Maar sorry van dat van die meetquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ja duidelijkheid is beter he...
sja ik ga nu mn sig niet aanpassen hoor... dat doe ik na de vakantie wel weer
wat een hoop nieuwe namen trouwens...gezellig!!!
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroegquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga morgen nalezen wie er vroeg op moest
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Ajam het volgende:
[..]
Dat is niet slim van je ArTiC. Mocht ik een kloon zijn, dan zou ik nu weten dat ik niet met mijn alias moet posten morgenvroeg
*slimme dame is*quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je hebt gelijk...jij wint, ik geef het op
*drama*
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar sorry van dat van die meet
Ik zat met 3 vrienden in het vondelpark, maar KnuffelZacht had me gespot dus ik moest er aan geloven en moest het singles tuig toch echt in levende lijven ontmoeten en een biertje met ze doen
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen idee...
he jij komt uit enschede... ken je cuegirlie al? die komt daar ook vandaan!!!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef KudFokker het volgende:
Haar ondertekst doet ook vermoeden dat het een kloon is!!
Precies, want wij zouden nog een biertje doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
heeft KZ goed geregeld gheghe... maar wel jammer dat ik je gemist heb, volgende keer dan maar
succes morgenquote:
Sambal tochquote:
Wutquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
je bent een bekende van MNR, ik weet het zekerquote:
Dat was in de reeks zelfquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
WutIk was er niet hoor, in het vondelpark
Doe es googlen?quote:
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je bent een bekende van MNR, ik weet het zeker
ah oke dan!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja ik ken haar, al eens samen mee voetbal gekeken
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Precies, want wij zouden nog een biertje doen!
Maar Dawg zei dat ik tof was!!
Waarop Djayzz reageerde met:!!
___
gewoon niet opmaken en tussen 2 lakens gaan liggen.... krijg je niks vanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat was in de reeks zelf
Aah kan ook Rival of Joey geweest zijn trouwens, heb niet zo'n goed geheugen...
Kan echt de wil niet vinden om mijn bed op te maken!
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah oke dan!!
[..]
bier is altijd goed, ik zit nu ook aan het bier... iets met lobby en hotel en kwaak en internet enzo
truste... dikkequote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Iets met veel plezier daar, en ik ga slapen
omdat ik ook maar een wilde gok doe...quote:
Ja, maar dat had je uit mijn newbie-lijstje ook kunnen halenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
omdat ik ook maar een wilde gok doe...
ben je brabants?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |