En dan krijg je van die halftamme kutbeesten die niet kunnen overleven als er geen vreetding meer hangt. Verneuk de natuur nog maar meer.quote:
te duur, ik heb een houten plank in de kamer omdat ik geen geld heb.quote:
En dan heb je ook nog de helft opgeofferd om een vogelhuisje te timmeren.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
te duur, ik heb een houten plank in de kamer omdat ik geen geld heb.
maar zo ziet het er toch een beetje beter uit
vogeltjes in de tuinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:58 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog de helft opgeofferd om een vogelhuisje te timmeren.
Held
Precies wat ik dacht jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:01 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ja zeg, dat huisje heeft niet eens muren. Daar ging ik ook niet in zitten als ik vogel was.
smullen wordt hetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:03 schreef Bullschnitzel. het volgende:
Oh wat heb ik 'n zin om jou weer te gaan beoordelen en ononderbouwd af te gaan zeiken aan de hand van je plaatje en dan een 'discussie' met die doktor van gister.
Beter als een paard in de gangquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
er staat een koe in de tuin!
jaja een koe in de tuin!
oh.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Je weet dat dat zo'n voederhuisje voor in de winter is?
Niet voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oh.![]()
maar het is best koud buiten
En bovendien, zou jij naar een restaurant gaan waar ze geen eten hebbenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:07 schreef CaptainCookie het volgende:
Je weet dat dat zo'n voederhuisje voor in de winter is?
maar de vogels hoeven niks te betalen toch?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En bovendien, zou jij naar een restaurant gaan waar ze geen eten hebben?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
oh.![]()
maar het is best koud buiten
Dat dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En bovendien, zou jij naar een restaurant gaan waar ze geen eten hebben?
Ook als je hotel geen bed, muren of wat dan ook hadquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar de vogels hoeven niks te betalen toch?
ik zou wel naar een hotel gaan waar je gratis kon slapen.
tja, maar vogels zijn niet kieskeurig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ook als je hotel geen bed, muren of wat dan ook had?
Whehe, jij bent een vogelquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
tja, maar vogels zijn niet kieskeurig.
mijn huisje wat doe jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:09 schreef Leonidas82 het volgende:
Plaats dat huisje tussen de struiken of in een hoge, dichtbegroeide, boom en ze komen vanzelf wel. Vogels houden niet van huisjes in kale open ruimte's
En ten tweede?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ten eerste: terechte klacht
doe je al de moeite om een vogelhuisje op te hangen, zit er na 1 maand geen vogel in
[ afbeelding ]
kom eens, vogels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |