Ja ik ken iemand en die heeft 290 nummers ofzo van AM, maar dat is ook allemaal live enzoquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef florabay het volgende:
[..]
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaal
En Who The Fuck Are AM is een EP met 5 nummers en dan heb je ook nog gecoverde nummers en demo's
En natuurlijk allemaal bootlegs van hun optredens maar die heb ik allemaal niet luister liever de CD
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja altijd om drank en ik verlies altijd
12 uur is wel heel vroeg! Denk dat ik dat de komende 4 maanden niet meer ga doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef Fems het volgende:
Zullen we allemaal om 12 uur naar bed gaan?
Ja zo heb je er wel meer...mijn oom heeft een cd-kast speciaal voor alleen maar Santana-cd's, en hij staat ook nog helemaal vol, alles origineel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:55 schreef florabay het volgende:
[..]
Ja ik ken iemand en die heeft 290 nummers ofzo van AM, maar dat is ook allemaal live enzo![]()
Who the fuck are is trouwens wel aan te raden, en Leave before the lights come on
enn bigger boys and stolen sweethearts
Ik ga niet mijn foto plaatsen. Als iemand me graag wilt zien, moet degene maar ff pb'en en ff mijn msn ofzo vragen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
We kunnen ook een EXA Userstopic maken
(ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe iedereen er uit ziet)
Ik wil de nieuwe nummers pas horen als het album uit is (of gelekt op internet staatquote:
Jij bent de enige zonder goeie foto's hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
Maar zelf laat je niet meer dan een oog zienquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Fems het volgende:
Lijkt me ook wel een leuk idee jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Fip het volgende:
[..]
Maar zelf laat je niet meer dan een oog zien
Maar ik ben voor!
Weet ik!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jij bent de enige zonder goeie foto's hoor
Red Right Hand is een cover van Nick Cave he. Komt die ook op het album?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:57 schreef florabay het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe nummers pas horen als het album uit is (of gelekt op internet staat)
Crying Lightning
Secret Door
Pretty Visitors
Dangerous Animals
Red Right Hand
euhh nog een paar namen maar die ben ik zo even kwijt
Tof! Hoeveel CDs heeft Santana eigenlijk dan, als heel die kast vol staatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:56 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja zo heb je er wel meer...mijn oom heeft een cd-kast speciaal voor alleen maar Santana-cd's, en hij staat ook nog helemaal vol, alles origineel.
Dat wil ik ook!
Hmm ik ga morgen mn Fotoboek eens gelijkstellen aan m'n hyvesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Fems het volgende:
[..]
Weet ik!
Maar flora niet, fip niet, hocbarr niet,
alleen jij en raaavii
Link in de OP dan hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef Fems het volgende:
Ik zal morgen eens een topic aanmaken!
Slaaplekker Fem!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef Fems het volgende:
En jongs, nu ga ik jullie verlaten, want ik duik mijn lekkere, warme bedje in!
![]()
Geen idee eigenlijk, soms zetten ze covers op albums.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Red Right Hand is een cover van Nick Cave he. Komt die ook op het album?
Hmm, is er morgen een chat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:58 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Dat we morgen vijf topics vollullen. Denk je dat we het halen of niet?
Ciaoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef Fems het volgende:
En jongs, nu ga ik jullie verlaten, want ik duik mijn lekkere, warme bedje in!
![]()
Zeker weten? Ga je leren of heb je andere plannen?:)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef raaavi het volgende:
Ter Info, ik ben morgen tussen 10:00 en 20:00 niet aanwezig op Fok!
Echt heel veel, ik tel er zo heel snel meer dan 70quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef florabay het volgende:
[..]
Tof! Hoeveel CDs heeft Santana eigenlijk dan, als heel die kast vol staat
Doodsimpel, gewoon de wiki even aanpassenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:00 schreef Fems het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over, weet ik veel hoe dat moet?
Woah! Dat is echt veel. Ik heb ook niet zo veel CDs, he maar wat niet is kan nog komen he:Pquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Echt heel veel, ik tel er zo heel snel meer dan 70
Dat is echt veel trouwens, ik heb er maar een paar
Lerenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Zeker weten? Ga je leren of heb je andere plannen?:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |