2e hands seat leonquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Enchanter het volgende:
Wat voor auto heb je dan ?
Een 6e hands Fiat Panda ?
En zijn mensen daar jaloers op?quote:
weet ik veel, maar ik ben er trots op dus waarom afkraken? Heb je iets te bewijzen ofzo. loeserquote:
Wie kraakt het af dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
weet ik veel, maar ik ben er trots op dus waarom afkraken? Heb je iets te bewijzen ofzo. loeser
nee ik bedoelde gewoon mensen in het algemeen, die dingen zelf niet realiseren kunnen en hun ego opbeuren. Echter was de auto een voorbeeld maar fixeert de meerderheid zich op het voorbeeld van de auto hetgeen leidt tot verwarring en afleiding van het originele punt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wie kraakt het af dan?
Of wilde je gewoon een topic openen dat je een Seat (wooooooh!) Leon heb gekocht?
Sukkel
Begin bij jezelfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
[..]
het punt is dat dat soort mensen dood moeten, dank u
Kijk eens naar je eigen username, loserquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dood aan de mensen die alles afkraken wat jij nieuw hebt, bijvoorbeeld nieuwe auto: Wat is hij klein.. als er een vrachtwagen op knalt is het net een dubbeltje...bla bla.
Een nekschot voor dat soort mensen die dingen afkraken die ze zelf niet kunnen realiseren!
Jij bent typisch zo'n stereotype flammer die bij ieder topic op de man gaat spelen tegen de TS, hou je misselijkmakende opmerkingen aub voor je. Want veel voeg je niet toe aan dit topic (Wat ook wel de weerspiegeling van jouw persoon op de maatschappij representeert) Dank u en dien jezelf nu een overdosis amfetamine toe en sterf een pijnlijke dood. DANK Uquote:
in mijn belevenis zijn usernames niet relevant met de topics. Want ik had een andere naam kunnen kiezen dan had jouw beduidend zwakke argument niet eens voorgekomenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:04 schreef Thomass het volgende:
[..]
Kijk eens naar je eigen username, loser
Kut an die peeps dude!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Dood aan de mensen die alles afkraken wat jij nieuw hebt, bijvoorbeeld nieuwe auto: Wat is hij klein.. als er een vrachtwagen op knalt is het net een dubbeltje...bla bla.
Een nekschot voor dat soort mensen die dingen afkraken die ze zelf niet kunnen realiseren!
eindelijk iemand die inhoudelijk reageertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kut an die peeps dude!
Klotuh aan die eikuls...vuigen rattenzuigendejaloerstuigvandenricheltisssssssssssss
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |