abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69307881
Zo heb ik net Gimmick! van Joost Zwagerman uit. In het begin vond ik het behoorlijk snobistisch om het te wagen een boek over helemaal niets te schrijven, maar later kon het me toch nog wel enigszins bekoren. Nu heb ik wel eens eerder iets van deze man gelezen en ook nog wel wat andere boeken waarin een bepaalde fenomeen voorkomt. Dit fenomeen is als volgt.

Een student van tussen de 20-25 jaar heeft een ex. Deze relatie is al een tijd uit en hij idealiseert het alsof het de hemel was. Hij is wanhopig, denkt aan haar, valt haar in gedachten of in het echt lastig, neukt ondertussen andere meisjes [nog zo'n klacht, ik heb nog nooit gepaste seks in een boek gelezen] maar houdt nog zielsveel van HET MEISJE IN KWESTIE. Dit is altijd een ontzettend speciaal meisje. Mooi, slim, lief, goed in bed en bovenal: anders. De man in kwestie kan het meisje niet loslaten en gaat daar soms zelfs aan tenonder.

Goed, dat was het fenomeen. Mijn probleempje is dat ik dit nog nooit in het echte leven heb meegemaakt. Ik heb nog NOOIT een man, vent, kerel, gozer, jongen, kill gezien die zo verliefd was op zijn meisje dat hij maanden later nog steeds kapot ging aan hun break-up. Ik wil niet generaliseren maar ik doe het toch door te stellen dat de meeste piemels na het verbreken van de relatie zich een weekje slecht voelen, een nieuwe kut vinden en het leven weer toelachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dat was het zo'n beetje.
pi_69307963
Lees echte boeken. Of klaag niet.
11 cm erect in mijn broek, yo.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:28:37 #3
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69308024
mensen die helemaal kapot zijn van een ex

zet je er overheen, geen boek waardig.

overigens heb je gelijk, nooit echt gezien bij een man, en bij de mannen die het wel hebben vraag ik me altijd af wanneer ze nou eens uit de kast komen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69308208
Wow, terechte klacht, vooral die ongeloofwaardige verliefdheid van zulke mannen Nog precies zo'n boek is Troost van Ronald Giphart.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:33:33 #5
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_69308249
Eens, Ik heb een relatie gehad van 3 jaar en het is nu 2 maanden uit. Ik ben het al helemaal vergeten.
Ook omdat ik morgen een grote kans heb om iemand te geven.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:34:41 #6
185631 Guncta
En un momento dado
pi_69308302
Maar de mensen die dat lezen, zijn dat niet hoofdzakelijk vrouwen die dat juist willen lezen?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_69308410
Ik moest hier laatst trouwens ook over denken toen ik een topic las in R&P over 'wat is liefde?' en dat er daar dan een aantal mannen zijn met mega zoetsappige verhalen over hun liefje en ik kon gewoon echt niet geloven dat er mannen zijn die echt zo denken Ik zal het zo eens opzoeken.

Edit: gevonden
quote:
Op maandag 6 april 2009 17:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja Ik herken dit helemaal! dat ze in je armen ligt, of in je bed ligt, en je hebt je armen om d'r heen, dat je je heel hard zit af te vragen hoe het toch mogelijk is dat zo'n goddelijk schepsel uit vrije wil bij jou, bij JOU, in bed wil liggen.

En dan beweegt ze, of ze kijkt je even aan, of drukt zachtjes een kus op je wang, of streelt je even, of duwt zich even zachtjes tegen je aan, en dan voel je echt een...golf van nerveusiteit, van...angst...bijna, door je heen, maar het voelt zo zó ont-zet-tend goed..

Elke keer...elke keer als ze tegen me aan kruipt...
Wtf Zo denken mannen niet

[ Bericht 63% gewijzigd door L0t.. op 22-05-2009 22:48:49 ]
pi_69308897
Mannen uit een verbroken relatie zien de kans om een ander te neuken maar balen ervan dat hun ex ook door een ander geneukt wordt en kunnen dat niet verkroppen. Waarom verkiest ze hem boven mij . . ?
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_69309316
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:34 schreef Guncta het volgende:
Maar de mensen die dat lezen, zijn dat niet hoofdzakelijk vrouwen die dat juist willen lezen?
Dat dus. TS leest prulromannetjes
Ga weg
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:58:47 #10
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_69309340
TS is gevoelloos
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_69309403
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef L0t.. het volgende:
Ik moest hier laatst trouwens ook over denken toen ik een topic las in R&P over 'wat is liefde?' en dat er daar dan een aantal mannen zijn met mega zoetsappige verhalen over hun liefje en ik kon gewoon echt niet geloven dat er mannen zijn die echt zo denken Ik zal het zo eens opzoeken.

[..]

Dat zijn de onzekere versies
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:17 #12
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69309799
Ik ben wel eens een maand echt helemaal kapot van geweest toen ik mijn ex zag...
Dus ja het kan.. Alleen niet bij elke ex, omdat de een nu eenmaal de moeite waard is en de ander niet.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:08:43 #13
185631 Guncta
En un momento dado
pi_69309875
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Het verrotte van liefde is dat je gestuurd wordt om zulke dingen te zeggen.
En het gekke is, het gaat soms best makkelijk.
Veel metaforen gebruiken enzo.

En heel af en toe, heel af en toe, verneuk je alles weer door in haar bij zijn per ongeluk de naam van een ex te zeggen terwijl je haar bedoelt.

Alsof je een heel belangrijk doelpunt scoort in een bekerwedstrijd en daarna bij de penalty's hoog over schiet.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_69310635
Wat was dat Gimmick een gaar boek zeg. Als onschuldig 15 jarig jongetje voor school eens gelezen. 90% ging over sex, sperma uit iemands hand in een restaurant zuigen en dat soort wazige shit. Vervolgens moest ik een samenvatting bij mijn 60 jaar oude docente erover geven
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:43:19 #15
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_69314064
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef Popje. het volgende:
Goed, dat was het fenomeen. Mijn probleempje is dat ik dit nog nooit in het echte leven heb meegemaakt. Ik heb nog NOOIT een man, vent, kerel, gozer, jongen, kill gezien die zo verliefd was op zijn meisje dat hij maanden later nog steeds kapot ging aan hun break-up. Ik wil niet generaliseren maar ik doe het toch door te stellen dat de meeste piemels na het verbreken van de relatie zich een weekje slecht voelen, een nieuwe kut vinden en het leven weer toelachen.
Zeker nooit hier gekeken: Relaties & Psychologie

Staat vol met drama's van nerds die na 12 maanden nog niet over hun verbroken relatie heen zijn en zelfmoord willen plegen.

Klacht: Onterecht
Topic: Slotje
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')