelijk in de Rehab ?

pi_239893
Ja HiZ,

Nou besef ik ook waarom ik bij Villa Muis al in de eerste week over de schutting gegooid ben.
Ik ging er ook helemaal vanuit dat de oprichter van de kliniek: Dr.Bogus dit soort zaken beheerde.
groetjes eli.

pi_239894
Beste Phileine,

Zoals mijn man vroeger zei toen hij nog bij de Sociale Dienst werkte 'U kunt alles aanvragen mevrouw'. Gelukkig voor jou ben ik niet zo strikt als hij en wil ik er in mijn kantoortje wel even over praten. Cheques of Credit Card ?

quote:
op 01-02-2000 om 06:24 AM schreef phileine het volgende:
moest ik niet al eerder kiezen tussen twee heren, ergens op de hei.
sterker nog, nu ik erover nadenk komen deze twee me ook wel erg bekend voor.
Moor, ik heb genoten van onze ervaringen op de hei, maar leg me neer bij het besluit van Hiz die me al bij je buurman heeft ingedeeld.

Hiz, valt erover te praten om die twee anderen weg te sturen? Enne... kunnen we ook een prive-storvat krijgen? (phileine weet nog steeds niet hoe ze een streepje door de o krijgt)

zondag 2 januari 2000 @ 06:29:00 #15
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239895
quote:
op 01-02-2000 om 06:24 AM schreef HiZ het volgende:
Geachte Dr Bogus,

In het kader van deel één van mijn LOI cursus psychologie heb ik net alle banden met BB-afleveringen nog eens bekeken. Het was heel erg leerzaam.

Maar wat me het meest opviel bij het bekijken van de programma's was iets wat wij wellicht kunnen meenemen in onze plannen voor een oplossing van het ruimtegebrek: In het oorspronkelijke Big Brotherhuis deelden de bewoners regelmatig het bed met elkaar. Wellicht kunnen we dat ook in de kliniek invoeren. Uit ervaring weet ik dat het best mogelijk is voor twee volwassenen in één bed te slapen. Ik wil dan wel voorstellen om betere camera's te installeren in de slaapkamers. Ik heb al besprekingen met SBS 6 over de uitzendrechten uit de slaapkamers.

Ik vind het ver gaan Hiz, maar vooruit nu Phileine met de billen bloot is kan ik dus enigszins uit beeld blijven. Alles voor de kijkcijfers natuurlijk.

Kunnen we nou die tweepersoonskamer krijgen of hoe zit dat. Ik ben ooit per parachute op de hei geland om dat hutje te veroveren; gun me dan ook die overwinning.

pi_239896
Eli,

Heer dokter Bogus is de concipieur van de kliniek en hij strijkt de optiewinsten op. Voor de dagelijkse leiding heeft hij helaas geen tijd. Ik ook niet, maar ik leef ervan, dus ik moet wel.

quote:
op 01-02-2000 om 06:26 AM schreef eli het volgende:
Ja HiZ,

Nou besef ik ook waarom ik bij Villa Muis al in de eerste week over de schutting gegooid ben.
Ik ging er ook helemaal vanuit dat de oprichter van de kliniek: Dr.Bogus dit soort zaken beheerde.
groetjes eli.

pi_239897
quote:
op 01-02-2000 om 06:25 AM schreef HiZ het volgende:
Moor,

Wil je dat ijskastje onmiddellijk inleveren in de voorraadkamer !!!

Moor loopt woest mompelend met kinderstem door de tuin en zwaait een klein HolydayInn-ijskastje boven zijn hoofd.
Aangekomen bij de DBK opent hij de deur ervan op een kier en wurmt het kastje naar binnen, mompelend: "gvdgver... (maar dan in brabants)".
Daarna gaat hij beteuterd op de rand van het størvatt zitten: "moeten ze het zelf maar weten, kinderachtigerds, dan toch niet...maakt mij nie uit hoor...stelletje....grrmppfff"

Zal Moor deze kleine inzinking teboven komen ?

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 02 Januari 2000).]

pi_239898
Voyeur,

Die tweepersoonskamer krijgen jullie, maar wil je het bed wel in de hoek laten staan?

In verband met het succes van Duplo hebben we hun bereid gevonden blokken te leveren voor het bouwen van scheidingswanden in de kamers. De eerste weekopdracht aan de bewoners is het bouwen van die wanden zodat alle kamers precies door midden worden gedeeld, waarbij elke bewoner een mozaiekje moet maken in de muur dat hem of haar typeert.

quote:
op 01-02-2000 om 06:29 AM schreef voyeur het volgende:

Ik vind het ver gaan Hiz, maar vooruit nu Phileine met de billen bloot is kan ik dus enigszins uit beeld blijven. Alles voor de kijkcijfers natuurlijk.

Kunnen we nou die tweepersoonskamer krijgen of hoe zit dat. Ik ben ooit per parachute op de hei geland om dat hutje te veroveren; gun me dan ook die overwinning.

pi_239899
quote:
op 01-02-2000 om 06:24 AM schreef phileine het volgende:
<snip>
(phileine weet nog steeds niet hoe ze een streepje door de o krijgt)

Moor heeft voor Phileine alvast een extra nood-sessie geboekt bij de psych, die alles weet van déjà-vu-syndroom dat steeds weer terugkeert, de zgn. recidieve variant ervan dus,
en vertrouwt erop dat meteen even het bijkomend probleem met streepjes door o's verholpen zal worden...

pi_239900
"... wat een stelletje eikels zijn het toch ook he.. moet je ze eens zien.. die spanning op hun koppen.. HAHAHAHAHAA.... misschien moeten we ze aanbieden om voor 10 ruggen de kliniek uit te mogen.. HAAHAHAHAHAHAAAAHHH.. ik kom niet meer bij.. ^#@#%)(*( godverdomme.. welke LULHANNES heeft die microfoon open laten staan ????........
pi_239901
Moor die al in een dipje zat,
begint nu woest naar de dichtsbijzijnde camera te loensen...mompelend: ik ruk dat ding er ff uit, lache..!
  zondag 2 januari 2000 @ 06:55:00 #22
798 voyeur
bemoeit zich
pi_239902
Hiz, je zegt:'Die tweepersoonskamer krijgen jullie, maar wil je het bed wel in de hoek laten staan? '
Zolang als het een tweepersoonsbed is maakt het me niet uit in welke hoek het staat; als ik het maar mag delen met de vrouw van mijn keuze. Ik heb al een idee

pi_239903
quote:
op 01-02-2000 om 06:39 AM schreef Moor het volgende:
Moor heeft voor Phileine alvast een extra nood-sessie geboekt bij de psych, die alles weet van déjà-vu-syndroom dat steeds weer terugkeert, de zgn. recidieve variant ervan dus,
en vertrouwt erop dat meteen even het bijkomend probleem met streepjes door o's verholpen zal worden...

Meer deja-vu, visioenen van hutjes op de hei... was er niet een incident in de dagboekkamer. it's all coming back to me now, die parachutist die zo wreed onze rust verstoorde ... wie had gedacht dat ik daar ooit nog knus het bed mee zou delen hier achter de duplo muur?
nou maar hopen dat ik toen met die kaasschaaf niet AL te veel schade heb aangericht...

[Dit bericht is gewijzigd door phileine (Datum 02 Januari 2000).]

mooi he, alles
pi_239904
HiZ schreef:
"En dat lukt natuurlijk nooit als de een of andere mol aan de haal gaat met de blauwdrukken".

Hiz,
Er moet me toch nu even iets van het hart.
De cartoon had ik voor het plezier gemaakt. Er bleek namelijk een hele leuke verhaallijn over Bogus's Rehab-Kliniek te ontstaan. Het wordt me nu zo langzaam aan echter wel duidelijk wie hier de "mol" dreigt te gaan worden.
Waarom Dr. Bogus niet de dagelijkse leiding laten houden, zodat er van enige consistentie sprake is en blijft.
(suggestie: begin je eigen kliniek voor admins/mods of zo). Voor mij is de lol er af.
Sorry dat ik zo direct ben, maar ik kon e.e.a. niet over mijn kant laten gaan.
groetjes eli (els)

pi_239905
quote:
op 01-02-2000 om 06:59 AM schreef phileine het volgende:

nou maar hopen dat ik toen met die kaasschaaf niet AL te veel schade heb aangericht...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')