Ik wil je stress wel overnemenquote:
Goedemorgen MNRquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:08 schreef MNR het volgende:
Morgu
Inmiddels ook uurtje wakker. Over 1,25 uur in de auto op weg naar ri. A'dam.
Het wordt vast een heeeeel gezellige dag
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Goedemorgen MNR
Wat ga je voor leuks doen in A'dam?
Mopje!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:10 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen eens een ontbijtje maken, en zorgen dat de kindjes klaar zijn om naar de scouting te gaan over een uurtje. Op dagen als vandaag mis ik mijn autootje.. Ik wil zoveel doen! Maar ja, mat de bus maar dan vandaag.
Nog een goede anderhalve week, dan is ie weer klaar
MNR! Veel plezier vandaag in A'damquote:
Ow wat leuk, een cocktailparty op zaterdagochtendquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Heb een verjaardag incl. cocktailparty. Zou eigenlijk gisteravond gegaan moeten zijn, maar dat werd me teveel in 1 weekend. Ben erg gesteld op mijn rust en vertrouwde omgeving at the moment.
Jij heel veel plezier met de kids. En denk maar zo: als je weet wat je mist, ga je het veel meer waarderen op het moment dat je het weer hebtquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:10 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen!
Zometeen eens een ontbijtje maken, en zorgen dat de kindjes klaar zijn om naar de scouting te gaan over een uurtje. Op dagen als vandaag mis ik mijn autootje.. Ik wil zoveel doen! Maar ja, mat de bus maar dan vandaag.
Nog een goede anderhalve week, dan is ie weer klaar
Nee, we gaan eerst lunchen. Ja, dat heb ik zeker op het moment. Al die veranderingen voor de deur... komt de autist in me naar bovenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow wat leuk, een cocktailparty op zaterdagochtendhihi
Ik snap dat je af en toe wat tijd voor jezelf nodig hebt.
Heel veel plezier dan maar!
Ik weet wat je bedoelt. Denk ik. Ik kan het op 2 manieren interpreteren namelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:14 schreef MNR het volgende:
[..]
Jij heel veel plezier met de kids. En denk maar zo: als je weet wat je mist, ga je het veel meer waarderen op het moment dat je het weer hebt
Ik voel me nog steeds een beetje raar maar ik hoop dat ze het begrijpt. Jouwzoontje
Ochtend. Ze moeten van half elf tot half één. Vanmiddag de stad in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kindjes lekker naar de scouting, dan heb jij een rustig middagje
Nog lekker geslapen?
Hahaha. Ik doelde op je autoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:16 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet wat je bedoelt. Denk ik. Ik kan het op 2 manieren interpreteren namelijk
LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |