Hij ruikt lekkerquote:
Mm, die kan ik ook gebruiken (die glazen). Morgen maar ff kijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Gisteren gehaald: 6 longdrink glazen met een subtiel gekleurde bodem.. echt te leuk! 2 groen, 2 blauw en 2 geel.
Wat er ook nog in bruin.
En nog 3 opbergbakjes en een siliconen cakevorm
8.60
Ik heb ze ook, en daar zitten er 15 in. Met koppelstukjes zodat je er een armbandje van kunt maken. Ik neem ze regelmatig mee naar concertenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:47 schreef grizegrijn het volgende:
Hoeveel glowsticks zitten erin, 15?
Wil je er 150 overkopen? Achteraf bleek dat ze al andere lampjes hadden.quote:Op maandag 22 juni 2009 07:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, en daar zitten er 15 in. Met koppelstukjes zodat je er een armbandje van kunt maken. Ik neem ze regelmatig mee naar concerten
Oeps! Gelukkig kun je die nog terugbrengen, dat kan niet met alles...quote:Op maandag 22 juni 2009 09:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er 150 overkopen? Achteraf bleek dat ze al andere lampjes hadden.![]()
Gelukkig kun je spullen terugbrengen en die 7 euro-en-nog-wat krijg ik daar makkelijk op.
Ze hebben trouwens ook glow kettingen en mondstukjes!
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:33 schreef grizegrijn het volgende:
Ik weet wat voor kokertjes dat zijn dan, ik heb er zelf een paar jaar geleden een paar gekocht en bij gebrek aan een nachtlampje steek ik ze nu 's nachts afmaar bij mij zat er een sticker op met 99 cent, daarom dacht ik dat ze misschien andere hadden.
Zijn leuke dingen
De Action #7quote:Op maandag 22 juni 2009 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En volgens mij heb ik dat gemist, wat voor befaamde folierolhouders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |