Wat gek. Ik heb in de lijst gekeken van becommerce en daar stonden ze wel degelijk in. Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:07 schreef MissM het volgende:
Ik heb ook nog steeds mijn beha's van Marlies niet binnen. Ik heb nu twee keer flink geklaagd en heb op mijn tweede klaagmail van gisteravond geen reactie ontvangen. Ik begin het een aardig stel PD$&%Y* te vinden.... Ik ga zeker niet weer bestellen.
Op tros/radar zijn meer klachten te vinden.
Vente-exclusive is geen deelnemer van Becommerce. Er staat een leuk merkje op de website van vente-exclusive, maar ze worden niet vermeld bij de ledenlijsten van Becommerce...
Als ik niet snel een reactie ontvang, ga ik toch maar eens uitzoeken of ik hier actie op kan gaan zetten...
Die van mij hadden wel de goede maat, maar de Braziliaanse maten vallen kleiner. Ik ging daar al van uit maar vond het erg slordig dat dit niet vermeld was. Ik zou ze op marktplaats zetten, ik denk dat je anders lang kan wachten op je geld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:22 schreef styliste het volgende:
vandaag eindelijk mijn havaiana's binnen... zijn ze te klein! ik heb gewoon de verkeerde maat opgestuurd gekregen.
Ik ben niet ontevreden hoor, de slippers (ik had dus de juiste maat omdat ik wist dat ze klein vallen) en rugzak waren goed. Dat het lang duurt weet je van te vorenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:29 schreef French het volgende:
Waarom bestel je dan steeds als je zo ontevreden bent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |