Kan natuurlijk zijn dat het nummer enigzins veranderd is sinds hij er aan meegeschreven heeft hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ride The Lightning maar hij speelt het niet goed.
Het is het stukje vlak voor
Someone help me
Oh please god help
They're trying to take it all away
I don't want to die
Op 2:03
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ride The Lightning maar hij speelt het niet goed.
Het is het stukje vlak voor
Someone help me
Oh please god help
They're trying to take it all away
I don't want to die
Op 2:03
Boeie gewoon posten wij kunnen wel luisteren door de geluidskwaliteit heenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Nope, Coverbandjewel youtubefilmpjes, maar die zijn niet echt goeie kwaliteit
Bedankt voor het commentaar en Meursault ook. Ik heb wat boeken uit de bieb gehaald, maar ze gaan voor meer dan de helft over houding etc dus dat is redelijk saaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is niet zo dat je een keuze hoeft te maken hoor. Terminologisch gezien is een "riff" een bepaald muzikaal motiefje. Denk bijvoorbeeld aan de begeleiding onder zang. Een riff kan uit akkoorden bestaan, maar kan ook een melodietje zijn. Het is een term wat een bepaald stukje muziek aan duidt.
Als je gitaar speelt kom je zowel akkoorden als melodieën tegen, maar dit leer je gaandeweg vanzelf wel.
Ik denk ook dat het een goed idee is om te beginnen met een goed boek + CD. Ik kan je helaas ook geen specifieke titel aanraden, maar de (blad)muziekafdeling van een betere boekhandel kan je vast adviseren. Mocht blijken dat je er erg enthousiast over bent dan kan ik je toch adviseren om een tijdje les te nemen. Van een leraar in person leer je toch altijd sneller, ook omdat je hem/haar vragen kunt stellen, want lastiger gaat met een boek of DVD.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:58 schreef Cmonv het volgende:
[..]
Bedankt voor het commentaar en Meursault ook. Ik heb wat boeken uit de bieb gehaald, maar ze gaan voor meer dan de helft over houding etc dus dat is redelijk saai![]()
Ook breek ik net een snaar dus dat zal wel beginnersgeluk zijnNou betwijfel ik of ik nieuwe ga kopen voor dat goedkope rotgitaar of gelijk een elektrische koop. Wat is trouwens het verschil tussen een Western en Klassieke gitaar? Je hebt er verschillende snaren voor.
Alice is natuurlijk moeilijk te evenarenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:02 schreef Vincpod het volgende:
Succes, toen zat ik net 3 weken in de band
Dat is zeker waarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Alice is natuurlijk moeilijk te evenaren![]()
Maar al doende leert men
Het is net als leren lopen stap voor stap vooruitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:21 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, ik weet nou wat ik moet spelen, noem ik al een vooruitgang
De breedte van de hals van een klassieke en western gitaar verschilt aanzienlijk. Een klassieke hals is veel breder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Western is stalen snaren klassiek nylon snaren![]()
Voor de rest redelijk hetzelfde
Ook dat is geen wet van Meden en Perzenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De breedte van de hals van een klassieke en western gitaar verschilt aanzienlijk. Een klassieke hals is veel breder.
Dit nummer noemt hij ook.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:51 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik bedoel hij speelt het niet zoals Metallica het gebruikt
Arabier en Hettieten, la la la laquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ook dat is geen wet van Meden en Perzen
p0wnage!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:02 schreef Witchfynder het volgende:
Bah, vroeg op. Hele dag mensen met Windows om leren gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |