Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Fems het volgende:
[..]
Das waar, maar ik heb helemaal geen zin om naar bed te gaan.
Gelukkig! (A). Hockey is niet echt mijn sport!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef florabay het volgende:
[..]
Hockey![]()
Ben alleen geen standaard hockeytyp met polos en kraagjes omhoog enzo
Ik begin koppijn te krijgen. Die mag na 6 weken ook wel een keer wegtrekken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wel ontzettend moe
Ye, dat klintk beter, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:44 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Njah eigenlijk meer Femke d'r fail ja
Wanneer komt die ook alweer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
Jah heel vetIk heb al zin in de film
Migraine?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:45 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik begin koppijn te krijgen. Die mag na 6 weken ook wel een keer wegtrekken!
Ik hoop het toch niet?quote:
Dan mag het...voor 1 keer danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef florabay het volgende:
[..]
Omdat iken
door elkaar blijf halen
is op msn bij mij
snappie
Laat zon Thaise massage doen dat helpt echt tegen alles, god wat is dat lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hoop het toch niet?
Volgens mijn moeder is het van de stress.
Volgens de dokter is het spierspanningshoofdpijn
En volgens de Fysio zit het in mijn nek helemaal vast.
Dus zeg het maar, wat denk jij?
Dus gewoon woensdag op internet zeg maar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
18 juli op dvd maar aankomende dinsdag op FOX
Jah en dan wel later kijken want je hebt examensquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dus gewoon woensdag op internet zeg maar?
Haha, ik heb nu een kraker. Elke week wordt mijn rug op verschillende plekken gekraakt, mijn nek gekraakt:Pquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Laat zon Thaise massage doen dat helpt echt tegen alles, god wat is dat lekker
Jaa, ga ik ze donderdag na m'n examen kijken. Met bierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:49 schreef emopuntgif het volgende:
[..]
Jah en dan wel later kijken want je hebt examens
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: Dquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa, ga ik ze donderdag na m'n examen kijken. Met bier
Geen rosé-bier in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: D
Nee volgens mij moet jij eerder boos op mij worden, al die nummers die je stuurt ken ik niet. Ik maar denk ik dat ik al hun albums kende, heb je dus ook nog Who the fuck are the AM? Slecht geinformeerdquote:
Ja is goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:50 schreef Fems het volgende:
[..]
Oja tim, jij moet naar de meet een fles rose meenemen!: D
Ja, dat vertelde je enkele topics geleden, waarvoor weet ik niet meer?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja is goed, zorg jij dan vor dunkelweizenshizzle?
Waarvoor ook alweer?
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je enkele topics geleden, waarvoor weet ik niet meer?
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:51 schreef Viezze het volgende:
[..]
Nee volgens mij moet jij eerder boos op mij worden, al die nummers die je stuurt ken ik niet. Ik maar denk ik dat ik al hun albums kende, heb je dus ook nog Who the fuck are the AM? Slecht geinformeerd
Altijd baas boven baas hèquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef florabay het volgende:
[..]
OH NO!!! nouja die ik stuurde zijn allemaal B-sides en die heb ik allemaal
En Who The Fuck Are AM is een EP met 5 nummers en dan heb je ook nog gecoverde nummers en demo's
En natuurlijk allemaal bootlegs van hun optredens maar die heb ik allemaal niet luister liever de CD
Doe je dat vaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzo
Weddenschapje leggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat ik weer een weddenschap had verloren ofzo
Ja altijd om drank en ik verlies altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:54 schreef Fems het volgende:
[..]
Doe je dat vaak?
Dan moet ik met jou wedden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |