Nee, niet om de week... Wel om de paar maanden ongeveer.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
interesses wissel je toch niet om de week ofzo...dat kun je zelf niet eens bijhouden
er komt wel zo'n punt in een relatie dat 1 iemand of allebei wat veranderd tov de relatie, dat kan problemen geven.
Via enschede naar Kampen?quote:
geef eens een voorbeeld dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, niet om de week... Wel om de paar maanden ongeveer.
Ligt er aan op welk terrein. Als de verschillen te groot zijn dan kan dat inderdaad gebeuren. Of dat een probleem is dat ligt aan jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Sinceria het volgende:
Hiephoi, een stelling:
Op een gegeven moment komt er een moment in je relatie dat je het gevoel krijgt dat de ander je niet meer bij kan benen.
Althans, daar heb ik last van. Kan me indenken dat het niet voor iedereen geldt, maar wie weet? Ervaringen iemand?
Edit: Goh klinkt wel een beetje arrogant eik.![]()
Heel verstandigquote:
ik ben thuisquote:
Is goed, wat valt er in enschede (Cue zekerquote:
Ik ga morgen naar m'n ma. En heb geen zin in de treinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Is goed, wat valt er in enschede (Cue zeker) en Kampen te doen dan?
Ow hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar m'n ma. En heb geen zin in de trein
Dat is een 'nee dank je' ?quote:
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik haat dit echt he! mensen goeie tip wordt nooit verliefd op je beste vriend
Waarom niet? Als het wederzijds is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik haat dit echt he! mensen goeie tip wordt nooit verliefd op je beste vriend
ff wachten....homo!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.![]()
Zoiets kan een vriendschap inderdaad verpesten.
En dan wil je zeker ook nog terug ook?quote:
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' (quote:
Alleen verpesten?? Tis hier oorlog...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man is dat zeker geen goed idee zeker niet als hij nog hetro is.![]()
Zoiets kan een vriendschap inderdaad verpesten.
als het wederzijds is heb je wel meteen een toprelatie idd, anders sloopt het meer dan dat het goed is.quote:
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....quote:
Dat soort dingen staan los van een relatie. In iedergeval zou een relaite daar niet op gebaseerd moeten zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' () maken, naar exposities. Kleedde me anders. Toen raakte ik geïnteresseerd in muziek. Deed daar van alles mee. Toen reizen, nu school (leren, diploma's halen). Ik ben ook nog dierenartsassistente geweest en ik wilde een tijdje dokter worden. Dat soort dingen.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....
je bent nogal wispelturig idd dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm, nou, een paar jaar geleden was ik erg geïnteresseerd in kunst. Ik ging vrijwilligerswerk doen in een kunstzinnige instelling, zelf 'kunst' () maken, naar exposities. Kleedde me anders. Toen raakte ik geïnteresseerd in muziek. Deed daar van alles mee. Toen reizen, nu school (leren, diploma's halen). Ik ben ook nog dierenartsassistente geweest en ik wilde een tijdje dokter worden. Dat soort dingen.
Dat is dan toch al een beetje te laat.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als het wederzijds is heb je wel meteen een toprelatie idd, anders sloopt het meer dan dat het goed is.
En jezelf dan maar blijven voorliegen en dingen voor die ander achterhouden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan nog niet doen! Komt alleen maar elende van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |