we dansen wel meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
vinik ook, ook al moeten we de hele nacht doorgaan
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke Fok- en streammaand gehad.
Ja, dit was m wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Denk ik ook na iedere aftiteling.
edit: O, stilstaand beeld.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Ik ook. Maar ik voel me ook wel een beetje bezoedeld, zoals na elke RLS.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:06 schreef Disana het volgende:
Dat was het dan. Ondanks dat het anders verliep dan beloofd, heb ik wel een leuke Fok- en streammaand gehad.
uhuhquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die met dat zwarte krullentjes haar
De traditiequote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:08 schreef Peter6000 het volgende:
Ter gelegenheid van het einde van dit programma, wil ik jullie graag het volgende kunstwerk aanbieden:
[ afbeelding ]
Voor de onderdrukten.
Als ze niet te overhaast van start gaan zekerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.
Maar ach tweede bunker zal wel beter gaan.
Dat weet ik nog zo net niet rooie. Het kan twee kanten op en het hoeft niet de goeie te worden. Maar kijken ga ik wel... zou alleen willen weten wanneer we het mogen verwachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Het was ook leuk,had er wel meer van verwacht.
Maar ach tweede bunker zal wel beter gaan.
en nu wordt het moeilijk... goed op blijven letten...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:10 schreef Oorlogsheld het volgende:
ok als we tot 300 doormoeten stel ik voor dat we alles gaan opsommen wat we op tafel zien staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |