Ik vind jullie wel gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kan ook, maar dan moet de SC wel blijven draaien
Wat moet er veranderd worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef florabay het volgende:
We komen trouwens in de buurt van een SC #16 met de eer aan Femke om de OP te maken
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Dark_Killah het volgende:
OK, een soort van 'kroegen'-tocht dus?
Ik stel mijn toekomstige kamer wel beschikbaar om eerst een paar biertjes drinkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.
Ja dat is ook zo natuurlykquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:08 schreef HocBarr het volgende:
[..]
Ja zoiets. Want voor de examenuitslag enzo zijn er mensen op vakantie en daarna gaat men ook snel weg.
Een paar? Liters femke!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik stel mijn toekomstige kamer wel beschikbaar om eerst een paar biertjes drinken

(H), ik zou niet weten wie het is, maar ik vind het prima!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een paar? Liters femke! [ afbeelding ]
Neem ik wel Afhaalchinees mee, die moet ik trouwens nog steeds motiveren om in deze reeks te gaan posten
40% kortingskaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef HocBarr het volgende:
En ik en jij ook
[..]
En treinkaartjes vanaf de Randstad naar Groningen zijn duur.
Ja moeten we ff zo'n weekend ding regelenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef HocBarr het volgende:
En ik en jij ook
[..]
En treinkaartjes vanaf de Randstad naar Groningen zijn duur.
Rotterdam, maar volgend jaar OV-jaarkaartquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ja moeten we ff zo'n weekend ding regelen
waar woon jij dan?
Parkpopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijnes. (en mijn vriendinnen ook:p)
Ik ben 28 juni in den Haag te vinden!
Vrij onbekende user jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef Fems het volgende:
[..]
(H), ik zou niet weten wie het is, maar ik vind het prima!
Ik ken niemand van hier! Dus jullie moeten wel leuk zijn.
Haha ik elke vrijdag, top-stadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik hou ook van mijnes. (en mijn vriendinnen ook:p)
Ik ben 28 juni in den Haag te vinden!
Ik was er 7 mei. Paard van Troje, Milow!quote:
Milowquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik was er 7 mei. Paard van Troje, Milow!![]()
En 28 juni is Parkpop, waar milow trouwens ook komt! :d
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |