Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe dan op zijn minst een stelling, auto
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Doe jij dan een pittige stelling, popje
Kan wel als je nudist bentquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Als een vrouw in de relatie niet eigenlijk de broek aan heeft, dan gaat de relatie niet werken.
Da's geen stelling, da's een woordenbrijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wat dacht je van single lekker apart
Oneens. Ik heb graag dat het afwisseltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef Ofresca het volgende:
Als de vrouw in een relatie niet eigenlijk de broek aan heeft, dan gaat de relatie niet werken.
Weet het nog nietquote:
Lezen. Mediteren. En de strijk laten liggen voor morgenquote:
allemaal onvolwassen dingenquote:
Jammer dat het toernooi helemaal in groningen isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een basketbaltoernooi. Nou ja, eigenlijk de eerste dag van.
En jij gaat studeren.![]()
Liefje, ik heb vandaag van 9.00 - 16.00 heel de tijd sommetjes gemaakt! Ik ben het nu wel even zatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb een basketbaltoernooi. Nou ja, eigenlijk de eerste dag van.
En jij gaat studeren.![]()
Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Liefje, ik heb vandaag van 9.00 - 16.00 heel de tijd sommetjes gemaakt! Ik ben het nu wel even zat
En ik heb een verjaardag die ik vergeten was
Fieuw, dankjequote:
GUMIT? Ooit meegedaan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jammer dat het toernooi helemaal in groningen is
Komt wel goed. Nu ff ontspannen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw, dankje
En het ging nog vrij redelijkBepaalde zaken moet ik er nog wel even goed instampen
Nog niet en zal er ook niet snel meer van komen, ben gestoptquote:
Huh, dacht dat jij laatst zei dat je nog speelde? Waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog niet en zal er ook niet snel meer van komen, ben gestopt
Uhuh. Ik ben even Sims 3 aan het installeren (kijken of hij er zin in heeft)quote:
Ik ben voorheen altijd inderdaad degene geweest die "de broek aan had". Ik nam de beslissingen, ik regelde alles etc. Ik zou het wel fijn vinden als dat deels bij mij bleef liggen, maar als iemand in mijn leven ook af en toe wat dominant terug is en mij wat beslissingen uit handen namquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kun je daar iets meer tekst en uitleg bij geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |