Heb ook nog de meest geweldige etui voor 69 cent gescored en een noteboekje met bloemen voor 98 cent
 Heb ook nog de meest geweldige etui voor 69 cent gescored en een noteboekje met bloemen voor 98 cent  Ze hadden ook shampoo van Andrelon voor 0.59, dus die ga ik ook maar eens testen. Wat een leuke winkel is het toch!
 Ze hadden ook shampoo van Andrelon voor 0.59, dus die ga ik ook maar eens testen. Wat een leuke winkel is het toch!  

Hij ruikt lekkerquote:
 Beetje een kokos- en bloemengeurtje.
  Beetje een kokos- en bloemengeurtje. 

Mm, die kan ik ook gebruiken (die glazen). Morgen maar ff kijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald: 6 longdrink glazen met een subtiel gekleurde bodem.. echt te leuk! 2 groen, 2 blauw en 2 geel.
Wat er ook nog in bruin.
En nog 3 opbergbakjes en een siliconen cakevorm
8.60

Ik heb ze ook, en daar zitten er 15 in. Met koppelstukjes zodat je er een armbandje van kunt maken. Ik neem ze regelmatig mee naar concertenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef grizegrijn het volgende:
Hoeveel glowsticks zitten erin, 15?

Wil je er 150 overkopen? Achteraf bleek dat ze al andere lampjes hadden.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, en daar zitten er 15 in. Met koppelstukjes zodat je er een armbandje van kunt maken. Ik neem ze regelmatig mee naar concerten

Oeps! Gelukkig kun je die nog terugbrengen, dat kan niet met alles...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er 150 overkopen? Achteraf bleek dat ze al andere lampjes hadden.
Gelukkig kun je spullen terugbrengen en die 7 euro-en-nog-wat krijg ik daar makkelijk op.
Ze hebben trouwens ook glow kettingen en mondstukjes!

maar bij mij zat er een sticker op met 99 cent, daarom dacht ik dat ze misschien andere hadden.
 maar bij mij zat er een sticker op met 99 cent, daarom dacht ik dat ze misschien andere hadden. 

en ik was niet eens van plan om te gaan
 en ik was niet eens van plan om te gaan 
 )
 ) )
 ) zo onder elkaar is het best erg veel eigenlijk.
 zo onder elkaar is het best erg veel eigenlijk.

quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef grizegrijn het volgende:
Ik weet wat voor kokertjes dat zijn dan, ik heb er zelf een paar jaar geleden een paar gekocht en bij gebrek aan een nachtlampje steek ik ze nu 's nachts afmaar bij mij zat er een sticker op met 99 cent, daarom dacht ik dat ze misschien andere hadden.
Zijn leuke dingen

Heb ooit een wekker gekocht in kubusvorm en als je erop drukt dan geeft ie verschillende kleuren licht die elkaar afwisselen. Het enige nadeel is dat die wekker nooit op tijd loopt! Dus hij staat voor de gezellig naast het logeerbed
 Heb ooit een wekker gekocht in kubusvorm en als je erop drukt dan geeft ie verschillende kleuren licht die elkaar afwisselen. Het enige nadeel is dat die wekker nooit op tijd loopt! Dus hij staat voor de gezellig naast het logeerbed 

De Action #7quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik dat gemist, wat voor befaamde folierolhouders?

Action folierolhouders
 Action folierolhouders    

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |