Okee!quote:
Haha, ik ben de kleinste in mijn gezin. Mijn zus is 190.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:46 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Opzich is het niet eens zo groot voor een center, tenminste als je een man was geweest.Ik heb nog met van die gasten van 2.05 gespeeld das echt heel eng
Jaa ik weet het al sinds dat ik zeg maar rationeel kan nadenken (vorige week ongeveerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef Fems het volgende:
[..]
Okee!
(ik wilde vragen of je ouders altijd eerlijk waren over dat je geadopteerd was, maar dat lijkt me logisch, aangezien je een donkere huidskleur hebt)
Heb je wel eens behoefte om je biologische ouders op te zoeken? Ooit teruggeweest?
(vragenvuur)
Jaa bepaalde periode was het heel erg populair en dat zal het over een aantal maanden/jaren wel weer worden met die rottigheid die er nu aan de gang is denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Thommisch het volgende:
Op mijn basisschool zat ook een jongetje dat uit Sri Lanka geadopteerd was. Zijn van daar destijds zoveel kinderen geadopteerd door Nederlanders?
Ik ben 1,95 en op die schoolbaskets (die net ietsjes lager hingen) kon ik altijd dunkenquote:
Het lijkt me wel 'raar'. Raar is niet het goede woord trouwens. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dus daarom 'raar' tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Jaa ik weet het al sinds dat ik zeg maar rationeel kan nadenken (vorige week ongeveer).
Ja ben teruggeweest 3 jaar geleden, maar had geen zin in die hele drama die het met zich meebrengt. Ik wilde toen gewoon vakantie vieren daar, het is een mooi eiland enzo. Dus toen is het er niet van gekomen, en eigenlijk ngo steeds geen spijt van gehadvind het wel mooi zo allemaal.
Voetbal? Waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef Fems het volgende:
Oh, en ik ben gestopt met mijn film. Dus ik kijk nu maar voetbal.
Flora komt tot mijn borsten!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wordt een leuk gezicht bij een eventuele meeting.
Het is ook een soort van raar, alleen denk ik er nooit over na ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me wel 'raar'. Raar is niet het goede woord trouwens. Maar ik weet niet hoe ik het anders moet verwoorden, dus daarom 'raar' tussen aanhalingstekens.
Als je niet geadopteerd was zou je een heel ander leven gehad hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:01 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Wordt een leuk gezicht bij een eventuele meeting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |