Hoiquote:
Nee, morgenavond een feestje dus ik spaar mijn krachtenquote:
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruikenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, morgenavond een feestje dus ik spaar mijn krachten![]()
jij wel?
90'squote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hello tijn. How's life?
[..]
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruiken. Heb een 90's party
.
ha ha ik zou het zo wie zo niet proberenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
*strompelt het topic binnen*
Godsamme.... op je 30e moet je geen breakdance meer leren ............
*legt ijs op knie*
ik wilde de pijnlijke stilte net gaan doorbreken, je bent me voor.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef ArTiC het volgende:
zal ik maar de vraag stellen die op ieders lippen brand en nu een beetje een pijnlijke stilte veroorzaakt?
waarom zit je een rolstoel?
je hoeft natuurlijk niet te antwoorden
Was het wel gelukt, of stond je ook nog eens voor lul?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Ang3l het volgende:
*strompelt het topic binnen*
Godsamme.... op je 30e moet je geen breakdance meer leren ............
*legt ijs op knie*
Gaat wel. Ik ben blij dat mijn computer het weer doet. Ik heb een week zonder computer gezeten. Ik kreeg zo waar ontwenningsverschijnselen. Volgens mij ben ik FOK!verslaafd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:27 schreef Tegan het volgende:
Hello tijn. How's life?
[..]
Spannend, ik heb morgen geen feest en moet zondag werken, dus ik ga al mijn krachten vanavond gebruiken. Heb een 90's party
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zat net ff te kijken op de site van retro, heb je een die dubbel schanieren heeft ?
Ow, dat ken ik. Sommige mensen zeggen dat dat hetzelfde is als het Ehlers-Danlos syndroom (die HMS dan he, niet dat van die zenuwen).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik wilde de pijnlijke stilte net gaan doorbreken, je bent me voor.
Ik heb een afwijking aan mijn gewrichten waardoor zenuwen lek raken. Daardoor is de aansturing van mijn benen niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het hypermobiliteitssyndroom, wat er voor zorgt dat ongeveer al mijn gewrichten "de verkeerde kant op kunnen vouwen", dat komt die zenuwen ook niet ten goede.
Vorige week zaterdag naar een 90's party geweest. Echt geweldig.quote:
is dat een progressief iets of blijft het stabiel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik heb een afwijking aan mijn gewrichten waardoor zenuwen lek raken. Daardoor is de aansturing van mijn benen niet helemaal zoals het zou moeten zijn. Daarnaast heb ik het hypermobiliteitssyndroom, wat er voor zorgt dat ongeveer al mijn gewrichten "de verkeerde kant op kunnen vouwen", dat komt die zenuwen ook niet ten goede.
Vervelend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Das kut zeg. Hoe lang weet je dat al? Al je hele leven, of is de diagnose pas later gekomen?quote:
Hm, ik heb ook overstrekking in mijn vingers/vingergewrichten, en dat vind ik al pijnlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Inderdaad shit happens. Iedereen heeft wel iets.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
Shit happens, vervelend is wel dat ik morgen niet naar Scheveningen kan en zondag niet naar het bosch. Maar ja, komt de hond meer mee tekort dan ik, ik ga wel in de tuin liggen.
ff een borrel uit de kast trekken (kan ff duren, rij niet zo hard)
beetje zelfspot als humor is okayquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:33 schreef Jannuk het volgende:
Shit happens, vervelend is wel dat ik morgen niet naar Scheveningen kan en zondag niet naar het bosch. Maar ja, komt de hond meer mee tekort dan ik, ik ga wel in de tuin liggen.
ff een borrel uit de kast trekken (kan ff duren, rij niet zo hard)
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaat wel. Ik ben blij dat mijn computer het weer doet. Ik heb een week zonder computer gezeten. Ik kreeg zo waar ontwenningsverschijnselen. Volgens mij ben ik FOK!verslaafd.![]()
En verder gaat het wel.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorige week zaterdag naar een 90's party geweest. Echt geweldig.![]()
niet iedereen hoor, het is wel zo dat iedereen klaagtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad shit happens. Iedereen heeft wel iets.
nerdjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geen PC. Oh no. Mijn pc's heten <mijn naam> 2.0 en <mijn naam> 4.0![]()
.
[..]. Wordt tof ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |