als je zo'n wiel hebt is het niet heel raar dat ie vast zit hequote:
quote:
Jij wel en Automatic ook.... gelukkigquote:
Dat is klote wat zit er precies vast danquote:
nu zie ik ook pas wat je icon isquote:
*raapt het op, alsjeblieft*quote:
mja ik ookquote:
dankjequote:
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de remquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat is klote wat zit er precies vast dan
Najaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de rem![]()
Rem gemaakt,vanmiddag teruggebracht, alles goed, nou doet mn wiel ut bijna niet meer![]()
Moet tot dinsdag wachten![]()
Is het allernieuwste model rolstoel: retro heettiequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:13 schreef ArTiC het volgende:
als je zo'n wiel hebt is het niet heel raar dat ie vast zit he
Hoiquote:
Poe tot dinsdag is best lang is er geen tijdelijke optie, andere leen stoel of zo ietsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb je ffies? Vorige week is de adviseur geweest, klopte geen jota van dat ding, rare plekken op mn rug en ik kon er niet goed mee rijden. Hebben ze um in 2 dagen aangepast (rolstoel, niet de adviseur)), kwam terug en toen kon mn stoel niet meer op de rem![]()
Rem gemaakt,vanmiddag teruggebracht, alles goed, nou doet mn wiel ut bijna niet meer![]()
Iemand een paar benen en een werkend moederbord in de aanbieding? Ik ga mezelf resetten en opnieuw opbouwen. Drom ben ik ook niet lief en niet gezellig vandaag.
Daar helpt zelfs geen roosvicee aan.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:20 schreef automatic_ het volgende:
NajaDat schiet ook niet op dan & dan moet je ook nog zo'n tijd wachten
ik heb ook geen roosvicee...wel whisky...wordt je ook vrolijk vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Iemand een paar benen en een werkend moederbord in de aanbieding? Ik ga mezelf resetten en opnieuw opbouwen. Drom ben ik ook niet lief en niet gezellig vandaag.
Dag Teganquote:
Nee, want ik ben 1.90, dat past niet in een standaard stoel. Ik breng het weekend wel in mn auto door, die wielen doen het tenminste welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Poe tot dinsdag is best lang is er geen tijdelijke optie, andere leen stoel of zo iets
kga er straks nog wel ff onder liggen, tis in ieder geval niet mn remquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:21 schreef ArTiC het volgende:
lullig dat je tot dinsdag moet wachten zeg, niemand die ff kan checken of je rem nu niet blijft hangen?
Zat net ff te kijken op de site van retro, heb je een die dubbel schanieren heeft ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:22 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Nee, want ik ben 1.90, dat past niet in een standaard stoel. Ik breng het weekend wel in mn auto door, die wielen doen het tenminste wel
Vervelend.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |