Ik ben in ieder geval he-le-maal NIET lief, misschien als ik slaap, maar dat maak ik zelf nooit (bewust) mee.quote:
Hoi lieve autoquote:
Hmm oke... Dan zal ik volgende keer een andere begroeting doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:55 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval he-le-maal NIET lief, misschien als ik slaap, maar dat maak ik zelf nooit (bewust) mee.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Hoi![]()
Hoe is het hier?
Wat een hoop nieuwe gezichten weer! Gezellig
Weet je nog wel wie ik ben?quote:
Whoeiquote:
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:56 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke... Dan zal ik volgende keer een andere begroeting doen![]()
Nee, dan zeg ik;quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?
Ach, zolang het maar virtueel blijft...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Je komt dan met een knuppel of een UZI binnen?
Wij wel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vandaag bij het tanken planten/bloemen zaadjes gekregen...maar ik heb geen tuin
Oproken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
ik heb vandaag bij het tanken planten/bloemen zaadjes gekregen...maar ik heb geen tuin
Jij snapt het!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef automatic_ het volgende:
Nee, dan zeg ik;
Hoi lieve Singles, behalve Jannuk, want die is niet lief
mag ik een stukje tuin lenen?quote:
Mijn tuin hebben? Moet je wel eerst het onkruid eruit halen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef ArTiC het volgende:
Niet altijd, maar in dit geval welquote:
Ja hoor!quote:
ik ga juist onkruid kwekenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Mijn tuin hebben? Moet je wel eerst het onkruid eruit halen.
Jaquote:
Van de week docu gezien waarin voor sommige mensen virtueel reëeler is dan de realiteit, zegt dus niks.quote:
wil je klaproos, korenbloem of juffertje-in-'t-groen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet altijd, maar in dit geval wel
[..]
Ja hoor!
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van de week docu gezien waarin voor sommige mensen virtueel reëeler is dan de realiteit, zegt dus niks.
Braaáf! Haha.quote:
Oooow, maar dat heb ik nog wel in een bakkie in de kast staan hoor!quote:
Klaproosquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wil je klaproos, korenbloem of juffertje-in-'t-groen?
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.
Goed planquote:
Ja, volgens mij wel... Haha. Het was zeker boeiend. Ik viel halverwege in.. Misschien een keer de rest online bekijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kan best dat het gisteren was, lag al half te slapen, meestal rond die tijd. Vond het wel boeiend, heb een vriendin die "alleen maar in haar pc leeft".
Titel: Emoticons (toch?)quote:
als je hoofdpijn wil: vooral doenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gezien - volgens mij was het gisteren trouwens? Haha.
[..]
Braaáf! Haha.
jupquote:
Jij bent goehoedquote:
Ik ben inderdaad goed bezigquote:
Ja of de trip van je leven.quote:
het is dat je het zelf zegtquote:
Dan voorspel ik een run op klaprozen de komende tijd.quote:
haaaaiquote:
Je wiel....?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
ff klagen: mn wiel zit vast!!!!!!Morgen is mn rechterarm dunner dan mn linker (is ook voort eerst)
que?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
ff klagen: mn wiel zit vast!!!!!!Morgen is mn rechterarm dunner dan mn linker (is ook voort eerst)
Hoiiiiquote:
Hoiquote:
Of een ander onkruid.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan voorspel ik een run op klaprozen de komende tijd.
Mn rechterbeenwielquote:
Ooooo, dan snap ik het denk ik...quote:
Welk wiel? Van je muis?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef Jannuk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |