luiigheid kent geen tijdquote:
daarom... subforum sluit toch spoedig dus who caresquote:
welke mongool is gert dan in de streams?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:16 schreef PC eend het volgende:
Ik denk ik ga ff flink gert bashen in de cos, maar ik kan er niet naar kijken
Hij zit een of ander donker mokkel te versierenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
welke mongool is gert dan in de streams?
man ik zie alleen maar rook en retardsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zit een of ander donker mokkel te versieren![]()
Kennelijk weet ie niet dat de streams nog online zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
man ik zie alleen maar rook en retards
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:43 schreef FANN het volgende:
[..]
is dit nou Gert?
[ afbeelding ]
er zit al aardig schot in......
Knuffelbeer die Gertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, maar dat lijkt zo. Als dat Gert is, dan heeft die de eigenschap dat hij de halve mensheid zit te omarmen, ongeacht geslacht
Gert is héél schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heef Gert gezoend?![]()
Ik vind die caps wel schttig eigenlijk
Ja ik moest lachen om jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
maar [TBO SC#38]We leuken wat af !! was leuker
Volgens mij was er niet echt veel ordnung op de streams afgelopen nachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ordnung muss sein [insert Gert-smiley]!
Mwah, als jij hier overal "neuken" ziet staan, dan vraag ik mij af wat je op die streams gezien hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij was er niet echt veel ordnung op de streams afgelopen nacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, als jij hier overal "neuken" ziet staan, dan vraag ik mij af wat je op die streams gezien hebt
tussen het neuken door?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
We hebben de streams heus wel even aan gehad hoor
Zit je daar nou een beetje genuanceerd te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echte problemen gezien, maar het viel mij wel op dat zowel Gert als Pietje zeer genuanceerd waren richting de Bunker, maar goed, dat kunnen natuurlijk ook gewoon hun karaktereigenschappen zijn
Was jij er ook bij dan ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Gert, ouwe knuffelkont van me!
Ik ben nog steeds enorm blij dat ik gisteravond/vannacht niks gedronken heb.
godverde gemist, ik heb half gekeken toen die peter maar door die microfoon liep te zwalken .. doe 'ns screenshot ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ga zo maar eens de schade daar opnemen. Die aan mijn hoofd is permanent, ben ik bang.
En dan zeggen ze dat je geen kater van vodka krijgt.
Nummer 8 alweer van die palingsoap.
Die Jan toch.
het zal eens niet damnedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik me dit keer aardig anoniem weten te houden.
Niet helemaal. Je oeps momentje met Marielin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik me dit keer aardig anoniem weten te houden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
Hej die liesje....bevalt je huisje??? en je nwe vriendje....of heb ik dat verkeerd begrepen?
wat ontzettend leuk voor je zeg....niks is leuker dan verliefd zijn....ook erg zenuwslopend overigens hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Laysa!
Ja het bevalt prima, heb het helemaal naar mijn zin hier, en leer elke dag nieuwe dingen nog
En ja, dat had je goed begrepen en dat bevalt ook zeer goed!
Hoe is het jou?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat ontzettend leuk voor je zeg....niks is leuker dan verliefd zijn....ook erg zenuwslopend overigens hoor...met mij gaat het ook heel goed....ik voel me prima in mn huis...geen moment spijt van mn 2e leven
....en zomer.....en liefde in de lucht
![]()
je hebt hem toch wel al je lampen laten ophangen he...damn...wat een gekloot is dat
eet smakelijk...en geniet...je hebt het verdiend je 2e levenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en idd de zomer enzo! Fijn! Ja zo voelt het bij mij ook een beetje, een 2e leven!
Hahahaha ik geloof dat ik technischer ben dan hij, maar lampen ophangen begin ik zelfs niet aan
Ik heb gewoon allemaal staande lamper en schemerlampen, met alleen maar een stekker
Ik geloof dat mijn eten er is
Doe ik toch écht wel vaker hoor, ik wissel het een beetje af, maar je moet het ook wel willen lezen hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je daar nou een beetje genuanceerd te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |