BHWAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb heul geen vriendin, nooit orale sex gehad en al helemaal nooit onveilig de liefde bedreven
Only in Amsterdam, Rotterdam en Limburg oidquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:17 schreef Sinceria het volgende:
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord. Goed initiatief wel.![]()
whehehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:ik kreeg laatst een oproep om mee te doen aan een borstkankeronderzoek, ik heb geeneens tieten.
Overheidsmailings
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:ik kreeg laatst een oproep om mee te doen aan een borstkankeronderzoek, ik heb geeneens tieten.
Overheidsmailings
n00b, mannen kunnen ook borstkanker krijgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:ik kreeg laatst een oproep om mee te doen aan een borstkankeronderzoek, ik heb geeneens tieten.
Overheidsmailings
Wat het zo erg?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef bluebirdie het volgende:
ik deed een keer mee aan een baarmoederhalskankeronderzoek, wat bleek nou? kheb helemaal geen baarmoeder..
Waarom?!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef bluebirdie het volgende:
ik deed een keer mee aan een baarmoederhalskankeronderzoek, wat bleek nou? kheb helemaal geen baarmoeder..
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:26 schreef ouderejongere het volgende:ik kreeg laatst een oproep om mee te doen aan een borstkankeronderzoek, ik heb geeneens tieten.
Overheidsmailings
quote:
Alsof mannen geen borstkanker kunnen krijgen.quote:
quote:Borstkanker bij mannen is een zeldzame aandoening. Minder dan één procent van alle borstkankers treft mannen. De verhouding is: 150 vrouwen tegenover 1 man.
Sinds begin jaren 90 is er een sterke toename van het aantal borstkankers bij mannen.
...
De gemiddelde leeftijd van diagnose bij de man is 63 jaar, 10 jaar ouder dan de gemiddelde leeftijd bij diagnose van de vrouw.
http://www.borstkanker.net/mannen.php
Het heet dan ook borstkanker en geen borstenkanker.quote:The incidence of breast cancer in men, like in women, increases with age. Although a case has been reported in a 5-year-old boy, it is rare before the age of 35.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:28 schreef bluebirdie het volgende:
5e uitnodiging Chlamydia Screeningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:32 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Alsof mannen geen borstkanker kunnen krijgen.
[..]
Het heet dan ook borstkanker en geen borstenkanker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |