quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Zit op 2 post gemiddeld per dag, dat is een stijging van 100%
euh, graag gedaan, voor mijn vraagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kees Torn ofzo![]()
Zelf nooit van gehoord.
Thanks duim en Christiaan
Aah de woordgenie..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kees Torn ofzo![]()
Zelf nooit van gehoord.
Thanks duim en Christiaan
Welquote:
Wat dacht jij dan? Hij is gay!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik vond de uitleg van Dreamer ook wat tegenvallen eigenlijkhad toch op wat beter verhaal gehoopt
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan wel merken dat Duimelot online gaat gelijk een stuk sneller
Foutje, zie editquote:
Evengoed leuk dat je er weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]als ik een dag niets te doen heb jagen we er dan ook makkelijk 7 topics doorheen op een dag
maarrrrrrrrrrr mooi weer dus veel minder aan de pc
geen zin om trug te lezen maar is er een 'gay ontmaagd' of hoe moet je zoiets noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is gay!
Het zijn gewoon 2 heel bijzondere mensen, en ik wilde zien of ik het goed ingeschat had
Haha! Ga ik doen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah de woordgenie..
heb laatst nog wat stukjes van hem online gezien. Verder nooit heen geweest
Je moet maar eens op z'n tanden letten
Veel plezier in ieder geval
tnx maar eventjes maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Evengoed leuk dat je er weer
Oké, dus jij wordt he-le-maal gek als internet er voor een dag of 2 uit ligt bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]als ik een dag niets te doen heb jagen we er dan ook makkelijk 7 topics doorheen op een dag
maarrrrrrrrrrr mooi weer dus veel minder aan de pc
nee hoor kan me ook zonder goed amuserenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Oké, dus jij wordt he-le-maal gek als internet er voor een dag of 2 uit ligt bij jou?
quote:
Ja dus dan kan er toch nog wel een bijzonder verhaal uitkomenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wel![]()
[..]
Wat dacht jij dan? Hij is gay!
Het zijn gewoon 2 heel bijzondere mensen, en ik wilde zien of ik het goed ingeschat had
Hehe okquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee hoor kan me ook zonder goed amuseren
Ja dat doet je goed hequote:
Blij dat ik ver weg zit ben nogal op me nek gesteldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb zin om een specifiek iemand in mijn indirecte omgeving te wurgen.![]()
ik ben blij dat ik niet in je omgeving benquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Heel goed! Ik ga!quote:
Je ex weerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef Sinceria het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |