Dat lijkt me logisch. Dordrecht heeft nog steeds kans.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Prosac het volgende:
Roda al een paar flinke kansen gemist. Valt me op dat Dordrecht niet echt durft aan te vallen, meestal blijft het bij een stuk of 3 mensen voorin. Bang voor de Roda counter denk ik.
Hoe langer 0-0, hoe meer kans voor Dordrecht denk ik.
Maar weinig die dat met de bal kort aan de voet nog kunnen...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:47 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Er zijn meer voetballer die hard kunnen lopen
Euh.. ik doel meer op dat Roda dan echt meer ruimte moet gaan weggeven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Dordrecht heeft nog steeds kans.
Ja klopt, ik weet ook niet meer waarom ik dat zei.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Euh.. ik doel meer op dat Roda dan echt meer ruimte moet gaan weggeven.
alweer geslotenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Paul het volgende:
Goed topic Die bril van John van Loen op rtl 7
Dat zijn er ook nog wel een paar maar daarna doen ze niks met die balquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Maar weinig die dat met de bal kort aan de voet nog kunnen...
Alleen daarom al, wegwezen met die Duitsers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Overigens: die Duitse Media Markt-reclame.![]()
Ich bin doch nicht bl d.
Die hangt er al 3 jaar ofzo , daar nite vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef TC03 het volgende:
Overigens: die Duitse Media Markt-reclame.![]()
Ich bin doch nicht blöd.
Wat is er mis mit joe heee?? Roda moet in de Eredivisie blijven manquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
![]()
Kut Roda fucking luckers zijn het ook
Wat mij betreft wel..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:16 schreef pfaf het volgende:
Ik ben de enige die hoopt op een overwinning van de Duitsers, is het niet?
Het misselijke mannetje laat zich heerlijk provocerenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Van mij mag Roda deze ronde ook nog wel door, de volgende er uit is nog net iets leuker.
Wat loopt Hadouir de hele tijd te kutten trouwens.
Viel mij ook al op, de omschakeling is veel sneller met hem erbij (Meulens heet 'ie trouwens).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |