Echt geen leven neequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Viezze het volgende:
Echt niet te filmen die SC's hier, wat gaan jullie hard
Jou UI is cool!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Viezze het volgende:
Echt niet te filmen die SC's hier, wat gaan jullie hard
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Milow, daar wil ik ook nog een keer hee. You don't know heb ik echt helemaal grijsgedraaid voor zover dat kan op een iPod
Ik zie geen lange.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef Fems het volgende:
[..]
![]()
Ik sta met hem op de foto! En ging met hem praten! (en ik stond helemaal vooraan bij zijn concert)
Ik filmde lekker ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ik zie geen lange.![]()
Goed nummer trouwens.
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Paard van Troje is wel mooi hè? Echt mooi om te zien hoe ze dat helemaal omtoveren in een discotheek/club in het weekend en op donderdag!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik ben er ook blij mee
Plankton aan de macht
Zo klinkt het ook iddquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Fems het volgende:
[..]
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!
Dat is het mooie van die clubs.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef Fems het volgende:
[..]
En inderdaad! Het was ook wel heel persoonlijk, best klein!
Had mij gebeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Fems het volgende:
Wel jammer dat het zo ver was. En dat treinen niet meer tot Hengelo rijden om 12 uur 's nachts en ik geen contacten in den Haag heb waar ik kon blijven slapen:P
We zijn met de trein naar arnhem gegaan (met 3 kwartier vertraging) en toen kwam mama ons ophalen van Arnhemquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:24 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Had mij gebeld, hoe heb je dat opgelost dan?
Oh OK, valt nog meequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef Fems het volgende:
[..]
We zijn met de trein naar arnhem gegaan (met 3 kwartier vertraging) en toen kwam mama ons ophalen van Arnhem
Ik ga naar lowlandsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Fems het volgende:
Ik wil naar Lowlands, maar dan zijn de introducties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |